Ostatnimi czasy mam niezłe przeboje ze swoją c4 2.0 z gazem.
Na bęzynie jest wszystko w porządku z tym że dochwili jak się rozgrzeje, potem zaczyna silnikiem troszke rzucać tak jakby jeden ze wtryskiwaczy się zawieszał.
Lepsza komedia jest na gazie, na zimnym chodzi idealnie alepo delikatnym rozgrzaniu zaczyna się falowanie obrotami. Raz trzyma 1400obr/min a raz spada do 400obr/min a dzieje sie to podaczas jazdy na postoju gdy droszke pochodzi obroty tylko wzrastają. Jeździłem po wszystkich gazownikach w mojej okolicy i wszyscy sprawdzali i nic nie mogli znaleźć. Wreszcie jeden z nich doszedł że coś jest z sondą i faktycznie była juz na wykończeniu, więc ją wymieniłem. Ale wcale nic to nie dało dalej to samo. Na KTS-ie wyskakiwały błędy tylko podaczas pracy na gazie i w momentach gdy obroty wariowały. Pojechałem więc znowu do tego gazownika żeby szukał czegoś innego, po kilkugodzinnych testach i sprawdzaniach zajrzał do filtra powietrza. W filtrze powietrza znajdowała się benzyna, cały filtr był mokry. Paliwo dostaje się na filtr z regulatora cisnienia paliwa umieszczonego na obudowiefiltra.
Rozapisałem się trosze ale teraz chciałbym zapytać czy: da się jakos naprawić ten regulator, a jezeli nie to jaki jest koszt używki - ile można za takie coś zapłacic.
Dowiadywałem się w serwisie za to krzyczą 1100 PLN - troszke dużo
Drugie pytanie: może ma ktoś coś takiego w rozsądnej cenie na zbyciu