.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 26.cze.2025 11:53:03

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Uszkodzony Czujnik Halla - cz powód brak mocy do 2000 obr?
PostNapisane: 17.lut.2006 05:46:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sie.2003 15:00:09
Posty: 160
Lokalizacja: Szczecin
Witam!
Prosze o porade czy jest to mozliwe aby przyczyną duszenia się silnika w zakresoie obrotów 1-2000 a powyżej normala praca., był uszkodzony czujnika Halla.
Wogóle jakie są skutki na prace silnika w wyniku jego uszkodzenia ?

_________________
Audi A4 B6 Avant 1.9 TDI AVF


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lut.2006 06:33:27 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Nie pali silnik.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lut.2006 08:10:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
odpal i odłącz wtyczke z halla, to bedziesz miał objawy ;) jak hall walniety zupelnie to nawet nie odpalisz, a jak bedzie przerywał to > to bedzie przerywalo zaplon wyrywkowo, a nie specjalnie do 2000 obr, mozgloby byc tak ze przy 5tys nagle zgasłby.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lut.2006 10:19:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sie.2003 15:00:09
Posty: 160
Lokalizacja: Szczecin
To widze ze panowie z warsztatu chca mnie naciągnąc na koszty.
Bo dałem autko z objawami takimi:
po wymianie silnika miałem problem z podjechaniem pod górke, tzn silnik maił poniżej 2 tys obrotów a autko ledwo co ciągnęło, jak przekroczyłem magioczny próg 2 tys to zaczął ładnie ciągnąć. Na biegu jałowym jak gwałtownie wciskałem pedał gazu to silnik się krztusił coś tam strzeliło w przepustnice ale jak wciskałem gaz mając już obroty 2100 to ładnie wchodził i sie nie dusił.

No i panowie w warsztacie podjeli sie naprawy. Pierwszeco zrobili to powiedzieli mi ze nalezy wymienic przewody, kopółkę i palec bo iskry przeskakują koszt 160 zł.
Następnie powiedzieli że już lepiej chodzi ale są kłopoty z czujnikiem Halla i posprawdzał swoje używane ale żaden nie działał i powiedział że musi kupic nowy koszt ok 80 zł.

I co Wy na to??

_________________
Audi A4 B6 Avant 1.9 TDI AVF


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lut.2006 10:36:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.gru.2004 22:21:00
Posty: 1642
Lokalizacja: Warszawa
Buddha ja bym stawiał na problem z instalacją wtryskową. Ja mam co prawda gaźnik ale gdy mu dałem zbyt dużo paliwa to silnik też się ksztusił/krztusił :): oraz kilka razy były takie ciche jakby eksplozje przy przepustnicy w gaźniku. Możesz mieć te same objawy że po prostu silnik dostaje zbyt dużo paliwa i się dławi.

Pozdrawiam :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lut.2006 11:18:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2006 08:05:42
Posty: 108
Lokalizacja: Olsztyn
sprwdz uklad ssacy -szczelnosc....z zakupami sie nie spiesz :diabel:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lut.2006 12:25:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
sprawdz sobie ustawienie rozrządu i na koniec ustawienie aparatu zaplonowego z hallem. byc moze masz zaplon przesuniety.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lut.2006 17:14:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
sprawdź potencjometr przepustnicy i stycznik wolnych obrotów, możliwe że masz cały czas wolne włączone i ECU wariuje.

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lut.2006 19:57:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sie.2003 15:00:09
Posty: 160
Lokalizacja: Szczecin
No to straciłem cierpliwość do warsztatu, który diagnozował i naprawiał mój problem 2 dni, i powiedziałem ze zabieram samochód. Otóz jak przyjechałem to juz wogóle zrobili mi masakre. Silnika wogóle nie mozna odpalic, a jak złapie to dusi sie a obroty prawie zerowe.
Powiedzcie czy w takim wypadku robic, co żądac od warsztatu, czy mam jakies szanse na doprowadzenie do stanu takiego jaki był. Facet tweierdzi ze on gorzej nie zepsul a jak wjezdzał nim do warsztatu to ledwo wjechał, a ja przeciez przyjechałem tym samochodem o własnych siłach i bez wiekszego problemu. A do tego jeszcze skasował mnie 80 zl za rzekomą diagnoze. Jak mu powiedziałem zeby mi przedstawił wydruk diagnozy to powiedział ze nie ma, nie zrobił.

_________________
Audi A4 B6 Avant 1.9 TDI AVF


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lut.2006 20:23:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
no i co zdiagnozował??? ze hall padniety :) sciema. nie płac dla żłoba. u el-fuego tez byla diagnoza i naprawa za 100zł . to potem jezdzilismy odzyskac te 100 zł bo nic gosc nie zrobil, nie znalazl przyczyny i podregulowal cos dla sciemy.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lut.2006 20:46:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sie.2003 15:00:09
Posty: 160
Lokalizacja: Szczecin
No własnie wyszło ze czujniki dobre ale coś z kątem zapłonu nie tak..

_________________
Audi A4 B6 Avant 1.9 TDI AVF


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lut.2006 22:10:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.mar.2004 16:03:41
Posty: 486
Lokalizacja: Suwałki
Aparat zapłonowy przełożyłeś z poprzedniego silnika? jeśli nie to zrób to.
Miałem identyczne objawy w escorcie którego naprawiałem znajomemu, przyczyną była lekko skręcona ośka aparatu zapłonowego, gdy hall dawał sygnał to palec nie stał w miejscu w którym powinien być. Po wymianie ośki wszystko OK.

_________________
Audi 100 89' 1.8B+LPG 2004-2012
Passat B5 TDI RedTornado 2012-
Audi A4 B6 1.8T Quattro Avant 2019-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lut.2006 08:13:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
buddha podjedz do kogos na regulacje zaplonu, albo sam ustaw.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lut.2006 18:49:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sie.2003 15:00:09
Posty: 160
Lokalizacja: Szczecin
Witam jeszcze raz.
No i po mojej ostrej interwencji odnosnie oddania samochodu w takim stanie jak go przywiozlem, Pan z zakładu dzisiaj zadzwonił i powiedział ze samochodzik zrobiony. Wiec przejechałęm sie i wszystko było OK. Okazało się ze podstaawowy problem to przewody, kopułka i palec + regulacja.
Dziekuje za podpowiedzi. Pozdrawiam

_________________
Audi A4 B6 Avant 1.9 TDI AVF


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lut.2006 19:36:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:59:34
Posty: 2370
Lokalizacja: Pomorskie
Buddha napisał(a):
Witam jeszcze raz.
No i po mojej ostrej interwencji odnosnie oddania samochodu w takim stanie jak go przywiozlem, Pan z zakładu dzisiaj zadzwonił i powiedział ze samochodzik zrobiony. Wiec przejechałęm sie i wszystko było OK. Okazało się ze podstaawowy problem to przewody, kopułka i palec + regulacja.
Dziekuje za podpowiedzi. Pozdrawiam


I juz jest w 100% wszystko OK?? :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lut.2006 12:59:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sie.2003 15:00:09
Posty: 160
Lokalizacja: Szczecin
Silnieczek sprawny i jest OK.
Zostało mi jeszcze wymienić poduszke lewą pod silnikiem ale tu mam dylemat jaka zakupic. Otóż jest jakaś za 90 zł HANS PRIES al;e nie wiem co to za firma?

_________________
Audi A4 B6 Avant 1.9 TDI AVF


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lut.2006 17:12:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
Buddha napisał(a):
Silnieczek sprawny i jest OK.
Zostało mi jeszcze wymienić poduszke lewą pod silnikiem ale tu mam dylemat jaka zakupic. Otóż jest jakaś za 90 zł HANS PRIES al;e nie wiem co to za firma?


nie kupuj tego badziewia ;) kiedys u siebie takie wrzucilem. oryginalna ma w sobie komore ze specjalnym płynem i silnik "pływa" sobie podczas jazdy i jest komforcik. a ta podrobka to jeden wielki gumowy odlew, bedzie czuc wszystkie wibracje silnika i bedzie strasznie sztywno, poza tym po kilku miesiacach wyrwie sie ten trzpionek jak przy zakladaniu sie nie ukreci bo to jaks szajsmetal.

poszukaj lepiej uzywki całej (nie moze być mokra, 50-70zł), albo nowki boge albo innej renomowanej.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 17 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: