.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 21.cze.2025 20:33:42

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B3 2,3 20V 7A]Błyskowy kod usterki 2114
PostNapisane: 16.mar.2006 17:24:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.sty.2006 14:02:22
Posty: 42
Lokalizacja: Płońsk
Siema ludziska mam małe pytanko jak sprawdzałem usterki zawarte w pamięci wypikało mi 2114 . Nie wiecie co on oznacza . Dodam że mój problem to brak iskry.

_________________
Audi 90 2,3 20V (7A) QUATTRO Black


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.mar.2006 17:47:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.mar.2006 16:02:13
Posty: 4
Lokalizacja: Łódź
2114 = Distributor czyli ogolnie aparat zapolonowy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.mar.2006 20:52:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.sty.2006 14:02:22
Posty: 42
Lokalizacja: Płońsk
Oki dzieki ale czujnik halla też może sie w tym zawierac???

_________________
Audi 90 2,3 20V (7A) QUATTRO Black


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.mar.2006 21:30:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
Ecu nie dysponuje diagnozowaniem aparatu zapłonowego :lol:
ten błąd to tak jak mówisz i tak jak się objawia czyli generator hall'a.

zakładam że chodzi o 7A.

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.mar.2006 22:20:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.mar.2006 16:02:13
Posty: 4
Lokalizacja: Łódź
No dobra moze stwierdzenie "aparat zaplonowy"to bylo malo precyzyjne. Niewnikalem w temat podalem tylko to co jest w tabeli kodow a niewatpliwie "distributor" to wyzej wspomniany aparat zaplonwy w ktorym to czujnik Halla rowniez sie znajduje i jest jedyna rzecza ktorej usterke moze wykryc ECU.

_________________
S4 2.2t Automat


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.mar.2006 07:39:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.mar.2005 12:51:14
Posty: 316
Lokalizacja: Warszawa
saczo zrob tak.... wyblyskaj jeszcze raz.... wykasuj bledy, pokrec troche silnikiem i jeszcze raz wyblyskaj i tak pare razy... jesli wychodzi Ci tylko 2114 to halla do wymiany... a jak Ci dojdzie jeszcze drugi blad, to wtedy przyjrzyj sie czujnikowi od polozenia walu.

Pozdrawiam

_________________
Czerwone Coupe 2.3 20V Quattro - 7A


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.kwi.2006 13:34:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.sty.2006 14:02:22
Posty: 42
Lokalizacja: Płońsk
Siemanko zrobiłem tak jak mówisz. Skasowałem błędy i wybłyskałem i znowu. Po drugim takim zabiegu pojawił się też błąd czujnika położenia wału korbowego.Noi usterka została odkryta. Czujnik był zabrudzony i przez to niunia zgubiła iskierkę. Wieeelkie dzia za wskazówke. Teraz wiem że kody błędów mogą się pojawiać nawet po trzecim wykasowaniu. Swoją drogą to ciekawe dlaczego tak sie dzieje.???

P.S. Odpisuje dopiero teraz bo chwilowo necik mi nie działał, ale już jestem spowrotem na naszym najlepszym na świecie forum :diabel:

_________________
Audi 90 2,3 20V (7A) QUATTRO Black


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.cze.2007 11:27:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.lis.2006 02:02:09
Posty: 36
Lokalizacja: Wrocław
Mam pytanko poniewz mam problem wyblyskac moja niunie a zniknela mi nagle iskra, czujnik halla zdaje sie jest wporzo, wiec mozecie mi udzielic wskazowek gdzie znalesc czujnik polozenia walu by go sprawdzic??

_________________
Carna strzała 90 2.3 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.cze.2007 12:20:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12012
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
z prawej strony silnika patrząc od przodu, na łączeniu silnika ze skrzynią są dwa czujniki. Jeden od obrotomierza a drugi od położenia wału. Dla pewności dodam, że chodzi o ta stronę silnika gdzie jest chłodnica.
Jeśli nie masz iskry, to jeszcze możesz czasem mieć uwalony bolec na kole zamahowym, który daje sygnał do czujnika własnie.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.cze.2007 17:52:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.mar.2005 12:51:14
Posty: 316
Lokalizacja: Warszawa
Leo napisał(a):
z prawej strony silnika patrząc od przodu, na łączeniu silnika ze skrzynią są dwa czujniki. Jeden od obrotomierza a drugi od położenia wału. Dla pewności dodam, że chodzi o ta stronę silnika gdzie jest chłodnica.
Jeśli nie masz iskry, to jeszcze możesz czasem mieć uwalony bolec na kole zamahowym, który daje sygnał do czujnika własnie.


ja tak mialem ;)

_________________
Czerwone Coupe 2.3 20V Quattro - 7A


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.cze.2007 22:55:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.lis.2006 02:02:09
Posty: 36
Lokalizacja: Wrocław
powiem szczeze ze bolec moze byc czysty bo dwa miechy temu zmienialem panewki i pierscienie, i glowica byla troche zeźbiona wiec autko lata za.... a tu po zgaszeniu odpalilo na zimno jeszcze dwa razy i koniec teraz cisza.... brak iskry

_________________
Carna strzała 90 2.3 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.cze.2007 10:01:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.lis.2006 02:02:09
Posty: 36
Lokalizacja: Wrocław
wiec to jest ten czujnik ktory jest wyzej czy nizej

_________________
Carna strzała 90 2.3 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.cze.2007 16:29:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12012
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
sprawdź w etce, ja nie pamiętam.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.cze.2007 21:48:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.lis.2006 02:02:09
Posty: 36
Lokalizacja: Wrocław
wiec usterka znaleziona i usunieta czujnik jest wporządku ale ma słabe przewody wiec bede musiał go wymienić, przyczyną mojego zmartwienia był niestety PIN na kole zamachowym poprostu złamał sie i odpadł, trzeba było jego resztę wywiercic i wstawic nowy, i autko ponownie lata jak szalone :)

Zastanawia mnie tylko tajemnica jego złamania :( bo kosztowała mnie 250 funtów natomiast częsci 0,5 funta fajna proporcja robocizny do ceny częsci

_________________
Carna strzała 90 2.3 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.cze.2007 21:55:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12012
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
zmęczenie materiału. Nic innego, połowa 20v miala to, a jeśli nie miała to będzie to mieć wkrótce z racji wieku.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 19 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: