.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.cze.2025 13:28:28

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: 1.8 monowtrysk - nierowna praca, spadek mocy
PostNapisane: 07.sty.2006 15:20:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lip.2005 17:20:19
Posty: 324
Lokalizacja: wawa
witam,

co prawda to seat tescia a nie moje audi ale zapytam, bo silnik ma prawidlowy rodowód ;)

A wiec jest to 1.8 na monowtrysku, 8-zaworowy motor. Ma instalacje gazowa (chyba drugiej generacji, nei wiem, nie znam sie na gazie). Objawy sa takie, ze pracuje bardzo nierowno, czasem na kilka cykli wypada jeden cylinder. Wlasciwie to w miare przyzwoicie ciagnie gdzies w srodku zakresu obrotow a na dole i na gorze jest dramat (ledwo 110 pojedzie). Na gazie jest jeszcze troche gorzej niz na benzynie.
Po wymianie swiec (i tak im sie nalezalo) w ogole nie chcial palic. Gdy z powrotem wlozono stare swiece to przez 20km chulał jak dziki a teraz znow jest kibel.

Probowalem sie podlaczyc fejsem (mam viaken kkl) ale tez mi sie nie udalo. We wtytku nie bylo masy wiec wzialem ja skadinad. Ale dalej byl kibel. Pewnie to wina badziewnej przejsciowki z usb na com (albo mojej niewiedzy ;-) )

Ech, slowem dzien porazek. Jesli macie jakies sugestie to piszcie prosze

pozdro

_________________
pozdr.
t.
________
ABC@8G7


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 1.8 monowtrysk - nierowna praca, spadek mocy
PostNapisane: 07.sty.2006 15:23:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.cze.2005 19:39:00
Posty: 534
Lokalizacja: Małopolska
kabelki WN wymieniałeś


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sty.2006 15:34:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lip.2005 17:20:19
Posty: 324
Lokalizacja: wawa
kabelki nie byly wymieniane. Tez w tej chwili o tym pomyslalem ale ze sie juz ciemno zrobilo to przed chwila ogladalem czy jakas iskra nie ucieka i wszystko wygladalo OK. (jak na zlosc wszystkie cylindry pracowaly rowno)

inne objawy:

Auto ma automatyczna skrzynie. I np przy dojezdzaniu do skrzyzowania trzeba bylo wrzucic na N, bo na drive bardzo szarpal. Na rownym wiecej niz 100 nie pojechal.

Nowe swiece byly uzywane przez chwile tylko. Sa calkiem niezle okopcone na czarno zly zaplon? zbyt bogata mieszanka?

_________________
pozdr.
t.
________
ABC@8G7


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sty.2006 15:43:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.cze.2005 19:39:00
Posty: 534
Lokalizacja: Małopolska
[wez do reki spryskiwacz taki do szyb nalej wody i idz do auta zapal ,go jak chodzi teraz na wszystkie, gary i spryskaj mrzawką kable WN ,zobacz na reakcje co się bedzie działo

Gazownicy tak sprawdzają kable czy nie mają przebicia jak bedzie gaslo to kabelki do wymiany


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sty.2006 15:46:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lip.2005 17:20:19
Posty: 324
Lokalizacja: wawa
patent ze spryskiwaczem calkiem pomyslowy. Musze chwile odzipnąć, bo juz zmarzlem na tym mrozie. W tej chwili pali ok ale raz na kilkanascie sekund niepali mu przez moment jeden cylinder.

dobrze, ze to nie moje auto, bo juz bym piany dostał ;)

_________________
pozdr.
t.
________
ABC@8G7


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: