.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.cze.2025 21:51:53

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: temperaturka,dziwne dzialanie
PostNapisane: 15.lis.2005 21:50:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.sty.2005 20:00:11
Posty: 35
witajcie!! spoktal sie ktos moze z takim przypadkiem? chodzi o otwieranie termostatu,jezeli sielnik pracuje sobie na wolnych obrotach wszystko jest ok. jesli natomiast sie wyjedzie to po krotkim czasie sie zamyka i juz. po ponownym zatrzymaniu i odczekaniu jakiegos momentu znow wraca wszystko do normy. dla mnie to zagadka. pozdrawiam!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2005 21:55:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.paź.2004 21:45:03
Posty: 331
Lokalizacja: Warszawa
Na jakiej podstawie twierdzisz, że termostat się zamyka? Może to pompa wariuje lub wskaźnik, za mało danych napisz konkretnie.

_________________
Audi b-4 2.0 E


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2005 22:09:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.sty.2005 20:00:11
Posty: 35
widze p wskazniku ze cos jest nie tak,przypuszczam ze to stabilizator napiecia,ale to nie wszystko. jak przejade jakis odcinek,maska w gore i dolny przewod od chlodnicy jest zimny. zaczekam i zaraz robi sie cieply itp. az do momentu wlaczenia sie wentylatora. przejade znowu i zaraz znowu zimny i tak w kolko.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2005 22:15:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.paź.2004 21:45:03
Posty: 331
Lokalizacja: Warszawa
Uzupełnij w profilu jaki masz silnik. Raczej termostat się przycina, ale i może być wina po stronie pompy. Wymień na pierwszy ogień termostat koszt ok 35 zł.

_________________
Audi b-4 2.0 E


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2005 22:22:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.sty.2005 20:00:11
Posty: 35
2.0E termostat wymienialem. na probe nawet gotowalem go w garnku kilka razy i tam otwieral sie i zamykal jak trzeba. zagadka jakich malo. a ile pozre nerwow!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2005 22:38:38 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.gru.2004 19:31:24
Posty: 938
Lokalizacja: Legnica
michal1342 napisał(a):
widze p wskazniku ze cos jest nie tak,przypuszczam ze to stabilizator napiecia,ale to nie wszystko. jak przejade jakis odcinek,maska w gore i dolny przewod od chlodnicy jest zimny. zaczekam i zaraz robi sie cieply itp. az do momentu wlaczenia sie wentylatora. przejade znowu i zaraz znowu zimny i tak w kolko.


Po przejechaniu masz lepsze chłodzenie i termostat ci się zamyka żeby utrzymac temperature silnika dlatego wąż u dołu jest zimny i to jest prawidłowa reakcja termostatu jak postoisz to temperatuea rośnie a ze niema chłodzenia to otwiera termostat i jest pełny obiek aż do momenyu włączenia wentylatora co ci zchłodzi silnik i zamyka termostat więc co ty chcesz od niego.

_________________
A6 C6 3.0 BMK 05 Q tiptronik
A4 B5 1,6 ADP 95/96 automatik
Jak jest problem to to nie jest problem , można go rozwiązać, jak nie ma problemu to jest dopiero problem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2005 22:39:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10364
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
No tak "archiwum X" zastaw chłodnice kartonem to przestanie Ci pozerac nerwy.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lis.2005 16:42:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.sty.2005 20:00:11
Posty: 35
mysle jednak chlopaki ze to nie tak jak to opisujecie. biorac pod uwage inne modele,byc moze i wasze to jednak uklad chlodzenia nie powinien sie tak zachowywac. boje sie troche aly nie przedrzac silnika,ale to juz moje zmartwienie. pozdrawiam!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lis.2005 10:35:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.wrz.2005 15:06:25
Posty: 132
Lokalizacja: Olsztyn
Auto: A4 B5
Tak powinno być że wąż na dole jest zazwyczaj chłodniejszy od tego na górze bo to właśnie nim płynie schłodzony płyn. Termostat otwiera się zawsze przy temperaturze na którą został przewidziany, po zmniejszeniu się temperatury odrazu się zamyka. Dzieje się tak cyklicznie. Zanim auto osiągnie pełną temperature termostat jest zamknięty i działa tylko mały obieg. Żeby nagrzał ci się wąż na dole musisz więc nagrzać cały silnik, musi otworzyć się duży obieg, musi nagrzać się chłodnica i dopiero wtedy masz swój wymarzony efekt.

_________________
AUDI A4 1.9 TDI 110PS 1998r.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: