krychu
Cytuj:
....a schemat kabla diagnostycznego jest taki prosty ?? tzn. dioda, wylacznik i troche kabla ??
tak budowa prosta jak budowa cepa ale pamiętaj o oporniku ograniczającym napięcie na diodzie (około 1 kohm) bo spalisz diodę. I przestrzegam wszystkich kolegów z forum przed pajacami którzy za taki niby "interfejs diagnostyczny" w ładnej obudowie, biorą na Allegro po 50 zł. To nic innego jak dioda, opornik, przełącznik trochę kabelków i obudowa.
datar
Cytuj:
..... W zwiazku z tym mam pytanie w jakich modelach Audi mozna ta nagrzewnice wymienic bez zdejmowania calego kokpitu i czy w ogole jest mozliwe zeby w b4 wymienic ja jakos bez zdejmowania calego srodka???
czytałem że w 100-kach C4 oraz w A6 nie ma problemu z wymianą nagrzewki (a przynajmniej nie trzeba połowy auta rozbierać). Jeśli chodzi o twoje B4 to obawiam się że musisz to zrobić tak jak jest w opisie na stronie. Jedynie możesz nie wyjmować całej dechy tylko odsunąc na około 10-15cm ale będziesz miał ograniczone pole manewru. Innego sposobu niestety nie wykombinowałem wymieniając ją u siebie. Życzę powodzenia bo naprawdę duzo daje wymiana nagrzewki. Szyby nie parują, likwiduje się zapach tzw. "maggi" z nawiewów i szybciej nagrzewa się wnętrze auta. Nawet tylne boczne szyby przestały parować. Jeśli masz ciepły i przestronny garaż bierz się za to przy najbliższej sobocie