.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 30.cze.2025 00:19:29

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Czy pompę wspomagania można regenerować?
PostNapisane: 30.paź.2005 12:39:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.paź.2005 21:47:24
Posty: 22
Lokalizacja: Hiszpania
Pryzpuszczalnie muszę wymienić pompę wspomagania układu kierowniczego.Czy jest możliwość regeneracji tego mechanizmu?Czy jest to opłacalne w sęsie wydatku jak również funkcjonowania?Czy odrazu myśleć o kupnie nowej? A6 1.9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.paź.2005 12:48:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12012
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
można regenerować, są komplety naprawcze uszczelnień do pompy, ale to pomaga na jakiś czas. Zacznij od wymiany płynu na zielony mineralny G 002 000.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.paź.2005 12:51:16 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
to zalezy co z ta pompa sie stalo.
ja ostatnio swoja naprawilem za 12 groszy bo tyle kosztowal mnie pierscien siegera blokujacy oske kola pasowego ktore pewnego pieknego popoludnia wysunelo sie z pompy, zrzucilo pasek napedzajacy pompe i zaczelo obcierac o wiatrak.

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.paź.2005 13:08:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.paź.2005 21:47:24
Posty: 22
Lokalizacja: Hiszpania
pompa wydaje dziwne dźwięki przy skręcie skrajnym i w lewo i w prawo -poruszyłem to w innym poście


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.paź.2005 13:20:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10364
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Nie mylcie uszczelnienia z regeneracją!!! Jezeli dziwnie rzęzi to albo sie zaciera albo jest zapowietrzona.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.paź.2005 15:03:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.paź.2005 21:47:24
Posty: 22
Lokalizacja: Hiszpania
Nie chodzi tu o uszczelnianie,ponieważ pompa nie cieknie,być może jest to zacieranie,lub jest zapowietrzona.Jak można sprawdzić czy jest zapowietrzona czy się zaciera?Pompa ma przebieg 210.000 tys km.Nie wiem czy to ma jakiekolwiek znaczenie,bo są samochody z większym przebiegiem i problemy typu pompa są im obce.Jeżeli ktoś może mi wytłumaczyć jak mogę odpowietrzyć pompę to poproszę.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.paź.2005 15:30:33 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
a na jakim plynie wspomagania to chodzi ?

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.paź.2005 15:57:55 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
przy okazji mam pytanie dotyczace pompy wspomagania:
do czego sluzy sruba imbusowa na spodzie pompy?
domyslam sie ze jest jakas regulacja (cisnienia?), ale chcialbym poznac blizsze szczegoly :)

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.paź.2005 16:10:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.paź.2005 21:47:24
Posty: 22
Lokalizacja: Hiszpania
Odnośnie pytania o płyn.Mój jest kolru białego,a podobno audi używa zielonego.Czy ma to znaczenie?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.paź.2005 07:23:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.kwi.2005 19:02:43
Posty: 233
Lokalizacja: Łódź
"Trzeszczenie" przy dużym skręcie raczej nie dotyczy pompy tylko "maglownicy". Sprawdź w moim PROFILU opis przygód z pompą wspomagania. Jeśli po zdjęciu paska, koło pasowe nie ma dużego luzu góra-dół, to pompa jeszcze pochodzi - tam się nie ma co zatrzeć. Gdyby zanikało wspomaganie, to winę może ponosić zanieczyszczony wewnętrzny zawór przelewowy ustawiony na podtrzymanie ciśnienia 150 (sprężyna i kulka).

_________________
Audi 100 CS quattro 86


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.paź.2005 15:39:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.paź.2005 21:47:24
Posty: 22
Lokalizacja: Hiszpania
Mój mechanik coś wspominal o maglownicy,ale mam nadzieję że to najgorszy scenarjusz,bo z tego co wiem to nie taki maly wydatek.Czy maglownicę da się naprawić,czy jest to element nierozbieralny i podlega on całkowitej wymianie?

_________________
A6 1.9 TDI (130CV)-2002


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.paź.2005 15:42:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.gru.2004 21:02:38
Posty: 368
Lokalizacja: Rzeszów
mam to samo że piszczy przy skręcie i to wcale nie pompa ale napinacz paska wielorowkowego się urywać zaczyna - też myslałem że pompa..... wygina się napinacz przy większej sile i nie napina paska i piszczy

_________________
A4 1995 1Z, a4 1999 AVG, A4 2004 AVB.... lipa ale nie ma jak audi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.paź.2005 15:52:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2005 18:38:44
Posty: 3228
Lokalizacja: Pomorze
Auto: C7
Kup używke i po kłopocie około 400zeta


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.paź.2005 19:41:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.kwi.2005 19:02:43
Posty: 233
Lokalizacja: Łódź
Jeśli wspomaganie działa prawidłowo, nie przejmuj się dodatkowymi dźwiękami - poczekaj na wyraźniejsze objawy (a możesz czekać kilka lat lub kilka dni), albo znajdź mechanika, który zaręczy "głową", że wie co "trzeszczy". W najgorszym wypadku kupisz i wymienisz niepotrzebnie części, które są sprawne, a przy okazji coś innego uszkodzisz (lub Ci uszkodzą).

_________________
Audi 100 CS quattro 86


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lis.2005 17:13:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.paź.2005 21:47:24
Posty: 22
Lokalizacja: Hiszpania
Wszystcy macie po części rację,ale chyba sami wiecie jak to jest jak się ma wymarzoną fure,a tu coś piszczy skrzypi,lub coś w tym typie.Każdy chce mieć autko dopracowane na tip-top,pryznajmniej wśród ludzi znajdujących się na tym forum,a wiadomo jest,że co wiele głów to nie jedna.

_________________
A6 1.9 TDI (130CV)-2002


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: