Witam!
Interesuje mnie czy ktoś montował już zawór atmosferyczny BOV do silnika 1.8T [AEB] ? Podobno przy autach wyposażonych w MAF są problemy z przepływomierzem i auto jest zalewane. Głównie chodzi o upuszczenie nadmiaru ciśnienia z układu do atmosfery. Zakładam, że ciśnienie ładowania będzie w granicach 0,6-0,65 bara, więc można zawór ustawić na około 0,7-0,75bara co powodowało by, że turbinka nie traciłaby znacznie obrotów podczas zmiany biegów. Nie wiem czemu, ale jakoś odczuwam to podczas jazdy
aha, i jeszcze jedno. Czy założenie BOV może mieć negatywne skutki (pomijając problem MAF) ? Bo rozumiem to tak, że gdy zawór się zepsuje to biorę pod uwagę dwa wyjścia - auto nie jedzie bo ciśnienie jest upuszczane w całym zakresie prędkości obrotowej lub auto jedzie z zachowaniem wszystkich seryjnych parametrów bez efektu upuszczanego powietrza (wersja optymistyczna, przy zamkniętym zaworze

)
ZA wszelkie porady z góry dziękuję
