.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 03.lip.2025 04:12:27

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Audi 100 c4 2,3 rzędowa piątka przy 140 km/h nie przyspiesza
PostNapisane: 26.paź.2005 16:15:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.paź.2005 15:08:40
Posty: 5
Lokalizacja: Warszawa
Witam wszystkich mam spory problem :zly:

W trakcie jazdy przy prętkości 140km/h (czasem dojdzie do 160km/h) moje cacko przestaje przyspieszać cisne pedał a ono ani drgnie. Zauważyłem też że przy większych obrotach pojawia się lekki odgłos ziziziziziziz... w okolicy filtra powietrza. Trzeba się dobrze wsłuchać żeby go usłyszeć ale wątpie żeby przez to auto straciło tyle na mocy.

Autko jest po wymianie sondy lambda,przewodu dolotowego zimnego powietrza, rozrządu, świec, kabli wysokiego napięcia oraz filtru powietrza, oleju i paliwa.

Już sam nie wiem co się dzieje silnik jest w super stanie ciśnienie w cylindrach ma dobre!!! Wcześniej autko chodziło rewelacyjnie jechało spokojnie 210 km/h Czy ktoś mi powie co odbiło mojemu Audikowi?? Może coś jeszcze trzeba wymienić :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.paź.2005 16:27:18 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
moze pasek rozrzadu zostal zle zalozony ?

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: 2,3
PostNapisane: 26.paź.2005 16:38:39 
Klubowicz

Dołączył(a): 29.lis.2003 17:19:54
Posty: 181
Lokalizacja: Bełchatów
Auto: Audi A6 3.0TDi quattro , Audi 200 Canada
Witam.
Mi to wygląda na psującą sie pompe paliwa...
Moga tez pojawiać sie problemy z układem wtryskowym paliwa (ale na tym to ja sie nie znam niestety).
Pozdrawiam.

P.S. Podaj jakiś przebieg auta, rocznik i czy jest GAS.
Będzie łatwiej pomagać jakby co...

_________________
Audi Maniacy Łączcie Się...!

Audi A6 3.0 TDi quattro 4F - v. individual, first model
Audi 200 2.2T MC AT - v. Canada
Audi 100 2.3 NF - było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.paź.2005 16:44:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.paź.2005 15:08:40
Posty: 5
Lokalizacja: Warszawa
Też tak myślałem byłem nawet u mechanika z reklamacją ale on powiedział że to nie jest możliwe. Nawet tego nie sprawdził. Zamieżam odwiedzić drugiego. Ale wątpie żeby to był rozrząd. Jak nie będzie innych podejżeń to wtedy sprawdze.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.paź.2005 16:47:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.paź.2005 15:08:40
Posty: 5
Lokalizacja: Warszawa
Auto ma przejechane 230000 km. Jest bez gazu na bęzynie jeździ. Szkoda mi go do gazu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.paź.2005 16:49:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Czy silnik klepie zaworami? jesli tak -> rozrzad źle ustawiony - jesli nie - przyczyna lzey w układzie zasilania.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.paź.2005 16:52:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.paź.2005 15:08:40
Posty: 5
Lokalizacja: Warszawa
Silnik pracuje ładnie nic nie klepie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.paź.2005 16:55:16 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
jezeli stalo sie to nagle to najprawdopodobniej bedzie to rozrzad ... jezeli auto dodatkowo przy tym duzo pali to pzyczyna moze byc cieknacy rozdzielacz wtrysku , mozna to spradzic kontrolujac stan filtra powietrza czy nie jest mokry od benzyny

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.paź.2005 17:10:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.paź.2005 15:08:40
Posty: 5
Lokalizacja: Warszawa
A jeżeli to rązrząd. To w silniku nic się nie stanie??

Ps: Przy mniejszych prędkościach chodzi ładnie. Tylko później coraz wolniej przyspiesza a przy 160km/h się zamula tak jak by mu 1/5 mocy brakowało. Hmmmm może to jednak rozrząd??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.paź.2005 17:15:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
hans napisał(a):
jezeli stalo sie to nagle to najprawdopodobniej bedzie to rozrzad ... jezeli auto dodatkowo przy tym duzo pali to pzyczyna moze byc cieknacy rozdzielacz wtrysku , mozna to spradzic kontrolujac stan filtra powietrza czy nie jest mokry od benzyny

źle ustawiony rozrzad to klepanie zaworami - przerabialem to ostatnio w moim NG - ten watek odpada Hans ...

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.paź.2005 17:19:35 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
Baset , niekoniecznie .. zalezy w ktora strone przestawiony i o ile ... wlasnie taki objaw , brak mocy a poza tym parametry w normie to pasek rozrzadu ,... i nie stwierdzisz nic poza dziwnie odbiegajacym katem zaplonu ... jezeli bedzie sie meiscil w zakresie regulacji przez komputer to szklanki a konkretniej spalanie stukowe nie pojawi sie

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.paź.2005 17:22:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Jedyna rada to sprawdzić ustawienie rozrządu ... Zapłon nie podlegaq korekcie w tym silniku , wiec byc moze zaplon jest zle ustawiony ...
NIch mechanik sprawdzo ustawienie na podstawie znaków. wtedy sprobujemy pojsc innym tropem. :)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.paź.2005 17:30:25 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
baskecior napisał(a):
Zapłon nie podlegaq korekcie w tym silniku , wiec byc moze zaplon jest zle ustawiony ...

czyli skorygowac trza cos co nie podlega korekcie? :):
obstawiam rozrzad

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: