.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.cze.2025 17:48:10

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lis.2005 11:05:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
...podaj mu +12V na cewke zaplonowa (na odpowiedni pin oczywiście:) ) kablem z akumulatora i odpal. wtedy iska ci nie zniknie.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lis.2005 13:44:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.lut.2005 14:54:37
Posty: 85
Lokalizacja: Koszalin
No i podałem mu na cewke 12V z akumulatora i to samo.Iskra jest napewno nawet po wykręceniu świecy i odpaleniu chodzi na 3 garach i iskra jest na kazdym bo sprawdziłem.Dodam tyle ze gdy auto zgaśnie i odczekam 5 sekund i zapale to pochodzi krócej i gaśnie.Gdy odczekam dłużej to dłużej pochodzi ale i tak zgaśnie...

_________________
Audi 100 C4/A6 2.8 V6 + LPG :)))
Audi 100 C3 1.8 gaźnik + LPG :)))


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lis.2005 13:48:01 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3304
Lokalizacja: Poznań i okolice
Może to głupie, ale odpal go bez pokrywy filtra powietrza i zobacz, czy będzie to samo. Nigdzie nie stwierdziłeś, że iskra naprawdę znika, może się dusi z braku powietrza? Gazopartacze nie włożyli tam jakiejś przesłony?

Pozdrawiam

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lis.2005 14:28:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.lut.2005 14:54:37
Posty: 85
Lokalizacja: Koszalin
Gdy zdejme pokrywe filtra to gaśnie odrazu bo dostaje za duzo powietrza ale jak np położę kawałek szmatki na gaźnik to odpala i słychać że zasysa i gaz no i powietrze.Nie ma tam żadnej przesłony.Faktycznie jest tak jakby się dusił ale czym.Gaźnik rozkładałem przeczyściłem, dysze wszystkie drożne i jest na cacy.Z podciśnieniami próbowałem różnych kombinacji ale cały czas to samo więc sa podłączone według etki i napewno jest dobrze.Co do iskry to jest napewno.Przewody nowe beru, świece ngk, aparat wymieniony z czujnikiem halla, pompka na aparacie sprawna,cewka sprawdzona,elektryka i przekaxniki też,gaz napewno dochodzi bo po zgaśnięciu gdy odkrecę śrubę regulacyjną to wiadać jak załamuje powietrze swoją gęstością.czujniki temp i oleju sprawdzone i nic nawet nie mogą odcinać bo tylko służą do wskazań.Bezpieczniki sprawdzone.Układ chłodzenia jak nowy.Dwa tygodnie już z tym walcze i niemam pojęcia.

_________________
Audi 100 C4/A6 2.8 V6 + LPG :)))
Audi 100 C3 1.8 gaźnik + LPG :)))


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lis.2005 14:30:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
radeknet napisał(a):
No i podałem mu na cewke 12V z akumulatora i to samo.Iskra jest napewno nawet po wykręceniu świecy i odpaleniu chodzi na 3 garach i iskra jest na kazdym bo sprawdziłem.Dodam tyle ze gdy auto zgaśnie i odczekam 5 sekund i zapale to pochodzi krócej i gaśnie.Gdy odczekam dłużej to dłużej pochodzi ale i tak zgaśnie...


W momencie gdy zaczyna gasną, ale silnik sie jeszczde kręci, to czy nadal jest iskra? Np wkrec go przed zgasnieciem na obroty i jak bedzie gasl > zwalnial silnik to patrz czy dalej iskrzy. w ten sposob wyeliminujemy problem iskry.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lis.2005 14:47:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.lut.2005 14:54:37
Posty: 85
Lokalizacja: Koszalin
tak iskra jest do samego końca.Gdy silnik kręci na wysokich w momencie kiedy zaczyna gasnać iskra jest cały czas i znika w momenci gdy silnik całkowicie przestaje pracować więc iskre mozna wyeliminiwać

_________________
Audi 100 C4/A6 2.8 V6 + LPG :)))
Audi 100 C3 1.8 gaźnik + LPG :)))


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lis.2005 15:03:08 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3304
Lokalizacja: Poznań i okolice
Czyli, jak jest iskra i nie dusi się z braku powietrza to pozostaje gazownia... Nie załamała ci się rurka pomiędzy zbiornikiem a parownikiem? Może ma w którymś miejscu za mały przekrój na kutek ściśnięcia/zgięcia? Gaz może być, ale pytanie czy chwilowo jest go dosyć dla pracy silnika? Mam wrażenie, jakby silnik wypalał to co jest w parowniku i przewodach od parownika do miksera a później gasł z braku paliwa. Sprawdż tę rurkę, filterek gazu (łącznie z przewodami miedzianymi) i "wejście" gazu do parownika. Wystarczy mały paproch w rurce miedzianej i będzie się dusił.

Pozdrawiam

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lis.2005 15:08:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.lut.2005 14:54:37
Posty: 85
Lokalizacja: Koszalin
W takim razie dlaczego chodzi bez problemu te kilkanaście sekund i niewazne czy na wysokich czy na niskich a tak jak napisałem po zgaśnięciu gaz w rurze która idzie do gaźnika jest!!!

_________________
Audi 100 C4/A6 2.8 V6 + LPG :)))
Audi 100 C3 1.8 gaźnik + LPG :)))


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lis.2005 15:29:06 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3304
Lokalizacja: Poznań i okolice
Jeśli masz: iskrę, powietrze i paliwo, a chodzi i sam gaśnie, to pozostaje wizyta u wróżki :peace: Jeszcze raz: jeśli nie dusi się z barku powoetrza i nie gaśnie z powodu ginącej iskry, to pozosaje gazownia. Nie dasz rady go odpalić na benzynie? Nawet bez pompki paliwa się to uda, podłącz zbiorniczek z zupą pod gaźnik, tak żeby spływała do niego grawitacyjnie i zapal autko. Jeśli będzie chodzić i nie zgaśnie to potwierdzi teorię o gazowni - bedziesz wiedział, gdzie szukać przyczyny.
Aha - zrób jeszcze jedną próbę - zapal na LPG bez korka na zbiorniczku płynu wyrównawczego.
Przewód gazowy od parownika do gaźnika w I gen nie powinien zachowywać ciśnienia gazu po wyłaczeniu silnika! :!!: :!!: :!!: Nie masz zapchanego wlotu do miksera? Reduktor odcina gaz prawidłowo?
I napisz jaki masz typ reduktora.

Edit: jeśli śmierdzi gazem to prawdopodobnie się zalewa - mieszanka jest zbyt bogata i gaśnie.

Pozdrawiam

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Ostatnio edytowano 04.lis.2005 15:31:17 przez wordeck, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lis.2005 15:29:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
radeknet napisał(a):
W takim razie dlaczego chodzi bez problemu te kilkanaście sekund i niewazne czy na wysokich czy na niskich a tak jak napisałem po zgaśnięciu gaz w rurze która idzie do gaźnika jest!!!


gaz jest... ale moze go byc za malo. to nic ze smierdzi gazem.

Jakby udalo ci sie odpalic w jakis sposob samochod na benzynie na te 18 sekund.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lis.2005 17:53:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.lut.2005 14:54:37
Posty: 85
Lokalizacja: Koszalin
a więc przepadałem instalke i jest halo.Mianowicie rurka miedziana na trasie butla>elektrozawór jest niedrożna.Wpycham stalowy drut od strony bagażnika na głębokość około metra i koniec.Czuć że rzęzi i "chrupie" ale dalej niedarady przepchnać.Coś tam siedzi.....Dziękuję wszystkim za pomoc serdecznie i jeszcze jedno pytanie.Czy da rade to jakoś udrożnić???

_________________
Audi 100 C4/A6 2.8 V6 + LPG :)))
Audi 100 C3 1.8 gaźnik + LPG :)))


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lis.2005 09:41:10 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3304
Lokalizacja: Poznań i okolice
Jeśli powodem niedrożności jest zagięcie, to wyprostuj rurkę w tym miejscu, weź płaskie szczypce i zcisnij ją tak, aby w miarę możliwości odzyskać przekrój... Jeśli nie pomoże, to wymiana na nową (nie jest droga - 7-9 zł za metr).
Jeśli przyczyną są zanieczyszczenia, to najlepiej przemuchać rurkę gazem...
1. Zakręcić zawór na butli lub wyłączyć zapłon (zależy od typu wielozaworu)
2. Odkręcic rurkę od zaworu/filterka pod maską
3. Odkręcić zawór na butli lub właczyc na chwilę zapłon (uwaga na oczy, nie pochylać się na d rurką z przodu).

Gaz powinien wydmuchnąć zanieczyszczenia i udrożnić przewód. Jeśli nie, pozostaje demontaż rurki.

Pozdrawiam

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lis.2005 09:48:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.paź.2004 10:33:22
Posty: 1075
Lokalizacja: Pruszkow
wordeck napisał(a):
Jeśli powodem niedrożności jest zagięcie, to wyprostuj rurkę w tym miejscu, weź płaskie szczypce i zcisnij ją tak, aby w miarę możliwości odzyskać przekrój... Jeśli nie pomoże, to wymiana na nową (nie jest droga - 7-9 zł za metr).
Jeśli przyczyną są zanieczyszczenia, to najlepiej przemuchać rurkę gazem...
1. Zakręcić zawór na butli lub wyłączyć zapłon (zależy od typu wielozaworu)
2. Odkręcic rurkę od zaworu/filterka pod maską
3. Odkręcić zawór na butli lub właczyc na chwilę zapłon (uwaga na oczy, nie pochylać się na d rurką z przodu).

Gaz powinien wydmuchnąć zanieczyszczenia i udrożnić przewód. Jeśli nie, pozostaje demontaż rurki.


IMHO po takich dlugich problemach wypierniczyl bym ta rurke i pociagnol druga :peace:

Pozdrawiam

_________________
Don't you know I'm loco?...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lis.2005 10:26:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.lut.2005 14:54:37
Posty: 85
Lokalizacja: Koszalin
Witam.Wstawiłem nową rurkę plus wiadomo dwie nakrętki i dwie beczki.Koszt 40 zł z własną robocizną a cygaro śmiga jak nowe.Stara rurka gdy ją pociołem w kilku miejscach miała drożność około 0,2 mm.Osadził sie na niej jakby taki kamień.Dziękuję wszystkim jeszcze raz za pomoc.Pozdrawiam serdecznie!!!:)

_________________
Audi 100 C4/A6 2.8 V6 + LPG :)))
Audi 100 C3 1.8 gaźnik + LPG :)))


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lis.2005 10:43:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
radeknet napisał(a):
Witam.Wstawiłem nową rurkę plus wiadomo dwie nakrętki i dwie beczki.Koszt 40 zł z własną robocizną a cygaro śmiga jak nowe.Stara rurka gdy ją pociołem w kilku miejscach miała drożność około 0,2 mm.Osadził sie na niej jakby taki kamień.Dziękuję wszystkim jeszcze raz za pomoc.Pozdrawiam serdecznie!!!:)


bede musial sam sie zainteresowac tym tematem w mojej rakiecie. Juz slysze od drugiej osoby o czyms takim ze rurka miedziana od butli do reduktora zatkala sie. trzeba bedzie zamontowac 8mm:)

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lis.2005 10:48:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
radeknet napisał(a):
Witam.Wstawiłem nową rurkę plus wiadomo dwie nakrętki i dwie beczki.Koszt 40 zł z własną robocizną a cygaro śmiga jak nowe.Stara rurka gdy ją pociołem w kilku miejscach miała drożność około 0,2 mm.Osadził sie na niej jakby taki kamień.Dziękuję wszystkim jeszcze raz za pomoc.Pozdrawiam serdecznie!!!:)


bede musial sam sie zainteresowac tym tematem w mojej rakiecie. Juz slysze od drugiej osoby o czyms takim ze rurka miedziana od butli do reduktora zatkala sie. trzeba bedzie zamontowac 8mm:)

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lis.2005 10:51:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.paź.2004 10:33:22
Posty: 1075
Lokalizacja: Pruszkow
No to fajnie ze udalo Ci sie rozwjazac ten dzieki problem, Gratuluje!! :peace:

_________________
Don't you know I'm loco?...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lis.2005 11:13:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Na przyszłość tankuj Gaz a nie Pseudogaz :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lis.2005 11:20:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.paź.2004 20:54:23
Posty: 273
Lokalizacja: Zachodniopomorskie
Nie masz możliwości odpalenia go na benzynie? - ja bym się pokusił...

_________________
B4 klima i gaz.
VW Passat B5 Variant


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: