.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.lip.2025 11:35:54

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: S4 PILNE!!!
PostNapisane: 08.lis.2005 23:40:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.paź.2005 20:55:39
Posty: 131
Lokalizacja: Lublin
Mam zamiar kupić S4 2.2 turbo. Martwi mnie jedna rzecz, wyczytałem na forum ze ciśnienie ma wskazywać ok 2.0 bara przy 3-4tys.obr. w tym wykazuje 1.4 (max, więcej nie pokazało), padnięta turbina czy coś innego, a moze coś więcej??

P.S. Jeśli ktoś robił turbine to bedzie wiedział z jakimi kosztami sie to wiąże, i moze podzieli sie informacjami.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lis.2005 23:46:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
prawdopodobnie tryb awaryjny
z takim doładowaniem auto prawie w ogóle nie idzie ale i tak sie podjarałeś co? :P

to na 99,9% nie turbo - powodów takiego zachowania może być conajmniej
kilkanaście i niekoniecznie muszą być bardzo kosztowne

napisz cos więcej o aucie

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lis.2005 00:07:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.paź.2005 20:55:39
Posty: 131
Lokalizacja: Lublin
Co moge napisać o aucie: 2.2 turbo, 93 rok powedzmy ze do poprawek. Martwi mnie tylko to ciśnienie, no i brak "kopa". Jeśli chodzi o turbo to jestem laikiem, no i nie wiem co padło i ile bedzie kosztowało. Można jakos "łatwo" sprawdzić?? Bede wdzięczny za wszelkie rady.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lis.2005 00:13:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
moze być walnięty czujnik temp. cieczy i/lub słaba sonda wtedy ciśnienie będzie ok. 1.5bar czasami 1.8.

na komputer go ;-)

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lis.2005 06:48:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
czujnik walniety nic tu nie robi... sonda - może

ogolnie auto w stanie jakim?
nie masz kogos kto by ci obejrzal?

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lis.2005 07:42:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12012
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
a ja mu odradzam , bo słomiany zapał szybko przechodzi a problem pozostaje.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lis.2005 08:26:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
Leo, weź przestań, to kto ma jeździć tymi eskami?

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lis.2005 08:35:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
tryb awaryjny.

Najlepiej wpiac sie do komputera i zczytac bledy, bedzie wszystko widac.

To pewnie jest jakaś pierdółka.

Sprawdz lepiej czy silnik rowno pracuje, czy nie kopci olejem, takze po nagrzaniu, zawieszenie, naped, luzy, stuki.

Jesli chcesz juz miac takie auto, to pamietaj, ze zeby smigalo jak nalezy, to trzeba o nie nalezycie dbac. W tym samochodzie MUSI byc wszystko sprawne.

I zebys sie potem nie zdziwil, ze ci strzeli np. 15-to letni wąż cisnieniowy, za ktory trzeba bedzie zaplacic 250zl.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lis.2005 10:07:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12012
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
maciu napisał(a):
Leo, weź przestań, to kto ma jeździć tymi eskami?


ja :diabel:

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lis.2005 10:26:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.paź.2005 20:55:39
Posty: 131
Lokalizacja: Lublin
Może mi doradzicie jakiś zakład który by go sprawdził, najlepiej w Lublinie lub okolicach. Jak sprawdzić czy auto chodzi w trybie awaryjnym, komp to pokaze ??
Co do autka to zawieszenie nie stuka, prowadzi sie dobrze, silnik pracuje ładnie i równo, tyle ze brakuje ciśnienia doładowania.
Mam jeszcze jedno pytanko: jakie powinno być ciśnienie oleju wskazywane na zegarze, powiedzmy na wolnych obrotach i przy wyższych??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lis.2005 10:32:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
na poza wolnymi - zawsze max czyli pięć
na wolnych po odpaleniu pięć i w miarę rozgrzewania spada do dwóch
i tak ma trzymać

kręci bez zacięć do 6,5 - 7krpm przy pedale gazu w podłodze?
na wszystkich biegach?

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lis.2005 10:45:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12012
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
lublin to Wyrzykowski lub Kozłowski, z czego ten drugi raczej nie zajmuje się prywatnie takimi sprawami, choć na S2 jeździ w wyścigach.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lis.2005 11:44:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 19:36:54
Posty: 1840
Lokalizacja: Bergson
Auto: Totalnie Dymiąca Idea
-co do ładowania na 1.4 bara to mogł pasc tzw. elektrozawór koszt okolo 200-250zł)
-co do ciśnienia to na wolnych obrotach przy silniku rozgrzanym do 90 stopni powinno byc 2 bary! i tym sie sugerój

_________________
quattro TDI + powerd by Spanky


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lis.2005 11:54:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12012
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
lub też membrana wastegate'u pęknięta . Co do zaworka - może też on być - z tym, że w jego wypadku może to być albo 0.5 bara albo 1.5 bara, wszystko zależy w jakim położeniu się iglica zatrzyma.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lis.2005 12:12:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
Leo mój zaworek był dead - tzn nie mial bebechów w środku
i było max 1,7 - 1,8 tak wiec róznie moze to być ale
po odpięciu w ogóle zaworka tez bywało inne niż 1,5

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lis.2005 12:23:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.paź.2005 20:55:39
Posty: 131
Lokalizacja: Lublin
Co do ciśnienia oleju to jest ok.
Jest jakiś "domowy" sposób na sprawdzenie tych zaworów??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lis.2005 12:26:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
Gufer napisał(a):
Co do ciśnienia oleju to jest ok.
Jest jakiś "domowy" sposób na sprawdzenie tych zaworów??


w/g mnie nie

vag albo podmiana na inny

peknieta membrana powodowałaby słyszalne syczenie

opisz czy przyspiesza ładując 1.4 równo - bez zacieć czy po wcisnieciu
w podloge nastepuje zryw i potem go muli, czy sa jakieś dodatkowe
dzwieki do tego czy nic i czy dochodzi do 7krpm bez zacięć

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lis.2005 13:45:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
jak przestudiujesz tą strone to bedziesz wszystko wiedzial o s4 :)

http://www.sjmautotechnik.com/trouble_s ... boost.html

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lis.2005 14:18:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
Lukasik napisał(a):
jak przestudiujesz tą strone to bedziesz wszystko wiedzial o s4 :)

http://www.sjmautotechnik.com/trouble_s ... boost.html


jest krótszy:

http://www.sjmauto.com/

i polecam cała zakładkę diagnostics a nie tylko ten link :P

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lis.2005 16:05:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.lut.2005 13:18:57
Posty: 38
Lokalizacja: Warszawa
Gościu na ul. Związkowej zajmuje się Audi, robiłem parę rzeczy u niego może on ci pomoże. Tylko trochę zajęcty także lepiej zadzwonić.
Pozdro.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: