.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.cze.2025 10:21:38

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [80/Coupe] Uciekający prąd
PostNapisane: 17.lis.2005 19:10:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Przez noc potrafi mi sie rozładować aku. Akumulator sprawdzony raczej w porządku. Ładowanie ok. Sprawdziłem pobór prądu przy wyłączonym aucie i odbiornikach. Wyszło 0,44A :): Metodą kolejnego wyjmowanie bezpieczników doszedłem ze:
- obwód świateł awaryjnych 0,08A
- obwód centralnego zamka z alarmem 0,02A
- radio 0,27A
co daje w sumie około 0,37A. Pozostałe 0,07A nie znalezione.
W czym tkwi problem i jak go rozwiązać. Obecnie odpinam radio i to pozwala mi rano odpalić auto :/ ale trzeba coś z tym zrobić.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [80/Coupe] Uciekający prąd
PostNapisane: 17.lis.2005 19:14:17 
Klubowicz

Dołączył(a): 04.maja.2005 19:46:39
Posty: 1119
Lokalizacja: wawa
wowo napisał(a):
Przez noc potrafi mi sie rozładować aku. Akumulator sprawdzony raczej w porządku. Ładowanie ok. Sprawdziłem pobór prądu przy wyłączonym aucie i odbiornikach. Wyszło 0,44A :): Metodą kolejnego wyjmowanie bezpieczników doszedłem ze:
- obwód świateł awaryjnych 0,08A
- obwód centralnego zamka z alarmem 0,02A
- radio 0,27A
co daje w sumie około 0,37A. Pozostałe 0,07A nie znalezione.
W czym tkwi problem i jak go rozwiązać. Obecnie odpinam radio i to pozwala mi rano odpalić auto :/ ale trzeba coś z tym zrobić.


a mzasz wzmaka sterowanego radiem (chodzi mi o załączanie/rozłączanie)?? moze ono nie rozlącza?? ja tak mialem u siebie w BMW i po zamontowaniu wyłącznika manualnego problem zniknął

_________________
AUDI KLUB TO LUDZIE NIE SAMOCHODY
1. RS6 C6 BUH 730/890
2. RS3 8V DNWA seria
3. S4 B5 AZB 440/580
4. Octavia 1 ALH by Spanky 180/420


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lis.2005 19:20:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.lis.2003 19:46:40
Posty: 375
Lokalizacja: Błonie k/Warszawy
Podpinasz sie szeregowo miernikiem i mierzysz amperaż - pobór prądu.
Odpinaj po koleji odbiorniki i szukaj.
Ja bym zaczął mierzyc separując instalacje zasialnia wnetrza samochodu (na klemie plusowej przewod o przekroju około 5mm. od alternatora i rozrusznika.
Moze być tak ze waśnie alternator ma przebicie na uzwojeniu, wówczas odepnij zasilanie od niego i zobacz co sie dzieje z poborem prądu.
Daj znać jak rozwiążesz problem.

_________________
Audi B-4 Avant '93 1,9 TDI 103PS 215Nm H&R Bilstein B6 Ciemna szyba Klima Dodatkowe zegary Soczewki Xenon Wtryski AFN Zderzak RS CB-radio
****** WSZYSTKO REZANE *******


Ostatnio edytowano 17.lis.2005 19:27:48 przez Karli, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [80/Coupe] Uciekający prąd
PostNapisane: 17.lis.2005 19:20:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
wowo napisał(a):
Przez noc potrafi mi sie rozładować aku. Akumulator sprawdzony raczej w porządku. Ładowanie ok. Sprawdziłem pobór prądu przy wyłączonym aucie i odbiornikach. Wyszło 0,44A :): Metodą kolejnego wyjmowanie bezpieczników doszedłem ze:
- obwód świateł awaryjnych 0,08A
- obwód centralnego zamka z alarmem 0,02A
- radio 0,27A
co daje w sumie około 0,37A. Pozostałe 0,07A nie znalezione.
W czym tkwi problem i jak go rozwiązać. Obecnie odpinam radio i to pozwala mi rano odpalić auto :/ ale trzeba coś z tym zrobić.


a mówiłem że masz upływ prądu. Awaryjne i centralny z alarmem to jedna rzecz i nie musisz ruszać nic a radio to druga.
Skoncentruj sę na podłączeniach radia.

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lis.2005 19:34:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sty.1970 01:00:00
Posty: 2989
Lokalizacja: łódź, ACQ 2.8 30V quattro, AR 147 Q2 Ducati Corse
Ja kiedys tak mialem, wychodzilem juz z siebie i kiedys zupelnie przypadkiem okazalo sie ze wlaczal mi sie wentylator chlodnicy (sam i zupelnie losowo) :D

_________________
Pozdr.
Marek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lis.2005 19:35:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Mam wzmacniacz i jest on sterowany z radia poprzez 4 cincze, to chyba wszystko. Jak odpinam wzmaka od aku to pobór prądu przez radio nie maleje.

Karli napisał:
Cytuj:
Ja bym zaczął mierzyc separując instalacje zasialnia wnetrza samochodu (na klemie plusowej przewod o przekroju około 5mm. od alternatora i rozrusznika.

No własnie. Zdjąłem kleme + z aku i odłączyłem od niej taki gruby przewód. W tym momencie na klemie było 0,00A a na tym grubym przewodzie 0,44A. tylko co do czego to już nie wiem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lis.2005 20:09:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.lis.2003 19:46:40
Posty: 375
Lokalizacja: Błonie k/Warszawy
wowo napisał(a):
Karli napisał:
Cytuj:
Ja bym zaczął mierzyc separując instalacje zasialnia wnetrza samochodu (na klemie plusowej przewod o przekroju około 5mm. od alternatora i rozrusznika.

No własnie. Zdjąłem kleme + z aku i odłączyłem od niej taki gruby przewód. W tym momencie na klemie było 0,00A a na tym grubym przewodzie 0,44A. tylko co do czego to już nie wiem.

No właśnie i teraz odkręć plus od alternatora, wykonaj pomiar i następnie od rozrusznika, wykonaj pomiar.
Ja obstawiam alternator, zwarcie na uzwojeniu.
Ten grubszy przewód idzie włóaśnie bezpośrednio z akumlatora do rozrusznika i alternatora. Przewód cieńszy przykręcany do klemy na oczko to zasialnie instalacji elektrycznej wnętrza samochodu.
SZUKAJCIE A ZNAJDZIECIE.

_________________
Audi B-4 Avant '93 1,9 TDI 103PS 215Nm H&R Bilstein B6 Ciemna szyba Klima Dodatkowe zegary Soczewki Xenon Wtryski AFN Zderzak RS CB-radio
****** WSZYSTKO REZANE *******


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lis.2005 12:12:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
No i właśnie na tym cieńszym przykręcanym mam upływ prądu.
W ciągu oststniego dnia troche poprawiłem. Zlokalizowałem usterke centralnego zamka i obwodu świateł awaryjnych (mam auto ponad 3 lata, było rozebrane do gołych blach 2 razy i jeszcze poprawiam druty poprzednika :/ ) Na dzień dzisiejszy musze tylko uporać sie z radiem. Gdy je odłącze mam pobór prądu 0,07A to już oki.
Teraz mam pytanie, czy jak wzbudzenie radia podam ze stacyjki, coś se poprawi?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: