.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.cze.2025 22:06:03

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Jaka max temperatura jest bezpieczna dla silnika?
PostNapisane: 17.lis.2005 08:15:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.sie.2005 09:41:51
Posty: 25
Lokalizacja: Przemyśl
Witam ;)

Przedwczoraj bylem u "fachowcow" wymienic termostat i byly dziwne problemy bo termostat sie nie otwieral a panowie mechanicy twierdzili ze to zapowietrzony uklad i dopiero po kilkukrotnym nagrzaniu silnika do temp 110-115 stopni C i kilkukrotnym spuszczeniu plynu postanowili wymienic wadliwy element.

Czy takie nagrzewanie silnika a potem spuszczenie z niego plynu nie wplywa negatywnie na silnik? Bo mam lekkie obawy: przy okazji wymienilem swiece NGK i przewody WN i teraz silnik jest jakby zmulony (moze to wina tych nowych przewodow SENTECH) boje sie ze to moze byc spowodowane ta zabawa z nagrzewaniem silnika :(

Pozdrawiam

_________________
Audi B3 1.8NE + LPG 1989r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lis.2005 08:26:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
115 troche cieplo...

jezeli twoj silnik nagrzewal sie powoli i w miare rownomiernie, z obiegiem plynu, to mozliwe ze nic sie nie stalo.

kiedys udalo mi sie podgrzac silnik do takiej temp, wskazywalo 120st, z tym ze nie bylo plynu chlodniczego w srodku... skonczylo sie na wymianie uszczelki pod glowica.

Proponuje posmigac kilka dni i obserwowac calu czas poziom plynu chlodniczego, czy nie pojawia sie w nim tluste oczka, oraz czy na miarce oleju i korku wlewu oleju nie pojawi sie biala piana... (delikatny bialy nalot jest normalka, moze sie pojawic, jesli smigasz na gazie i silnik bywa niedogrzany).

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lis.2005 14:49:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.sie.2005 09:41:51
Posty: 25
Lokalizacja: Przemyśl
Pojezdze troche i zobacze. Mam nadzieje ze to nic powaznego. Zastanawiam sie tylko dlaczego zrobil sie mulowaty, pali normalnie ale w trasie czuje ze jakis slabszy jest. Moze to przez te nowe przewody WN :(

_________________
Audi B3 1.8NE + LPG 1989r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lis.2005 15:15:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.paź.2004 10:33:22
Posty: 1075
Lokalizacja: Pruszkow
percozus napisał(a):
Pojezdze troche i zobacze. Mam nadzieje ze to nic powaznego. Zastanawiam sie tylko dlaczego zrobil sie mulowaty, pali normalnie ale w trasie czuje ze jakis slabszy jest. Moze to przez te nowe przewody WN :(



Wsadz stare i zobacz czy sie cos zmieni, a moze to tylko autosugestia :|

_________________
Don't you know I'm loco?...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: