.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.cze.2025 19:55:23

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lis.2005 23:11:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
a ja witam w klubie "walczących z warsztatami" :(

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lis.2005 23:18:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2003 20:25:09
Posty: 91
Lokalizacja: Głogów
witam. cieszy mnie to ze sam nie jestem w tych mękach. nikomu nie życzę. pozdro.

_________________
Było: Audi 80 B3 1,8 swap 2,0;
Było: Audi a3 1,8 20V;
Było: Audi a6 2.5 V6 TDI AVANT
Jest: Audi A3 1.6 Sportback


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lis.2005 21:08:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2003 20:25:09
Posty: 91
Lokalizacja: Głogów
witam. a teraz was rozbroję !!! wszyscy pojebani mechanicy niech się w głowę stukną. wyobrazcie sobie jaka była przyczyna moich kłopotów. a w sumie dwie:
1) gówniane paliwo,
2) wystarczyło docisnąć zaworek na filtrze paliwa
następnego dnia po odebraniu auta od pisiora mechanika zatankowałem do pełna bp ultimate docisnąłem zaworek i od tamtej pory wszystko chodzi jak mażenie.

pozdro.

_________________
Było: Audi 80 B3 1,8 swap 2,0;
Było: Audi a3 1,8 20V;
Było: Audi a6 2.5 V6 TDI AVANT
Jest: Audi A3 1.6 Sportback


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: