.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.cze.2025 00:48:39

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Wężyk paliwowy zasilający A4
PostNapisane: 11.sty.2006 15:24:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.lip.2003 15:08:40
Posty: 46
Lokalizacja: Podkarpacie
Witam

Czy ktoś może podesłać mi zdjęcie albo umieścić na forum jak u niego (A4, 95, silnik 1,8 benzyna ADR ) wygląda przejście z palstikowej rurki paliwowej w tą "gumową" zasilającą listwę wtryskiwaczy zakręcaną na koncu. Chodzi mi o to czy moje zaciśnięcie jest oryginalne. Zwróćcie uwagę, że na rurce odpływowej jest zwykły zacisk ale tam jest małe ciśnienie. Gościu w ASO mówi że na obu mają być obejmy. U mnie wygląda na zaciśnięte jakimś specjalnym przyrządem :(:
Jak to "ugryźć" przy wymianie.

Obrazek

Z góry dzięki
Pozdrawiam

_________________
Ride With Pride


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sty.2006 15:58:24 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.wrz.2005 19:24:58
Posty: 431
Lokalizacja: Radomsko-Piotrków
U mnie jest dokładnie tak samo i wszystko gra, a w ogóle po co chcesz to wymieniać :?:

_________________
Audi A4 B6 1.8T Quattro - Najpierw maszyna potem dziewczyna :622:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sty.2006 16:19:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.lip.2003 15:08:40
Posty: 46
Lokalizacja: Podkarpacie
Wybulenie a w konsekwencji nieszczelność wężyka :D
Ale czemu ? toż to tylko 10 lat ;-)

_________________
Ride With Pride


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wężyk paliwowy zasilający A4
PostNapisane: 11.sty.2006 20:02:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2003 13:25:45
Posty: 812
Lokalizacja: Łódź
Rider napisał(a):
Witam

Czy ktoś może podesłać mi zdjęcie albo umieścić na forum jak u niego (A4, 95, silnik 1,8 benzyna ADR ) wygląda przejście z palstikowej rurki paliwowej w tą "gumową" zasilającą listwę wtryskiwaczy zakręcaną na koncu. Chodzi mi o to czy moje zaciśnięcie jest oryginalne. Zwróćcie uwagę, że na rurce odpływowej jest zwykły zacisk ale tam jest małe ciśnienie. Gościu w ASO mówi że na obu mają być obejmy. U mnie wygląda na zaciśnięte jakimś specjalnym przyrządem :(:
Jak to "ugryźć" przy wymianie.

Obrazek


Wg mnie na 99.9 % jest to oryginalna robota,a wiem bo zajmuję się wężami głównie do hydrauliki siłowej, ale takimi też. Naprawiamy to - to żółtawe tyo jest tuleje która jest zaciśnięta na wężu taką małą praską ręczną. Jak wyjmiesz wąż, musisz ją ładnie rozciąć piłką i wtedy możesz ja zdjąć. W przekroju wygląda to tak, ta tulejka, wąż i resztka rurki zakoczona takim wyobleniem na końcu ( wyoblenie jest zaraz za zacisnieciem od strony weza). Znajdz firme ktora zajmuje sie wezami hydrauliki silowej w swoim miescie - oni Ci to zrobia tak, ze bedzie wygladalo jak oryginal, tylko przy demontazu zaznacz, zeby zaznaczyli sobie ustawienie jednej rurki wzgledem drugiej przed rozlozeniem.

_________________
Audi A4 Avant AFN 1.9 TDi '98 (AFN->Łódź - Gdańsk - Łódź - 4.6 l/100 km)

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: