.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.cze.2025 21:49:55

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: B4 TDI 1Z
PostNapisane: 02.lis.2005 17:47:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.mar.2004 10:35:24
Posty: 181
Lokalizacja: Sanok/Podkarpacie
Witam wszystkich. Jestem nowy na forum i niedawno nabyłem audi B4 TDI silnik z ozanczeniem 1Z i mam pytanko co do tego silnika. Jaki ma moment obrotowy i przy jakich obrotach? Bo znalazłem 2 wersje: 1) 182 przy 2300, a druga wersja 202 przy 1900. I nie wiem ktory jest w moim silniku. Dodam, ze autko jest z 1993 roku. I drugie pytanie. Wyczytałem gdzieś na forum, że jak przekręcasz kluczyk w pozycję na zapłon, tam gdzie sie grzeje świece i zapalają się wszystkie kontrolki, to nie ma się świecić pomarańczowa kontrolka check engine. zaś u mnie sie świeci i gaśnie zaraz po uruchomieniu silnika. wiem ze to dobrze ze gasnie, ale juz zglupialem czy ma sie swiecic na zaplonie czy nie ma? prosilbym o wyjasnienie tych spraw. z gory dziekuje i pozdrawiam wszystkich.

_________________
SEAT LEON 4Cupra 1M 1.9 TDI ARL+ '02 163/342 -> 197/439 by Bartpol
---------------------------------
12>14> VW PASSAT B5 VARIANT 1.9 TDI AFN '98
09>13> AUDI A6 C5 2.8 quattro
ACK '99
08>09> VW PASSAT B5 (3BG) 1.9 TDI AWX '01
05>08> AUDI B4 1.9 TDI 1Z '93
04>05> VW GOLF III 2.0 GTI '92
03>04> VW PASSAT B3 VARIANT 1.8 '91
02>03> OPEL KADETT GSI 16V '89
Obrazek

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lis.2005 17:50:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
http://forum.audiklub.org/search.php

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: B4 TDI 1Z
PostNapisane: 02.lis.2005 17:56:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
nivre napisał(a):
Witam wszystkich. Jestem nowy na forum i niedawno nabyłem audi B4 TDI silnik z ozanczeniem 1Z i mam pytanko co do tego silnika. Jaki ma moment obrotowy i przy jakich obrotach? Bo znalazłem 2 wersje: 1) 182 przy 2300, a druga wersja 202 przy 1900. I nie wiem ktory jest w moim silniku. Dodam, ze autko jest z 1993 roku. I drugie pytanie. Wyczytałem gdzieś na forum, że jak przekręcasz kluczyk w pozycję na zapłon, tam gdzie sie grzeje świece i zapalają się wszystkie kontrolki, to nie ma się świecić pomarańczowa kontrolka check engine. zaś u mnie sie świeci i gaśnie zaraz po uruchomieniu silnika. wiem ze to dobrze ze gasnie, ale juz zglupialem czy ma sie swiecic na zaplonie czy nie ma? prosilbym o wyjasnienie tych spraw. z gory dziekuje i pozdrawiam wszystkich.

1. Jesli przepływomierz masz klapowy - producent Bosch to posiadasz silnik o mocy 90 KM i 183 Nm.
Jesli posiadasz przeplywomierz Pierburg`a - masz wersję mocniejszą.
Check engine MA się świecić i MA zgasnąć po uruchomieniu silnika w modelu z 93 roku.
Osobiście obstawiam że mamy identyczne motorki , czyli Bosch inside. :D

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: B4 TDI 1Z
PostNapisane: 02.lis.2005 23:51:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
nivre napisał(a):
Witam wszystkich. Jestem nowy na forum i niedawno nabyłem audi B4 TDI silnik z ozanczeniem 1Z i mam pytanko co do tego silnika. Jaki ma moment obrotowy i przy jakich obrotach? Bo znalazłem 2 wersje: 1) 182 przy 2300, a druga wersja 202 przy 1900. I nie wiem ktory jest w moim silniku. Dodam, ze autko jest z 1993 roku. I drugie pytanie. Wyczytałem gdzieś na forum, że jak przekręcasz kluczyk w pozycję na zapłon, tam gdzie sie grzeje świece i zapalają się wszystkie kontrolki, to nie ma się świecić pomarańczowa kontrolka check engine. zaś u mnie sie świeci i gaśnie zaraz po uruchomieniu silnika. wiem ze to dobrze ze gasnie, ale juz zglupialem czy ma sie swiecic na zaplonie czy nie ma? prosilbym o wyjasnienie tych spraw. z gory dziekuje i pozdrawiam wszystkich.

wszystko masz w porzadku..... a silnik jezeli z 93 roku to najprawdopodobniej przeplywomierz Boscha czyli 182 Nm... chyba ze autko jest z konca 93 roku to mozesz miec juz Pierburga czyli 202 Nm....... otwórz maske i zobacz jaki masz przeplywomierz i wszystko sie wyjasni....... :peace:

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lis.2005 17:04:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.mar.2004 10:35:24
Posty: 181
Lokalizacja: Sanok/Podkarpacie
dzieki Wam wielkie za odpowiedzi :)
Baskecior miałeś racje mam przepływke bosch'a a juz sie balem ze z silnikiem cos nie tak bo ciagnie dopiero jak gaz wcisne w podłoge. nie mam jeszcze obrotomierza i ciezko mi bylo na sluch okreslic obroty przy jakich zaczyna wciskac w fotel, ale obstawiałem tak połowe zakresu obrotow czyli jakies 2500. ale planuje sobie sprawic obrotke i bede wiedzial wtedy na 100% czy ciagnie tak jak powinno. napiszcie mi jeszcze jak mozecie jakie predkosci udalo wam sie wyciagnac na poszczegolnych biegach, oprocz 1 oczywiscie. pozdrawiam i jeszcze raz dzieki

_________________
SEAT LEON 4Cupra 1M 1.9 TDI ARL+ '02 163/342 -> 197/439 by Bartpol
---------------------------------
12>14> VW PASSAT B5 VARIANT 1.9 TDI AFN '98
09>13> AUDI A6 C5 2.8 quattro
ACK '99
08>09> VW PASSAT B5 (3BG) 1.9 TDI AWX '01
05>08> AUDI B4 1.9 TDI 1Z '93
04>05> VW GOLF III 2.0 GTI '92
03>04> VW PASSAT B3 VARIANT 1.8 '91
02>03> OPEL KADETT GSI 16V '89
Obrazek

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lis.2005 19:33:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
nivre napisał(a):
dzieki Wam wielkie za odpowiedzi :)
Baskecior miałeś racje mam przepływke bosch'a a juz sie balem ze z silnikiem cos nie tak bo ciagnie dopiero jak gaz wcisne w podłoge. nie mam jeszcze obrotomierza i ciezko mi bylo na sluch okreslic obroty przy jakich zaczyna wciskac w fotel, ale obstawiałem tak połowe zakresu obrotow czyli jakies 2500. ale planuje sobie sprawic obrotke i bede wiedzial wtedy na 100% czy ciagnie tak jak powinno. napiszcie mi jeszcze jak mozecie jakie predkosci udalo wam sie wyciagnac na poszczegolnych biegach, oprocz 1 oczywiscie. pozdrawiam i jeszcze raz dzieki

2.-ok 85
3- ok 130
4-nie pamietam
5- 203

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lis.2005 19:58:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.mar.2004 10:35:24
Posty: 181
Lokalizacja: Sanok/Podkarpacie
Baskecior ale ty chyba pchałeś paluszki do tego swojego TDI? przyznaj sie grzebany był? ile teraz ma kucy i momentu, bo cos mi sie wierzyć nie chce ze takie sumki osiagasz na oryginale? ja moge o takich pomarzyc :( a w ksiazce od audi wyczytalem tak:
1: 35
2: 60
3: 90
4: 120
5: max :)
no i moja niunia cos kolo tych wartosci oscyluje. jak bede mial juz obrotke wtedy bede probowal krecic ja do 4000 i notowac predkosci, bo narazie na sluch to nie bedzie miarodajne.
a i jak mozesz to napisz mi na jakich kołach takie predkosci robisz(ilo calowa felga i jaka opona) to tak do celow badawczych :) pzdrv

_________________
SEAT LEON 4Cupra 1M 1.9 TDI ARL+ '02 163/342 -> 197/439 by Bartpol
---------------------------------
12>14> VW PASSAT B5 VARIANT 1.9 TDI AFN '98
09>13> AUDI A6 C5 2.8 quattro
ACK '99
08>09> VW PASSAT B5 (3BG) 1.9 TDI AWX '01
05>08> AUDI B4 1.9 TDI 1Z '93
04>05> VW GOLF III 2.0 GTI '92
03>04> VW PASSAT B3 VARIANT 1.8 '91
02>03> OPEL KADETT GSI 16V '89
Obrazek

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lis.2005 21:12:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Autko mam lekko dłubniete.
Osiagi mam udokumentowane na zdjeciach i filmiku :)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lis.2005 11:29:29 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2004 21:18:59
Posty: 1624
Lokalizacja: Kraków
nivre napisał(a):
1: 35
2: 60
3: 90
4: 120
5: max :)


eee, wierzyć mi się nie chce. Moja bestia na III ciągnie 115, a Twoja na IV dopiero 120?? Mówimy o maksymalnych prędkościach? aż do odcięcia?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lis.2005 20:24:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2005 18:40:46
Posty: 306
Lokalizacja: Ciechanów // Warszawa
Auto: Audi 200 20V Turbo
Co do tych przepływomierzy. Czy jest możliwość wymiany przepływomierza Bosch'owego na Pierburga bez żadnych problemów?

Pozdrawiam!

_________________
>> Audi 200 2.2 Turbo 20V 3B 1990


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lis.2005 20:26:11 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
michal95 napisał(a):
Co do tych przepływomierzy. Czy jest możliwość wymiany przepływomierza Bosch'owego na Pierburga bez żadnych problemów?

Pozdrawiam!

nie
inna jest pompa oraz sterownik

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: