.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 30.cze.2025 00:13:17

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6]Tryb Awaryjny(automat)
PostNapisane: 31.paź.2005 20:11:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2003 20:25:09
Posty: 91
Lokalizacja: Głogów
Witam. No i zaczęło się !!! Zachciało mi się uzywanego automata. Dziś rano odpaliłem auto a tu widzę na wyświetlaczu że skrzynia chodzi w trybie awaryjnym, tzn że chodzi wsteczny i do przodu tylko trzeci bieg. Jednak po zgaszeniu i ponownym odpaleniu wszystko było dobrze. potem cały dzień jazdy i ok. może ze dwa razy się powtórzyło. na wieczór już cały czas tryb awaryjny.
co to może być ?
czy możliwe że gdzieś na kablach jest jakieś zwarcie czy coś w tym sytlu ? czy raczej nastawiać się na poważną awarię. pozdrawiam.

_________________
Było: Audi 80 B3 1,8 swap 2,0;
Było: Audi a3 1,8 20V;
Było: Audi a6 2.5 V6 TDI AVANT
Jest: Audi A3 1.6 Sportback


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.paź.2005 20:25:42 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
wrozyc z fusow nikt nie bedzie ... podlacz sie pod VAGa i wtedy mozna dumac bo tak to nie wiadomo czy gdzies cos nie styka czy moze miales slabe aku albo jeszcze co innego ... napisz co robiles przy aucie , kiedy ile ma przejechane itp ... bo to zaraz bedzie tak jak w innym temacie ze pompa paliwowa ma 10 latr i juz sie zepsula :-D a u Ciebie mam przjechane dopiero 400 tys i juz olej by trzeba bylo wymieniac ? :D

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.paź.2005 20:53:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2003 20:25:09
Posty: 91
Lokalizacja: Głogów
na liczniku ma 190.000 km, już kiedyś opisywałen inny problem ze zwarciem na wiązce ( wtedy chodziło o przekaznik i wiatrak) więc z tąd moje przypuszczenia. możliwe że słaby akumulator mam ? i to jest powodem ? w sumie to nie kręci jakś super rozrusznik. pozdro.

_________________
Było: Audi 80 B3 1,8 swap 2,0;
Było: Audi a3 1,8 20V;
Było: Audi a6 2.5 V6 TDI AVANT
Jest: Audi A3 1.6 Sportback


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.paź.2005 22:55:39 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lip.2003 22:50:28
Posty: 2994
Lokalizacja: SY
Auto: B2 8T
na poczatek doprowadz elektryke do porzadku -czyli akumulator.
u mnie jak jest slaby aku - to sie otwiera szyberdach :) - i nie da sie go zamknac :)
jak juz bedziesz mial temat akumulatora OK to pogadamy dalej
pozatem wejdz pod auto i zobacz w jakim stanie jest wiazka wchodzaca do skrzyni - w jakim stanie jest gniazdo i wtyczka :)

_________________
A6 C4 2,5 TDi aut (2002 - 2006)
A80 B3 2,0E aut (2002 - 2003)
S4 C4 2,2 T Avant aut (2003 - 2005)
A80 B3 2,3E aut (2004 - 2006)
ACQ B3 2,3 20v (2005 - 2006)
A6Q 4B 2,8 30v tip (2006 - 2010)
A4Q B5 2,8 30v avant tip (2006 - 2010)
A4000 CS Q B2 2,2 (2006->2007)
A Coupe GT 2,2 (1/3)(2006-2011)
A 200 Q 2,2T (2006-2008)
A 80 Q 2,2 (2007-2008)
ACQ B2 2,2 (1/3) (2008-2011)
ACQ B2 1,8T (2008->)
A6Q C6 3.0 TDi (2010-2019)
T5q 2,5 TDi (2015->2017)
RS5 8T (2019->)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.paź.2005 23:23:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2003 20:25:09
Posty: 91
Lokalizacja: Głogów
jutro podładuję akumulator. a czy ja jako totalny amator mechanik znajdę wiązkę? powiedz czy jest z przodu, czy z tyłu , od góry czy gdzie? pozdro.

_________________
Było: Audi 80 B3 1,8 swap 2,0;
Było: Audi a3 1,8 20V;
Było: Audi a6 2.5 V6 TDI AVANT
Jest: Audi A3 1.6 Sportback


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lis.2005 14:37:19 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lip.2003 22:50:28
Posty: 2994
Lokalizacja: SY
Auto: B2 8T
tez jestem totalnym amatorem - ale jak wejdziesz pod autko to jakos ja musisz namierzyc, w koncu nie jest taka mala ;-)

_________________
A6 C4 2,5 TDi aut (2002 - 2006)
A80 B3 2,0E aut (2002 - 2003)
S4 C4 2,2 T Avant aut (2003 - 2005)
A80 B3 2,3E aut (2004 - 2006)
ACQ B3 2,3 20v (2005 - 2006)
A6Q 4B 2,8 30v tip (2006 - 2010)
A4Q B5 2,8 30v avant tip (2006 - 2010)
A4000 CS Q B2 2,2 (2006->2007)
A Coupe GT 2,2 (1/3)(2006-2011)
A 200 Q 2,2T (2006-2008)
A 80 Q 2,2 (2007-2008)
ACQ B2 2,2 (1/3) (2008-2011)
ACQ B2 1,8T (2008->)
A6Q C6 3.0 TDi (2010-2019)
T5q 2,5 TDi (2015->2017)
RS5 8T (2019->)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lis.2005 16:35:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2003 20:25:09
Posty: 91
Lokalizacja: Głogów
wtyczkę jakąś znalazłem. nawet dwie. nie wyglądają za dobrze. miejmy nadzieję że to jest przyczyną awarii. aha co jakiś czas skrzynka działa tak jak powinna i dlatego myślę ze to tylko zabrudzone wtyczki lub jakieś malutkie zwarcie.
aha czy da się sprawdzić poziom oleju w skrzyni ? czy zbyt niski poziom może być też przyczyną ? czy mam jakąś kontrolkę która mowi o zbyt niskim poziomie? pozdro.

_________________
Było: Audi 80 B3 1,8 swap 2,0;
Było: Audi a3 1,8 20V;
Było: Audi a6 2.5 V6 TDI AVANT
Jest: Audi A3 1.6 Sportback


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lis.2005 16:47:03 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lip.2003 22:50:28
Posty: 2994
Lokalizacja: SY
Auto: B2 8T
na boku skrzyni bedzie sruba, po ktorej odkreceniu powinna wyplynac kropelka
jesli nie wyplywa, to sruba powyzej powinienes uzupelnic stan, az do pokazania sie pierwszej kropli na srubie srodkowej.
sruba dolna- spust oleju.
ale jak nie bylo wycieku to tam sie olej nie traci w zaden inny sposob, woec powinienes miec stan

_________________
A6 C4 2,5 TDi aut (2002 - 2006)
A80 B3 2,0E aut (2002 - 2003)
S4 C4 2,2 T Avant aut (2003 - 2005)
A80 B3 2,3E aut (2004 - 2006)
ACQ B3 2,3 20v (2005 - 2006)
A6Q 4B 2,8 30v tip (2006 - 2010)
A4Q B5 2,8 30v avant tip (2006 - 2010)
A4000 CS Q B2 2,2 (2006->2007)
A Coupe GT 2,2 (1/3)(2006-2011)
A 200 Q 2,2T (2006-2008)
A 80 Q 2,2 (2007-2008)
ACQ B2 2,2 (1/3) (2008-2011)
ACQ B2 1,8T (2008->)
A6Q C6 3.0 TDi (2010-2019)
T5q 2,5 TDi (2015->2017)
RS5 8T (2019->)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lis.2005 20:19:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2003 20:25:09
Posty: 91
Lokalizacja: Głogów
wycieki mam bo auto troszke za niskie jest i kilka razy uderzylem na wybojach. a jaki olem powiniei tam być ?
własnie wróciłem z małego cruisingu po mieście i wszystko ok - tiptronik chodzi jak mażenie. ale coś czuję że rano znowu się zacznie i wizyta u speca mnie czeka. pozdro.

MOD: nie znasz bardziej polskich slow ? musisz przeklinac ? drugi raz Cie poprawiam i mam nadzieje ze ostatni
:!!:

_________________
Było: Audi 80 B3 1,8 swap 2,0;
Było: Audi a3 1,8 20V;
Było: Audi a6 2.5 V6 TDI AVANT
Jest: Audi A3 1.6 Sportback


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lis.2005 20:22:53 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lip.2003 22:50:28
Posty: 2994
Lokalizacja: SY
Auto: B2 8T
duuuuzo wd40 na wtyki do skrzyni, pozatem, wizyta u speca i uszczelnienie skrzynki, chyba, ze wycieki sa male, to moze taniej wyjdzie uzupelniac, niz naprawiac ;-)
olej powinien byc dextron iV

_________________
A6 C4 2,5 TDi aut (2002 - 2006)
A80 B3 2,0E aut (2002 - 2003)
S4 C4 2,2 T Avant aut (2003 - 2005)
A80 B3 2,3E aut (2004 - 2006)
ACQ B3 2,3 20v (2005 - 2006)
A6Q 4B 2,8 30v tip (2006 - 2010)
A4Q B5 2,8 30v avant tip (2006 - 2010)
A4000 CS Q B2 2,2 (2006->2007)
A Coupe GT 2,2 (1/3)(2006-2011)
A 200 Q 2,2T (2006-2008)
A 80 Q 2,2 (2007-2008)
ACQ B2 2,2 (1/3) (2008-2011)
ACQ B2 1,8T (2008->)
A6Q C6 3.0 TDi (2010-2019)
T5q 2,5 TDi (2015->2017)
RS5 8T (2019->)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lis.2005 20:41:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.wrz.2005 18:38:24
Posty: 788
Lokalizacja: Lublin
ja miałem coś takiego, że 1 nie wchodziła, lekko szarpało i ruszało z 2-jki ;d niestety koszt naprawy ok 3000 zł :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6]Tryb Awaryjny(automat)
PostNapisane: 01.lis.2005 20:59:24 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
Cytuj:
co to może być ?
czy możliwe że gdzieś na kablach jest jakieś zwarcie czy coś w tym sytlu ? czy raczej nastawiać się na poważną awarię. pozdrawiam.


Na Twoim miejscu nie zwlekałbym z diagnostyką skrzyni. Jeśli nie posiadasz informacji kiedy olej był zmieniony (i czy wogóle ktoś go wymieniał ...), to najwyższa pora to zrobić !!! Koniecznie razem z filtrem i uszczelką (o uszczelnieniu silikonem nawet nie myśl !!!). Jesli skrzynia raz pracuje dobrze, a raz w trybie awaryjnym, to najprawdopodobniej wyskoczy błąd któregoś zaworka ciśnieniowego (dostępne po odkręceniu miski olejowej i wyjęciu filtra). Wystarczy dobrze wyczyścić ;) .

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lis.2005 21:04:28 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lip.2003 22:50:28
Posty: 2994
Lokalizacja: SY
Auto: B2 8T
barylkaq napisał(a):
ja miałem coś takiego, że 1 nie wchodziła, lekko szarpało i ruszało z 2-jki ;d niestety koszt naprawy ok 3000 zł :)

uwaga na serwisanta - złodzieja!!
złodziej moze wcisnac Ci kazdy kit - bo i tak nie rozbierzesz skrzyni, aby to sprawdzic.
ja na przyklad zaplacilem za remont skrzyni, ktora nawet nie zostala wyjeta z autka - klopoty mialem wlasnie z wtyczka elektryczna :(:

_________________
A6 C4 2,5 TDi aut (2002 - 2006)
A80 B3 2,0E aut (2002 - 2003)
S4 C4 2,2 T Avant aut (2003 - 2005)
A80 B3 2,3E aut (2004 - 2006)
ACQ B3 2,3 20v (2005 - 2006)
A6Q 4B 2,8 30v tip (2006 - 2010)
A4Q B5 2,8 30v avant tip (2006 - 2010)
A4000 CS Q B2 2,2 (2006->2007)
A Coupe GT 2,2 (1/3)(2006-2011)
A 200 Q 2,2T (2006-2008)
A 80 Q 2,2 (2007-2008)
ACQ B2 2,2 (1/3) (2008-2011)
ACQ B2 1,8T (2008->)
A6Q C6 3.0 TDi (2010-2019)
T5q 2,5 TDi (2015->2017)
RS5 8T (2019->)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lis.2005 21:20:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.wrz.2005 18:38:24
Posty: 788
Lokalizacja: Lublin
niee :D to napewno nie był złodziej ;) rozebrał wszystko! :D hehe, ale wierze, ze zdarzają się i tacy ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lis.2005 20:53:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2003 20:25:09
Posty: 91
Lokalizacja: Głogów
witam. po podłączeniu kompów ( 3 różne ) wyskoczyły jakieś błędy elektryką i komputerami. po całym dniu oczekiwania fachowiec zadzwonił i powiedział że tu chodzi o złą pracę silnika, zły zapłon i zle ustawiony rozrząd i komputer silnika wysyła sygnał do kompa skrzyni biegów no i ta wchodzi w tryb awaryjny.

czy wy też w to nie wierzycie ?

taka ewentualność wchodziłaby w grę gdybym wymienił rozrząd i wtedy zaczęło się to dziać.

pozdro.

_________________
Było: Audi 80 B3 1,8 swap 2,0;
Było: Audi a3 1,8 20V;
Było: Audi a6 2.5 V6 TDI AVANT
Jest: Audi A3 1.6 Sportback


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lis.2005 21:36:53 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lip.2003 22:50:28
Posty: 2994
Lokalizacja: SY
Auto: B2 8T
jesli chodzi o mechanika - sprawdz go u innego :)
wyjscia nie masz

_________________
A6 C4 2,5 TDi aut (2002 - 2006)
A80 B3 2,0E aut (2002 - 2003)
S4 C4 2,2 T Avant aut (2003 - 2005)
A80 B3 2,3E aut (2004 - 2006)
ACQ B3 2,3 20v (2005 - 2006)
A6Q 4B 2,8 30v tip (2006 - 2010)
A4Q B5 2,8 30v avant tip (2006 - 2010)
A4000 CS Q B2 2,2 (2006->2007)
A Coupe GT 2,2 (1/3)(2006-2011)
A 200 Q 2,2T (2006-2008)
A 80 Q 2,2 (2007-2008)
ACQ B2 2,2 (1/3) (2008-2011)
ACQ B2 1,8T (2008->)
A6Q C6 3.0 TDi (2010-2019)
T5q 2,5 TDi (2015->2017)
RS5 8T (2019->)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lis.2005 11:00:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.lis.2005 00:12:06
Posty: 65
Lokalizacja: Jezioro Czos
podaj kody błędów (ich opis) wtedy łatwiej będzie coś powiedzieć), czy tryb awaryjny włącza się tylko na zimnym silniku? czy w każdej teperaturze?

_________________
B4 1.9 TDI aftomat
B5 1.9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lis.2005 17:58:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2003 20:25:09
Posty: 91
Lokalizacja: Głogów
witam. dziś dzwoni kłaczek mechanik i mówi że gotowe.
pojechałem odebrać auto.
słuchajcie co mi powiedział:
-"poproszę 350 zł, bo pojechałem do innego mechanika (oczywiście bez mojej zgody) i ustawiliśmy rozrząd"
-ja pytam a co z trybem awaryjnym
a on:
-"dalej wyskakuje ale to chyba pompa paliwowa"
pasuje wam !!!???

czy on sobie k**** jaja robi ?

powiedział że jak po odpaleniu od razu się przegazuje albo wrzuci bieg i pojedzie to będzie ok. czy ja do k**** nędzy mam poloneza na gaz żebym coś przegazowywał ?

mam dość.

aha. awaryjny wyskakuje niezależnie czy zimny czy ciepły. w przyszłym tygodniu pojade do innego speca i podam wam kody.

pozdro

_________________
Było: Audi 80 B3 1,8 swap 2,0;
Było: Audi a3 1,8 20V;
Było: Audi a6 2.5 V6 TDI AVANT
Jest: Audi A3 1.6 Sportback


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lis.2005 21:10:30 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lip.2003 22:50:28
Posty: 2994
Lokalizacja: SY
Auto: B2 8T
:galy:
mam nadzieje, ze go przejechales niechcacy jak wyjezdzales od niego

_________________
A6 C4 2,5 TDi aut (2002 - 2006)
A80 B3 2,0E aut (2002 - 2003)
S4 C4 2,2 T Avant aut (2003 - 2005)
A80 B3 2,3E aut (2004 - 2006)
ACQ B3 2,3 20v (2005 - 2006)
A6Q 4B 2,8 30v tip (2006 - 2010)
A4Q B5 2,8 30v avant tip (2006 - 2010)
A4000 CS Q B2 2,2 (2006->2007)
A Coupe GT 2,2 (1/3)(2006-2011)
A 200 Q 2,2T (2006-2008)
A 80 Q 2,2 (2007-2008)
ACQ B2 2,2 (1/3) (2008-2011)
ACQ B2 1,8T (2008->)
A6Q C6 3.0 TDi (2010-2019)
T5q 2,5 TDi (2015->2017)
RS5 8T (2019->)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lis.2005 21:59:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2005 23:18:49
Posty: 106
Lokalizacja: Olsztyn
Baker-witamw klubie "Walczących z automatami" mi sie juz odechcialo ,zrobilem prawie wszystko w swoim i dalej szarpie.Mam juz dosc automata i nigdy w zyciu nie kupie uzywanego samochodu w automatycznej skrzyni bo uwazam to za wariant dla szczesliwców......trafienie na używany samochód z nalezycie diagnozowanym automatem to jak 6 w totka bo o nalezytym serisie automata dowiadujemy sie dopiero kiedy cos sie dzieje z naszym. ;-) .Ja nigdy nie kupie juz uzywanego automata,Jezeli kiedys jeszcze zatesknie za taka skrzynia w co wątpie ...i bedzie mnie stac to tylko nowy z salonu a potem nalezyta obsługa.wtedy mozna na takim automacie zrobic i 500 tys kiedy jednak sie zaniedba serwisy ,wymiany oleju i filtra to koszta naprawy nie mozna porównac do zadnego innego podzespolu w samochodzie.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: