Helou.. jais czas temu pytalem o bagazniki - i wyszlo ze kupeji nie kupie.
Wiec skoro sedan albo avant - to lepiej C4-ke
Poczytalem, polukałem - i niewiele napisano u nas na forum o automatach w Audi. mam nadzieję, że to dlatego, że sa bezproblemowe..?
Tymczasem pytanko kierujędo kierowników OOOO z automatycznymi skrzyniami biegów:
Sporo się na ebayach i innych traderach ostatnio pojawiło nawiezionych c4-ek z automatem. Wiadomo - że ciężej w samochodzie z ASB zajechac slinik - wiec tu jest latwiej o wybór (nie poprawiajcie mnie że sie da - wiem że się da

)
Ale jak wygląda sprawa z sama ASB? Po czym w Audicy poznać zbliżający się koniec automatu? Jak powinien zmieniac biegi, jak powinien brzmieć, jak powinien sie zachowywac po odpuszczeniu gazu, kickdownie - ogólnie: po czym poznam zdrowy, a po czym umierający audikowski automat?
bo: jeździłem Mercem z automatem - zmienia biegi tylko z przeskokiem obrotów - i tak ponoc ma być, jeździłem toyotą - ta zmienia z puknięciem - i ponoc też ma tak być, jeździłem TICO z automatem (si! :8) i toto zmieniało biegi zlekkim "ślizgiem" obrotów od nowości - wiec pewnie tak ma być..
A w audi C4? Po zdjęciu nogi z gazu w czasie jazdy obroty spadają do jałowych? czy "trzyma"? czy ma prawo "puknąć" przy zmianie na wyższy pod obciązeniem? czy na postoju słychać jakieś odgłosy pracy konwertera, pompy? - ogólnie: jak kupić, żeby pojeździć?
a: za linka do FAQ automat.pl - z góry dziękuję
