No wiec to co mam u siebie:
Wersja USA
Glupie wydlurzane zderzaki - zeby spelnialy poj@@@#e normy....
Silnik 2.8 Litra na benzynke - troszke mulowate
Naped na 4 kola staly - jest super
Automat - bardzo dobrze dziala
Wszedzie skora
Termometr zewnetrzny
Szyberdach - elektryczny - czesto sie psoje
POdgrzewane siedzenia przednie = sa idealne
Aluminiowe felgi (Obecnie 18 BBS'a i opony Hangkok) = bardzo fajowskie
Hamulce tarczowe przod/tyl z ABS = troszke przymale ale DOBRE
Radio z systemem Bose/10 glosnikow + sub (Obecnie radio Sony 7710) = najwiekszy atut oprocz silnika, awd i jakosci
Climate Control, Klimatyzacja = najlepsza jaka mialem okazje testowac
Szyby dzwiekoszczelne = bardzo dobra rzecz
Elektryczne szyby = j/w
Elektryczne fotele =j/w
Dywaniki (Obecnie wielosezonowe+zwykle dywaniki)= na zime
Podgrzewane lusterka wlektryczne, rozjasniajace = pomocne
Prawe lusterko obnirzajace sie w momencie zmienienia biegu na wsteczny = AA+
Swiatla soczewkowe, osobno dlugie i krotkie. Postojowki w kierunkach. = drogowe sa zaslabe w wersji US. Bo bija na boki a nie do przodu......
Jezdzi lepiej niz wiekszosc amerykanskich aut.
Dobre blachy i wykonanie.
Jak cos mi sie przypomni to dam znac.
Szumienie uszczelek przy szybach przy okolo 150km/h..
Niemale zurzycie paliwa.
KONIECZNIE MUSI BYC BIEGOWKA
Szukaj wersji S6/c4 (225KM/ 5 cylindrow Turbo, ~7 do setki - kolometrow oczywiscie

)
Mody na przyszlosc:
-Nowe zawieszenie Bilsteina
-Przyciemnione szyby
-Tlumik Remus'a
-Nowa instalacja audio soniak gryzie sie z systemem BOSE, a BOSE niema cd....
-S4 BiT
Pozdrwaiam, Jarek