.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.cze.2025 19:48:07

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lis.2005 17:01:47 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sty.2005 09:35:57
Posty: 466
Lokalizacja: Pruszków
nawierty mniej wiecej w tym samym miejscu co u mnie, od gory kolektora dolotowego. Ze zdjec nie wywnioskuje dokladnego polozenia. Tutaj bardzo duza role gra kąt i mieisce nawiertu.

Nie miałeś tam wtryskiwaczy elektronicznych?? To jedna z pierwszych sekwencji chyba skoro zamias wtryskiwaczy elektronicznych czy elektrozaworów jest jakaś jedna duża puszka z rozgalezieniem na wszystkie cylindry... co to jest ?

_________________
A100 C4 Avant 2.8 quattro
A200 2.2T quattro - od początku do końca -> 10/2006


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lis.2005 10:34:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.sie.2004 14:10:37
Posty: 55
Lokalizacja: Płock
Witam
Ja mam wtrysk ciągły. W zasadzie powinno się to odpalać na benzynie i przerzucić na gaz dopiero po rozgrzaniu się silnika do odpowiedniej temperatury - na zbyt zimnym silniku po prostu na gazie silnik nie będzie kręcił. Myślę, że podobnie ma się rzecz z wtryskiem sekwencyjnym. Z tego, co piszesz, wnioskuję, że masz tak ustawiony komputer, że pozwala na prawidłowe przerzucenie się na gaz dopiero, gdy silnik osiągnie temperaturę 70-80 stopni. Spróbuj przestawić to na wartość 30 lub 50 stopni (u mnie jest 30 - bo gdybym miał więcej, to do pracy zdążyłbym dojechać, zanim mógłbym przerzucić zasilanie na gaz). Efekt jest taki, że gdy trochę dłużej rozgrzewam samochód (3-4 minuty) samochód jeździ na gazie bez problemów. Gdy natomiast przerzucę zbyt szybko - to po pierwszym zdjęciu nogi z gazu silnik gaśnie (jest jeszcze zbyt zimny). Ale gdy go uruchomię ponownie - wszystko działa ok.
Pozdrawiam

_________________
pablicito


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lis.2005 11:36:58 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sty.2005 09:35:57
Posty: 466
Lokalizacja: Pruszków
pablicito napisał(a):
Witam
Efekt jest taki, że gdy trochę dłużej rozgrzewam samochód (3-4 minuty) samochód jeździ na gazie bez problemów. Gdy natomiast przerzucę zbyt szybko - to po pierwszym zdjęciu nogi z gazu silnik gaśnie (jest jeszcze zbyt zimny). Ale gdy go uruchomię ponownie - wszystko działa ok.
Pozdrawiam


Normalne zjawisko, reduktor nie jest jeszcze na tyle goracy, aby w 100% zmienic gaz ze stanu ciekłego na lotny i poprostu przylewa silnik. Ja mam ustawione na 30 stopni i przelacza sie zanim jeszcze wyjade z osiedla :D Kiedy jest dużo zimniej przełączam na gaz sam nieco później żeby dać się nagrzać trochę silniczkowi.

_________________
A100 C4 Avant 2.8 quattro
A200 2.2T quattro - od początku do końca -> 10/2006


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lis.2005 19:59:39 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Na IV genracji ustawiłem sobie obroty przełączania na 1800rpm i temperaturę na 40C - jak było 30-35 to potrafił zrobić to co piszecie... Przy 40 jest już naprawdę dobrze. Co do przewodniego problemu to proponuję sprawdzić czy nic się nie zapowietrza (chociaż nie powinno) lub czy nie ma jakiegoś wycieku płynu z okolic parownika.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: