Czytaj uważnie: poduchy i przeguby podobno sprawdzone i są OK...
emte napisał(a):
Co znaczy luz na skrzyni ???? ze niby pan Miecio pomachał lewarkiem i doszedł do takiego stwierdzenia

To prostsze niż myślisz. Przód w górę, włączony 1 bieg, wskakujesz w kanał i bierzesz w łapki obie półośki - jeśli jest luz to go na pewno wyczujesz bez lewarka

"Luz na krzyni" to:
- luz pomiędzy kółkiem atakującym a talerzowym przekładni głównej, albo
- luz na frezach pomiędzy wałkiem sprzęgłowym a tarczą sprzęgła, albo
- uszkodzone sprzężyny tarczy sprzęgłą (nie mylić z dociskiem).
Sprzęgło hydrauliczne nieregulowane "bierze" coraz wyżej w miare zużywania się tarczy sprzęgła. To, że się nie ślizga to nie jest argument - rozbierałem sprzęgła które się nie ślizgały, a na kole zamachowyym i docisku były już 2 mm rowki od nitów tarczy. Lepiej to zrobić wcześniej niewielkim kosztem (wymienić tarczę), niż później kupować komplet (koło zamachowe, tarczę i docisk).
Pozdrawiam