witam. Zgłębiam temat już od jakiegos czasu . Przetestowałem moje 1z na delta scan bloki danych dla porównania przedstawie póżniej. z wynikami przedstawionymi na forum są pewne rozbieżnosci , niestety niewiem jakie powinny byc prawidłowe fabryczne prametry bloków , wykopałem gdzies na niemieckiej stronie wartości bloków dla tego silnika. Ale wedle tego co podają prawie wszystkie dane podchodzą podają wartosci od.....do najlepiej było by miescić sie pośrodku . Niestety sterownik nie pozwala na zmiane (adaptację) parametrów w blokach

, mozna tylko odczytywać i przeprowadzić test urzadzeń. Mam pytanie jak przejśc po tescie zaworu odcięcia paliwa do nastepnego bo auto gasnie ja go odpalam ale testy po połączeniu idą od nowa?

. Niestety nie udało mi sie połączyć polskim vagiem z ob2, moze komus sie powiodło , może on daje większe możliwości diagnozy?

. Faktycznie ten sterownik jest ciężki w komunikacji , bez wygenerowania błędu niema mowy o połączeniu. ale i tak autko jest ok

. Zainteresowanych proszę o informacje pozdrowienia i nara
