.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.cze.2025 21:45:30

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Jak podpiąć Blow Offa??
PostNapisane: 05.lis.2005 10:42:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.paź.2005 16:21:14
Posty: 16
Lokalizacja: Luboń
Panowie pomóżcie mi wiedzą teoretyczną??
Problem polega na tym że potrzebuję wiedzie gdzie oraz jak podpiąć zawór upustowy??
Chodzi mi przede wszystkim gdzie podpiąć te rórki cienki i gdzie grube??
A dodatkowo gdzie mógłbym (jakiś dobry i znający się na sprawie serwis) założyć ten zaworek w firmie, która się zna na tym w okolicach POznania??

_________________
UNDER[G]ROUND
www.utg.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lis.2005 10:56:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
grube wpinasz w węże za turbo a cienką za przepustnicę

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lis.2005 11:26:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.paź.2005 16:21:14
Posty: 16
Lokalizacja: Luboń
maciu napisał(a):
grube wpinasz w węże za turbo a cienką za przepustnicę


Powiem tak bo bo jestem laik i chcę żeby mi dobrze mechanik zrobił
Grube podpina jkamówiłeś w wężę turbo (z której strony powinno wchodzi wąż od turbo (od spodu czy z boku?

Oraz pytanie drugie podobne jak pierwsze w jakiej kolejności powinienem podpiąć to za przepustnicą 1 i 2 wężyk??

Oraz jak to się reguluje (pomijając fakt żę śrubą na górze ale chodzi mi o to czy to jest do ustawaiania przy jakim ciśnieniu ma się zawór otworzyć)??

A na koniec pytznie poza konkursem:
Gdzie ucieka to powietrze co robi taki ssssssyyyyykk ??
Za przepustnicą jednym z tych wężyków co trzeba podłączyć??

_________________
UNDER[G]ROUND
www.utg.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lis.2005 12:33:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
hmmm jesteś pewien ze to blow off? a nie dump/diverter valve?

zapodaj zdjecie i skad kupiles, śrubka jest do regulacji...

jeżeli to blow off to kolejnosc grubych węzy nie powinna miec znaczenia
a na dobrą sprawę wsstarczyłoby jedno wejście...

ile masz cienkich węzyków

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lis.2005 14:08:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.paź.2005 16:21:14
Posty: 16
Lokalizacja: Luboń
maciu napisał(a):
hmmm jesteś pewien ze to blow off? a nie dump/diverter valve?

zapodaj zdjecie i skad kupiles, śrubka jest do regulacji...

jeżeli to blow off to kolejnosc grubych węzy nie powinna miec znaczenia
a na dobrą sprawę wsstarczyłoby jedno wejście...

ile masz cienkich węzyków



Proszę o to fotka .
Może ona pomoże mi opisać to czego ja nie umię.

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3ur ... 79rjk.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9ek ... xonfa.html

_________________
UNDER[G]ROUND
www.utg.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lis.2005 14:41:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
full profi... pierwsze zdjecie mi sie nie pokazuje...

do czego to ladujesz? uturbiałes coś?

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lis.2005 15:06:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.paź.2005 16:21:14
Posty: 16
Lokalizacja: Luboń
maciu napisał(a):
full profi... pierwsze zdjecie mi sie nie pokazuje...

do czego to ladujesz? uturbiałes coś?


Kurde mi się ładują oba ale przerobiłem jescze raz i spróbuj.
Ładuję to do Audi A3 T

_________________
UNDER[G]ROUND
www.utg.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lis.2005 09:20:41 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sty.2005 09:35:57
Posty: 466
Lokalizacja: Pruszków
Ta srebrna na gorze to prawdopodobnie sterowanie z podcisnienia (podlaczana w ktora kolwiek rurke wychodzaca za przepustnica). Mi to wyglada na zestaw pod konkretna przepustnice. Kupowales to pod swoj silnik czy to jest ten z allegro?? :) Da się odkrecic gore od tego adaptera?? (to czerwone od srebrnego :peace: )

_________________
A100 C4 Avant 2.8 quattro
A200 2.2T quattro - od początku do końca -> 10/2006


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lis.2005 20:15:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.paź.2005 16:21:14
Posty: 16
Lokalizacja: Luboń
pazdzioch napisał(a):
Ta srebrna na gorze to prawdopodobnie sterowanie z podcisnienia (podlaczana w ktora kolwiek rurke wychodzaca za przepustnica). Mi to wyglada na zestaw pod konkretna przepustnice. Kupowales to pod swoj silnik czy to jest ten z allegro?? :) Da się odkrecic gore od tego adaptera?? (to czerwone od srebrnego :peace: )


To zaworek który jeździł w takim samym autku jak mam ja.

_________________
UNDER[G]ROUND
www.utg.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lis.2005 09:08:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
podłączyłeś? wszystko już miałes opisane

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lis.2005 09:47:15 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sty.2005 09:35:57
Posty: 466
Lokalizacja: Pruszków
no to masz dobrą sytuację, nie musisz kombinować z innymi adapterami czy jak to mówią t-pipe'ami :D Przykręcaj go do przepustnicy, zakładaj rurę od ICka na ten okrągły kruciec wystający z boku adaptera, podpinaj podcisnienie (najprawdopodobniej pod ten siusiak na górze) i sycz jak szalony :)

P.S. Zastanawia mnie tylko jedno... czemu wlot do tego t-pipe'a jest taki mały. W jakim samochodzie i przy jakim silniku to ma parskać?

_________________
A100 C4 Avant 2.8 quattro
A200 2.2T quattro - od początku do końca -> 10/2006


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lis.2005 09:51:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
pazdzioch napisał(a):
P.S. Zastanawia mnie tylko jedno... czemu wlot do tego t-pipe'a jest taki mały. W jakim samochodzie i przy jakim silniku to ma parskać?


bo zapewne nie jest do wpięcia bezpośrednio w wąż powietrzny
który ma z kilkadziesiat mm średnicy tylko w jakiś by-pass
nie wiem jak to wygląda w 1.8T ale w 2.2T tak własnie jest

w sumie to by wystarczyło jedno wejście, jedno wyjscie atmosferyczne
i jeden sterujący

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lis.2005 09:59:57 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sty.2005 09:35:57
Posty: 466
Lokalizacja: Pruszków
maciu napisał(a):
bo zapewne nie jest do wpięcia bezpośrednio w wąż powietrzny który ma z kilkadziesiat mm średnicy tylko w jakiś by-pass
nie wiem jak to wygląda w 1.8T ale w 2.2T tak własnie jest


no i pewnie tak to jeździło, trochę bez sensu zmniejszać średnicę dolotu doładowanego powietrza, nie sądzisz? Jakie doładowanie ma fabryczne 1,8T?

_________________
A100 C4 Avant 2.8 quattro
A200 2.2T quattro - od początku do końca -> 10/2006


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: