.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.cze.2025 11:58:23

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: C3 '90 - regeneracja akumulatora ciśnienia
PostNapisane: 14.lis.2005 08:51:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.lis.2004 19:39:25
Posty: 3692
Lokalizacja: za górami, za lasami
Witam :516:
Rozmawiałem ostatnio ze znajomym mechanikiem. Mówię mu:
- czy znasz jakies metody na naprawę akumulatora ciśnienia?
- jasne, te "gruszki" daje się regenerować, często to robię w pneumatycznych Citroenach...
- :?:
- no normalnie, bierzesz starą gruchę, rozcinasz ją, wymieniasz membranę, spawasz gruchę i po zawodach
- :?:

Co wy na to? Ktoś z was słyszał o takiej regeneracji?

_________________
Koła wystarczą cztery. Cylindrów musi być pięć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lis.2005 09:26:31 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
opis logiczny , skoro ma pojecie , warto sprobowac

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lis.2005 12:34:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.paź.2004 10:33:22
Posty: 1075
Lokalizacja: Pruszkow
Kliedys jak robili jakiegos Bentleya w Monster Garage to tam sie jakis kolo wyrwal i regenerowal takie cusik, tam chyba na kazde kolo byl jeden taki dzinks.

Swoja droga rozwine troche tmat, bo zaczela mi sie dziac ta sama sytuacja co w starej niuni, czyli pozna reakcja na hamulec no i pedal jest twardy a dopiero po czasie zaczyna zwalniac. Czy po zmianie takiej gruchy w jakis szczegolny sposob odpowietrza sie uklad czy wogole robi sie cokolwiek z tym??

_________________
Don't you know I'm loco?...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lis.2005 13:01:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.lis.2004 19:39:25
Posty: 3692
Lokalizacja: za górami, za lasami
mAlIbOr napisał(a):
Kliedys jak robili jakiegos Bentleya w Monster Garage to tam sie jakis kolo wyrwal i regenerowal takie cusik, tam chyba na kazde kolo byl jeden taki dzinks.


pamiętam ten odcinek - przerabiali Rollce-Roysa na szambowóz. Tak - tam były 4 gruszki do hamulców na 4 koła

Cytuj:
Swoja droga rozwine troche tmat, bo zaczela mi sie dziac ta sama sytuacja co w starej niuni, czyli pozna reakcja na hamulec no i pedal jest twardy a dopiero po czasie zaczyna zwalniac. Czy po zmianie takiej gruchy w jakis szczegolny sposob odpowietrza sie uklad czy wogole robi sie cokolwiek z tym??


Po wymianie gruchy wlewasz olej hydrauliczny (najlepiej nowy), uruchamiasz silnik, kręcisz trochę kierownicą a pompa wspomagania załatwia automatycznie odpowietrzenie :peace:

_________________
Koła wystarczą cztery. Cylindrów musi być pięć...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: