.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.cze.2025 19:57:02

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Problem z kasowaniem błędów Vagiem
PostNapisane: 08.lis.2005 12:07:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.kwi.2004 15:05:52
Posty: 1222
Lokalizacja: Czaplinek
Mam problem z kasowaniem błędów vagiem. W moim aucie działa wszystko bez problemu. Mogę odczytywać, kasować itd. A u brata, który posiada audi z 93 podpinam ten sam sprzęt i nie mogę skasować błędów.
Gdzie może być problem? Używam fejsu z viakena na max232, XP, prędkośc transmisji na porcie 2400, ster. przep. sprzętowe, fifo włączone.
Dlaczego u mnie to działa, a w innym aucie (też benzyna) nie ?

_________________
Ostrzeżenie innych kierowców o patrolu policji na drodze jest zaszczytnym obowiązkiem każdego obywatela !

Jest A6 2,4 ALF '98
Było B4 2,0 ABK '92
Było B3 1,8 NE '89


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lis.2005 23:42:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.maja.2005 08:31:46
Posty: 14
Lokalizacja: Toruń
Pierwszą rzeczą którą bym zrobił to podpięcie akumulatora do prostownika.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lis.2005 07:17:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.kwi.2004 15:05:52
Posty: 1222
Lokalizacja: Czaplinek
kmieciu napisał(a):
Pierwszą rzeczą którą bym zrobił to podpięcie akumulatora do prostownika.

A co to ma do rzeczy? Skoro fejs się łączy, dogaduje ze sterownikiem, odczytuje błędy to chyba aku jest dobre co?

_________________
Ostrzeżenie innych kierowców o patrolu policji na drodze jest zaszczytnym obowiązkiem każdego obywatela !

Jest A6 2,4 ALF '98
Było B4 2,0 ABK '92
Było B3 1,8 NE '89


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lis.2005 10:25:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.mar.2004 14:20:00
Posty: 322
Lokalizacja: pomorskie
kmieciu napisał(a):
Pierwszą rzeczą którą bym zrobił to podpięcie akumulatora do prostownika.


myśle, że jak facet użytkuje samochód czyli odpala to i aku jest dobre :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lis.2005 10:37:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.kwi.2004 15:05:52
Posty: 1222
Lokalizacja: Czaplinek
MOże spróbuję zwierać linie K i L, a może wywalę L. Może to coś da ? Ma kto jeszcze jakieś pomysły ?

_________________
Ostrzeżenie innych kierowców o patrolu policji na drodze jest zaszczytnym obowiązkiem każdego obywatela !

Jest A6 2,4 ALF '98
Było B4 2,0 ABK '92
Było B3 1,8 NE '89


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lis.2005 13:31:04 
Klubowicz

Dołączył(a): 06.sie.2003 15:31:20
Posty: 900
Lokalizacja: Śląsk
W jakim silniku i jakie błędy?

_________________
AUDI ..... to zobowiązuje
80 Avant Quattro 2.6 LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lis.2005 13:47:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.kwi.2004 15:05:52
Posty: 1222
Lokalizacja: Czaplinek
Brachol ma również ABK tylko że 93 rok. Problem to coś nie tak z czujnikiem Halla. Auto chodzi dobrze tylko niedawno zostało kupione i prewencyjnie na dzień dobry go podpięliśmy. Kod błędu widać ale gorzej z kasowaniem. Na dodatek ciągle na fejsie są komunikaty o utraconym połaczeniu. U mnie tego nie ma i wszystko idzie bardzo dobrze.

_________________
Ostrzeżenie innych kierowców o patrolu policji na drodze jest zaszczytnym obowiązkiem każdego obywatela !

Jest A6 2,4 ALF '98
Było B4 2,0 ABK '92
Było B3 1,8 NE '89


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lis.2005 14:07:31 
Klubowicz

Dołączył(a): 06.sie.2003 15:31:20
Posty: 900
Lokalizacja: Śląsk
Czy tak samo jest przy załączonym i wyłączonym silniku?

_________________
AUDI ..... to zobowiązuje
80 Avant Quattro 2.6 LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lis.2005 14:19:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.kwi.2004 15:05:52
Posty: 1222
Lokalizacja: Czaplinek
No engina to nie paliliśmy. Tylko zapłon był załaczony.

_________________
Ostrzeżenie innych kierowców o patrolu policji na drodze jest zaszczytnym obowiązkiem każdego obywatela !

Jest A6 2,4 ALF '98
Było B4 2,0 ABK '92
Było B3 1,8 NE '89


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lis.2005 14:25:37 
Klubowicz

Dołączył(a): 06.sie.2003 15:31:20
Posty: 900
Lokalizacja: Śląsk
Jak silnik wyłączony to transmisja ma łatwiej, bo mniej zakłuceń, ale przetestuj na włączonym.
Natomiast piszesz o K i L. Masz fejs z osobnymi K, L i w aucie brata też oba styki są uzbrojone w gnieździe?

_________________
AUDI ..... to zobowiązuje
80 Avant Quattro 2.6 LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lis.2005 14:45:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.kwi.2004 15:05:52
Posty: 1222
Lokalizacja: Czaplinek
Mam K i L. Wtyki wyglądają identycznie jak w moim aucie.

_________________
Ostrzeżenie innych kierowców o patrolu policji na drodze jest zaszczytnym obowiązkiem każdego obywatela !

Jest A6 2,4 ALF '98
Było B4 2,0 ABK '92
Było B3 1,8 NE '89


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lis.2005 15:00:45 
Klubowicz

Dołączył(a): 06.sie.2003 15:31:20
Posty: 900
Lokalizacja: Śląsk
Wtyki wyglądają tak samo, ale czy kabelki dochodza tak samo?

_________________
AUDI ..... to zobowiązuje
80 Avant Quattro 2.6 LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lis.2005 15:08:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.kwi.2004 15:05:52
Posty: 1222
Lokalizacja: Czaplinek
W zasilaniu musi być OK. Myślisz, że linie K i L mogą być zamienione miejscami ? W złączach widać osadzone kontakty. Tak jak w moim aucie.
Kolory przewodów chyba też takie same.

_________________
Ostrzeżenie innych kierowców o patrolu policji na drodze jest zaszczytnym obowiązkiem każdego obywatela !

Jest A6 2,4 ALF '98
Było B4 2,0 ABK '92
Było B3 1,8 NE '89


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lis.2005 18:59:01 
Klubowicz

Dołączył(a): 06.sie.2003 15:31:20
Posty: 900
Lokalizacja: Śląsk
To czy zamienione, to łatwo na oko sprawdzić - niedaleko złącz są dwie śruby, gdzie pod nakrętkami są druty. Tam dzie dochodzi kilka przewodów to są linie K ze sterowników, a tam gdzie jest tylko jeden jest linia L. Od tych śrub idą przewody do złącza KL zobacz czy są podłączone. :/

_________________
AUDI ..... to zobowiązuje
80 Avant Quattro 2.6 LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lis.2005 20:01:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.kwi.2004 15:05:52
Posty: 1222
Lokalizacja: Czaplinek
Chyba tak, skoro czyta błędy i odczytuje numer sterownika.

_________________
Ostrzeżenie innych kierowców o patrolu policji na drodze jest zaszczytnym obowiązkiem każdego obywatela !

Jest A6 2,4 ALF '98
Było B4 2,0 ABK '92
Było B3 1,8 NE '89


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lis.2005 07:59:29 
Klubowicz

Dołączył(a): 06.sie.2003 15:31:20
Posty: 900
Lokalizacja: Śląsk
Jeżeli ECU ma dwie linie (K, L) to jedna służy tylko do odczytu, a druga do odczytu i zapisu (nastawy, kasowanie itp.). Lepiej zobacz te kable dokładnie. :)

_________________
AUDI ..... to zobowiązuje
80 Avant Quattro 2.6 LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lis.2005 08:44:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.kwi.2004 15:05:52
Posty: 1222
Lokalizacja: Czaplinek
Dziś porzeźbię. Długi weekend to będzie sporo czasu.
Tylko czy to możliwe by przewody były zamienione ? Auto jest ze Szwecji i nie sądzę by jakiś tempy zmarźluch tam grzebał. Możliwe by fabrycznie były zamienione?

_________________
Ostrzeżenie innych kierowców o patrolu policji na drodze jest zaszczytnym obowiązkiem każdego obywatela !

Jest A6 2,4 ALF '98
Było B4 2,0 ABK '92
Było B3 1,8 NE '89


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lis.2005 13:46:09 
Klubowicz

Dołączył(a): 06.sie.2003 15:31:20
Posty: 900
Lokalizacja: Śląsk
Sprawdzisz po kolorach kabelków - pewnie linie K będą tego samego koloru.

_________________
AUDI ..... to zobowiązuje
80 Avant Quattro 2.6 LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 18 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: