.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.cze.2025 06:12:15

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Czujnik Halla i skutek jego niedomagania
PostNapisane: 20.lis.2005 22:10:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sty.2005 12:22:16
Posty: 7
Lokalizacja: Bogatynia
Witam piszę ten post,bo byc może komuś pomoże w ustaleniu usterki swojej audi.Moje audi Silnik AAH od jakiegoś czasu wolno wchodziło na wysokie obrory a dokładniej jak mu depnałem na np. II biegu do oporu to do 3tyś obr. nakrecała sie prawidłowo ,od 3 do 4 tysięcy to było mozolne napędzanie, powyżej 4 tysięcy znowu się "budzilo" i tak do 5 tysięcy,powyżej tych obrotów znowu "muliło".Jeździłem po różnych warsztatach -a tam każdy rozkładał ręce i przeważnie slyszałem "że przyzwyczaiłem się do mocy samochodu i wydaje mi się że coś jest nie tak".Sprawdzali wszystko pompę paliwa (mimo że na gazie było to samo),sondy lambda,wydechy,uszczelki i inne z tym związane rzeczy.Od około miesiąca zaczęło dziać się coś takiego,że ni stąd ni zowąd nie mogłem zapalić auta,albo jak zapaliłem przejechałem parę kilowetrów,zgasiłem silnik i ponownie nie można było go zapalić.Musiałem odczekać parę minut i paliło "od kopa" na VAGu nie pokazywało żadnego błędu.Dzięki fotum skojarzyłem tą usterę z Czujnikiem Halla,wymieniłem i Auto juz zapala w każdej chwili i o DZIWO usterka z "Obrotami" sama się rozwiazała.Moja Audika znowu jest RZEŹKA jak kiedyś czuć to odrazu i widać po obrotomierzu jak szybko wzrastają j obroty.
Pozdrawiam i mam nadzieję,że mój post komuś pomoże.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lis.2005 22:33:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.sty.2005 12:42:05
Posty: 63
Lokalizacja: Warszawa
Mi to już chyba nic nie pomoże -patrz: znowu falowanie a4:( post też napisany dzisiaj

_________________
(.)(.) hmm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lis.2005 23:05:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.lis.2005 10:02:45
Posty: 30
Lokalizacja: Tczew
Dokładnie!
Miałem podobny przypadek w Jaguarze XJ-40,tylko u mnie problemy z wkrącaniem się na pow.3000obr.był na deszczu.Jak było sucho to wszystko było OK.
Wymieniłem świece,kable,aż któregoś pięknego dzionka się skończył.
Na pierwszy ogień poszedł moduł zapłonowy,przekażniki itp.i nic,aż wkońcu dzięki życzliwym osobom z netu wymieniłem Halla. :P
I wszystko jest oki!
Pozdrawiam!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lis.2005 11:40:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.lis.2004 15:42:37
Posty: 41
mialem taka usterke w audi B4 silnik 2.0 115KM ABK z roku 1993 jak mechanik zobaczyl pierwszy raz to odrazu powiedzial ze gebnerator Halla albo modul zaplonu i wymienil modul zapolonu na forum nikt mi raczej nie umial pomoc potem auto stalo przez tydzien w serwisie BOSCH (ponoc dobry serwis) oczywiscie wszystkie diagnozy lacznie z wymiana pompy paliwa (ktora wedlug nich byla wadliwa na 80%) tak sie zdenerwowalem tym wszystkim ze auto sprzedalem, koles naprawil to ale po tygodniu meczenia tematu w serwisie audi (pewnie niezle go skasowali) i auto lata do dzis czasami je widze na miescie

_________________
AUDI B4 AVANT 1,9 TDI 1993 ROK


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: