.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.cze.2025 17:44:06

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: 1.9TDI
PostNapisane: 06.gru.2005 08:17:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.gru.2005 13:28:08
Posty: 2
chciałbym dowiedzieć się czegoś o ustawieniu rozrządu w silniky 1.9tdi 66kw. Czy są jakieś znaki według których można ustawić koła, ewentualnie w których miejscach ich szukać


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.gru.2005 09:15:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.wrz.2005 15:06:25
Posty: 132
Lokalizacja: Olsztyn
Auto: A4 B5
Znaki pewno i są ale po wymianie paska + co tam jeszcze wymienisz, trzeba ustawić kąt wtrysku a tego bez specjalnych przyrządów nie zrobisz niestety.

_________________
AUDI A4 1.9 TDI 110PS 1998r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.gru.2005 11:57:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.lis.2005 00:57:49
Posty: 210
Lokalizacja: Wrocław (czasem Jelenia Góra)
kOZ@ napisał(a):
po wymianie paska + co tam jeszcze wymienisz, trzeba ustawić kąt wtrysku a tego bez specjalnych przyrządów nie zrobisz niestety.
A dlaczego ? Jak wszystko bedzie po staremu, tylko pasek i napinacz(e) pojawą sie nowsze ? Ja lama jestem w błotniakach - prsze o wyjasnienie. Tam komputer nie potrafi ustalic polozenia walu ? Nie ma czujnika ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.gru.2005 14:20:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.wrz.2005 15:06:25
Posty: 132
Lokalizacja: Olsztyn
Auto: A4 B5
Pompa wtryskowa jest zsynchronizowana z rozrządem, minimalna różnica położenia rozrządu powoduje duże różnice w pracy silnika. Ja mam u siebie pasek już zużyty dosyć mocno i ciężko mi zapala silnik. Podobnie jakby był zapowietrzony układ paliwowy.

_________________
AUDI A4 1.9 TDI 110PS 1998r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.gru.2005 15:23:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.lis.2005 00:57:49
Posty: 210
Lokalizacja: Wrocław (czasem Jelenia Góra)
hhmm... w takim razie synchro miedzy pompa a walkiem jest na pasku ?
W benzynach lepiej to wymyslili :diabel:
Moj pali "od dotkniecia" i na goraco i na zimno - wiec moze nie robic rozrzadu ? :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.gru.2005 18:52:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.lis.2005 15:33:30
Posty: 35
Lokalizacja: Ropczyce k, Rzeszowa
Mojej A4 mechanik wymieniał rozrząd (silnik 1Z) ,i też miałem obawy ,że kąt wtrysku
sie rozregulował, więc pojechałem do ASO .w sumie po to ,żeby odciążyć kieszenie. Wszystko było OK. :):

_________________
STANISŁAW
Audi A4 automat 1,9TDI 90KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.gru.2005 00:27:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
W silniku 1Z rozrząd ustawiasz na znaki. Później koniecznie ustawiasz kąt wtrysku statycznie (przyrzadem) lub dynamicznie (VAG`iem na zablokowanym komputerze). Wartosc kata wtrysku musi oscylowac w granicach 51-57 na VAG`u: 01/08/000 wartość nr 2.
Jesli nie rozumiesz co napisalem to znaczy ze nie powinienes samodzielnie wymieniac ani ustawiac rozrzadu bo twoje tloki spotkaja sie z zaworami , albo nie ustawisz prawidłowo całej reszty.
Zlec to fachowcowi.
PS: przy okazji nowa śruba na wale i kółko zebate na wale korbowym.
Reszta i szczegoly w acrhiwum.

powodzenia

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: