.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.cze.2025 12:02:30

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 103 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 27.paź.2005 15:57:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
Mniam...a może coś bliżej na ten temat? Jakieś parametry albo coś...żebym miał czym się chwalić jak ktoś zapyta... :P A na poważnie, to czy sama cewka czy też i moduł zapłonowy jest z V-ki? Leo, może masz jakieś spostrzeżenia na ten temat?

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.paź.2005 17:10:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.paź.2005 17:14:27
Posty: 39
Na cewce są numery: 443905105C a katalogowo to jest 4A0905105B :)

SPRZEDAM TRUPA :|


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.paź.2005 17:21:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12012
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
przy mocniejszych doładowaniach trudniej zdmuchnąć iskrę, dlatego też się stosuje mocniejsze.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.paź.2005 19:47:42 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
Komar88 napisał(a):
Na cewce są numery: 443905105C a katalogowo to jest 4A0905105B :)

SPRZEDAM TRUPA :|

przypomina mi sie taka smieszna sytuacja z lat dzieciecych kiedy to brata kolega mial motorower marki Kadett z automatyczna skrzynia biegow. byl to nowy motorower i wszystko bylo cacy do momentu kiedy zaczal mulic. jezdzil coraz wolniej az zaczal sie dusic , nie wkrecal na obroty i ogolnie motor nie jechal. kilku szpecow go ogladalo po czym twierdzili ze to albo silnik , albo skrzynia i kiwali glowami. po tym chyba zdesperowany dziadek kolegi stwiedzil ze to sprzeda. za przyslowiawa zlotowke ( 50 000 zl a nowy kosztowal okolo 4 mln zl ) sprzedal mojemu bratu ktory zapatrzony we mnie tez chcial miec motorower. i tak sie stalo . tylko co z ta usterka .. okazalo sie ze wydech byl zapchany ... po pol godzinie od transakcji brat przyjechal do kolegi tym motorowerem ... jakisz szok byl jak to dziadek zobaczyl ... odrazu chcial odkupic :D ... pomysl zanim zrobisz cos glupiego :!!:

p.s.

a rozbieralas aparat zaplonowy ?

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Ostatnio edytowano 27.paź.2005 19:52:39 przez hans, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.paź.2005 19:48:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
Teraz pytanie... Czy warto wydać parę stówek na cewkę MSD z prywatnego importu, czy wystarczy ta z Audi V8? I jeszcze jedno, bardziej istotne...czy wogóle warto bawić się w ten temat przy doładowaniu do 1bar. To, że mocniejsza iskra to tylko same pozytywy, to wiem, ale czy inwestycja będzie na 100% uzasadniona?

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.paź.2005 20:09:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12012
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
nie :) Wystarczą dobre kable, świeczki platynowe i rura :)

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.paź.2005 21:53:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.paź.2005 17:14:27
Posty: 39
Chyba sobie sprawię nowy wydech to mi iskry nie będzie gasił :diabel:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.paź.2005 08:31:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
komar > proponuje znalezc kogos z audi200 20v albo s2 z sinikiem 3B i przlozyc komputer sterujacy silnikiem. jelsli to nie to to zostana ci tylko czujnik, halla w rozdzielaczu i dwa czujniki przy kole zamahowym, a nawet jeden, ten co zlicza ząbki wieńca (ew. sam wieniec).

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.paź.2005 08:42:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.paź.2005 17:14:27
Posty: 39
Niestety chyba masz rację tylko z kąd wziąść taki komputer jak nikt w okolicy nie ma takiego auta? Gdyby ktoś miał to już dawno bym podmienił.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.paź.2005 08:46:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12012
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
jakiś czas temu na allegro widziałem. Pozatym spróbuj pożyczyć od kogoś, żeby to sprawdzić.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.paź.2005 09:58:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Cewka HITACHI sprowadzałem taką za 450 zł
a co do twojego problemu to sprawdż czy jest dobra masa na silniku i czy bezpiecznik główny silnika jest dobry.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.paź.2005 11:03:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sty.2005 22:17:13
Posty: 105
Lokalizacja: Zduńska Wola
Pytanie tylko kolego jakiej firmy założyłeś palucha i kopułkę. Zdarzają sie tanie przypadki, które są felerne od momentu wyprodukowania. Proponuje BERU Palec Kopułkę Przewody Swiece musi latać :!!:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.paź.2005 12:00:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12012
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
przewody tylko oryginał, a świece platynowe Boscha! I proszę więcej mi na ten temat nie bluźnić. :diabel:

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.paź.2005 13:26:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
diesel napisał(a):
Pytanie tylko kolego jakiej firmy założyłeś palucha i kopułkę. Zdarzają sie tanie przypadki, które są felerne od momentu wyprodukowania. Proponuje BERU Palec Kopułkę Przewody Swiece musi latać :!!:


na tą chwilę iskry nie ma juz na cewce, czyli palec i kopulka na razie nie gra roli.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.paź.2005 14:52:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.paź.2005 17:14:27
Posty: 39
Moj znajomy mechanik twierdzi że to cewka z modułem, niestety w tej chwili nie mam ich z kąd wziąść.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.paź.2005 11:42:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.paź.2005 17:14:27
Posty: 39
Po wymianie modułu jest dalej KUPA. Na kablu od cewki zapłonowej są trzy iskry i przerwa, cykl jest stały. Fajnie?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.paź.2005 12:05:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.paź.2005 21:26:31
Posty: 31
hall jest winny na moje oko


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.paź.2005 18:16:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2005 14:50:13
Posty: 68
Lokalizacja: Gdansk/Słupsk Auto: A6 2.8 Q C5
Miałem podobną sytuację. Miałem uszkodzony czujnik na kole zamachowym. Wez go zdejmij i przecinaj obok niego wkrętakiem i sprawdź woltomierzem czy indukuje napięcie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.paź.2005 06:35:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.paź.2005 17:14:27
Posty: 39
Jak wyciągnę ten czujnik to nie ma iskry, myślę ze jest dobry.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.paź.2005 09:41:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
A jaką rolę pełni ten drugi czujnik na kole w 20V? Częsty jego błąd jest powodowany zabrudzeniem wieńca zębatego koła zamahowego. Czy byłeś z tym autem na VAG'u? Zdiagnozuj go.

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 103 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: