Witam
Muszę wymienić cały pzrełącznik pod kierownicą.
Pytałem w sklepie z używkami -mają komplet za 180 zl "podróba"dzielona na 2 części lewa i prawa.
I tu zaczyna sioe problem, bo koleś mówi ze ludzie biorą takie do b3 i im pasują na 100%.
sprawdzałem u siebie położenie tych wystających styków-tworzą one zupełnie inny wzór.
U mnie przełącznik stanowi jedną całość z otworem na kolumne, a jedna strona jest zanitowana.
Z prawej strony tam gdzie są awaryjne i wycieraczki wychdzi 9 "bolców"
a z lewej wychodzi 12.
Kostki mają kształt jakby półksiężyców.
I teraz pytanie bo oglądałem na allegro zdjęcia pzrełączników używek takich jakie sa u mnie ale one miały inne rozmieszczenie tych bolców.
Czy w b3 było stosowanych kilka rodzajów pzrełączników?
A i koles ze sklepu mówił ze takie przełączniki były allbo na 13 albo 10 styków,a u mnie jest 9 i 12.
Jestem już koimpletnie skołowany, bo jak kupie zły to sie chyba pochlastam...
_________________ Hail Audi!
|