moge wm napisac jak oryginalnie wygluszone sa Audi 200.
Pod dywanikiem praktycznie cala podloga wyklejona matą bitumiczną, szczególnie nadkola i zachodzi na grodz pod deską rozdzielczą (kiedys zdejmowalem deske rozdzielcza i tam tez jest wygluszenie:) ). Na tym lezy warstwa (okolo 1cm) wełny mineralnej. no i na tym wczesniej wspomniany dywanik.
We drzwiach jest wytlumienie z welny mineralnej zamknietej w folii, zeby wilgoci nie chlonela. kawalki o powierzchni drzwi. Polecilbym naklejenie maty bitumicznej, zeby duze powierzchnie blachy nie rezonowały.
Bagaznik mata bitumiczną.
Przednia maska ma wytłumienie. Daje szczegolnie jesli chodzi o chalas silnika na zewnatrz pojazdu, ale takze da sie odczuc wewnatrz.
Ja bym jeszcze polecil grodz w komorze silnikowej okleic specjalna mata do wygluszen komór silnikowych. To taka kanapka o grubosci okolo 1-1,5cm mata bitumiczna-welna mineralna-folia alu.
Wtedy zaden szelest nie dotrze do wnetrza pojazdu:) a podrozowac sie bedzie jak w limuzynie.
P.S. z moich doswiadczen wynika, ze starsze samochody byly lepiej wytlumiane. Przejechalem sie ostatnbio nowiutkim fordem focusem i honda cicvic i w porownaniu do mojej dwusety to są puszki blaszane!!! Po trzasnieciu drzwiami poglos 20s jak w dzwonie

juz nie wspomne o komforcie podrozy, bo i tak moja rozklekotana bije je na glowe
