.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.cze.2025 15:44:11

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: w B4 przybywa oleju
PostNapisane: 11.lis.2005 19:18:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lis.2005 19:11:45
Posty: 2
W B4 z 92r. silnik 2.0 bezyna z jednopunktowym wtryskiem. wymieniona została uszczelka pod głowicą. Nadal przybywa oleju i na pewno nie ubywa płynu chłodniczego. Ciśnienie na cylindrach ma po 10 i 11. Proszę o pomoc.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lis.2005 19:21:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
1. Jesli auto jeździ na bardzo krótkich dystansach to jest to możliwe
2. Jeżeli pomiar ciśnienai był przeprowadzany na ciepłym silniku to jest niewiele wart, jeśli na zimnym - patrz pkt 1.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lis.2005 19:22:53 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
ulewac co jakis czas, butelkowac i sprzedawac :diabel:
na powaznie to zastanow sie czy jest to mozliwe :):
opisz dokladnie w jaki sposob mierzysz poziom oleju bo na zimnym silniku zawsze bedzie go wiecej ;-)

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lis.2005 10:44:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lis.2005 19:11:45
Posty: 2
problem trwa już od 4 miesięcy. co miesiąc spuszczam 2 litry oleju z silnika i dolewam ok.1 litra czystego oleju. w ten sposób na miarce cały czas mam ten sam poziom.(sprawdzam zawsze w tych samych warunkach tj. na ciepłym silniku 20 minut po zgaszeniu.) Olej zlany z silnika jest rzadki i według mnie jest w nim paliwo. przez miesiąc robię ok 500 km na dystansach ok 30 km.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lis.2005 10:58:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
radekchojak napisał(a):
problem trwa już od 4 miesięcy. co miesiąc spuszczam 2 litry oleju z silnika i dolewam ok.1 litra czystego oleju. w ten sposób na miarce cały czas mam ten sam poziom.(sprawdzam zawsze w tych samych warunkach tj. na ciepłym silniku 20 minut po zgaszeniu.) Olej zlany z silnika jest rzadki i według mnie jest w nim paliwo. przez miesiąc robię ok 500 km na dystansach ok 30 km.


Hokus pokus. :D
Może teściowa robi Ci na złość i w nocy czgoś dolewa :D

Fizycznie nie jest to możliwe w silniku z wtryskiem przelewała się benzyna do oleju .Naprawdę czysta magia


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lis.2005 11:39:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Prawdopodobnie przepuszcza ci wahe.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lis.2005 11:42:01 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 05:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
A moze masz peknieta glowice, a nikt nie zrobil testu szczelnosci przy wymianie uszczelki ? :/
Napisz jak tam z plynem chlodzacym, znika troche ??

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lis.2005 12:12:02 
Klubowicz

Dołączył(a): 09.paź.2004 23:10:45
Posty: 639
Lokalizacja: ŁÓDZ - CORK
Auto: AUDI A6 C7
Ile ci pali ,są dwie możliwości uszkodzony czujnik temperatury silnika lub jazda na krótkich odcinkach silnik niedogrzany pracuje na wzbogaconej mieszance.

_________________
AUDI A6 C7 S LINE
radcarscork.ie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lis.2005 12:12:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.paź.2004 20:54:23
Posty: 273
Lokalizacja: Zachodniopomorskie
Napisał, że nie znika... dziwne

_________________
B4 klima i gaz.
VW Passat B5 Variant


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lis.2005 17:50:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2004 23:16:44
Posty: 2694
Lokalizacja: Trzebnica
wowo napisał(a):
Prawdopodobnie przepuszcza ci wahe.
nad tym bym się zastanowił jesli stan płynu jest OK. Nie ma opcji przybywania oleju bo niby skąd :) może fajtycznie teściowa Cie nie lubi :D

_________________
Obrazek
było: B3,B4,B4,C4,C4q,C4q,A4q,A6q,A6C5q,A6C5,VW Bora 4Motion.A4 B6q,Bmw x5 4,4, BMW X5 3,0 , A6 C6 2,4q
jest: A8 D3 4.2 q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lis.2005 18:36:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.paź.2005 12:57:50
Posty: 167
Lokalizacja: Warszawa
fizycznie chyba niemozliwe zeby paliwo.....szło w olej? ja bym stawiał na płyn chłodniczy............ moze masz zepsuty korek od zbiorniczka wyrównawczego i ci wpierdziela płyn w olej.....bo robi sie cisnienie....... natomiast spróbuj przez 2 tyg. codziennie kontrolowac poziom oleju na zimnym silniku.....wtedy bedzie wyraznie widac jak jest z tym olejem.....a i popatrz na korek. od oleju czy niema białych plam...jak na ciepłym silniku...jak ma to znacyz ze to płyn z chłodnicy...

_________________
niema to jak wypas furka !!! AUDI rządzi

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=23870

B4 ABT 2.0 +LPG 91r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lis.2005 18:42:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Kevin napisał(a):
fizycznie chyba niemozliwe zeby paliwo.....szło w olej? ja bym stawiał na płyn chłodniczy............ moze masz zepsuty korek od zbiorniczka wyrównawczego i ci wpierdziela płyn w olej.....bo robi sie cisnienie....... natomiast spróbuj przez 2 tyg. codziennie kontrolowac poziom oleju na zimnym silniku.....wtedy bedzie wyraznie widac jak jest z tym olejem.....a i popatrz na korek. od oleju czy niema białych plam...jak na ciepłym silniku...jak ma to znacyz ze to płyn z chłodnicy...

Jest to jak najbardziej mozliwe.
1) Gdy jeździsz na bardzo krótkich dystansach i silnik nie zdąży się dobrze nagrzac wtedy niedopalone paliwo ląduje w oleju
2) Gdy silnik trąci trupem i nie trzyma kompresji

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lis.2005 19:31:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.paź.2005 12:57:50
Posty: 167
Lokalizacja: Warszawa
takich problemów to jeszcze niemaiłem....miałem problemy z cisnieniem, i płynem z chłodnicy w oleju....

_________________
niema to jak wypas furka !!! AUDI rządzi

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=23870

B4 ABT 2.0 +LPG 91r.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: