.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 23.cze.2025 21:44:28

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 30.mar.2006 19:21:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
gruch4 napisał(a):
A co do tego V6 to daje sie ladnie chipowac? bo pewnie po jakims czasie zacznie brakowac tych konikow :) wiec jakis chip na bank bedzie wchodzil w gre :D
Pozdro

To silnik atmosferyczny , chip da tyle ze trzeba bedize lać wiadrami paliwo zeby jechał, jesli zalezy Ci na chipsowaniu , bierz coś co ma "T" w znaczku ...

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.mar.2006 20:01:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2004 20:15:14
Posty: 115
Lokalizacja: Gdańsk
Czuję że temat zmierza w kierunku dyskusji na temat wyższości silników diesla nad benzynowymi i odwrotnie, a nie o to chodzi. Jeżeli już teraz wiesz że seryjna moc z v6 albo 1.8t ci nie wystarczy bierz s4, ale to już wyższa półka. Jeżeli nie liczysz się tak bardzo z kosztami paliwa bierz v6, ale zdecydowanie 2.8, nigdy 2.4, będziesz miał spalanie na podobnym poziomie ale osiągi zdecydowanie lepsze w tym większym. Osobiście wybrałem 2.8 bo uważam że kulturą pracy bije 1.8t na głowę, dodatkowo uważam że jest nie do zajeżdżenia. Jeśli jednak spalanie na poziomie 13l benzyny w górę jest dla ciebie nie do przyjęcia wybieraj traktora.
Pozdro
P.S. v6 rządzi :D

_________________
Rozruszniki, Alternatory, części Hurtownia
Dla użytkowników forum rabaty. Kontakt na priv.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.mar.2006 20:40:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lut.2006 01:07:43
Posty: 736
Lokalizacja: Leżajsk/Tampa FL
Traktor beee, tylko benzin. V6 duże spalanie ale wysoka kultura pracy i swietny głos vałki, 1.8T niska kultura ale przyzwoite spalanie i podatny na chip tuning. A quattro to tylko jak Ci naprawde bardzo na tym zależy bo jak nie będziesz w pełni wykorzystywał możliwości cztero napędówki to szkoda się pchać w wyższe koszty zakupu, części i paliwa.

_________________
>AUDI 80 B4 2.3 NG '93,
>2.8 AAH '93-sprzedane :-(
>Chrysler LHS 3.5 24V '97.


Ostatnio edytowano 31.mar.2006 08:47:24 przez quattros, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.mar.2006 21:16:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2003 13:25:45
Posty: 812
Lokalizacja: Łódź
Johny napisał(a):
1.9 to nawet nie ma o czym gadac, nieporozumienie jakich malo :zly:


hehe za to to powinienes od moda ostrzeżenie dostać :P

_________________
Audi A4 Avant AFN 1.9 TDi '98 (AFN->Łódź - Gdańsk - Łódź - 4.6 l/100 km)

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.mar.2006 03:59:12 
Moderator

Dołączył(a): 19.lip.2003 14:18:17
Posty: 3402
quattros napisał(a):
A quattro to tylko jak Ci naprawde bardzo na tym zależy bo jak nie będziesz w pełni wykorzystywał możliwości cztero napędówki to szkoda się pchać w wyższe koszty zakupu, części i paliwa.


Kolega to chyba nigdy quattro nie jeździł , że tak pisze ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.mar.2006 12:16:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.mar.2006 20:46:39
Posty: 7
Lokalizacja: Opole
bowill a powiedz mi czemu "nigdy 2.4" ?? 2.8 jest fajne ale przy mojej jezdzie w miescie to bedzie mi palil po 17l/100 ;o a to troszke bedzie bolalo :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.mar.2006 12:28:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.mar.2006 08:33:48
Posty: 19
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
jesli moge dorzucic swoje 3 grosze to ja zastanawialbym sie nad dwoma silnikami, mianowicei 1.8T albo 2,8. Jesli chodzi o ten pierwszy to mam niebezposrednie doswiadczenie z tym silnikiem poniewaz maszyna z tym silnikiem jezdzi moj znajomy! Powiem tak: jestem bardzo mile zaskoczony osiagami jak i kultura pracy! Przy wcisnieciu pedalu gazu auto zaczyna ciagnac jak szalone :). Znajomy ma juz przejechane okolo 250 tys na tym silniku i jak na razie wszystko cyka swietnie...turbina ok! Dodam ze to jest quattro- napedy tez jak na razie w porzadku..takze polecam gdyz jest to kompromis pomiedzy moca a spalaniem.
Ja juz niedlugo bede uzytkowal 2.8 quattro, juz kiedys jezdzilem takim autem i mysle ze zachwalac nie trzeba...no ale wir w baku:P
pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.mar.2006 12:35:57 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.mar.2006 13:07:33
Posty: 905
Lokalizacja: Zakopane-->Sosnowiec
Ja dla odmiany mam zwykłe 1.8 i jestem bardzo zadowolony.
Jeśli nie szukasz nie wiem jakiej mocy to 125KM jest wystarczajace, mozesz mi wiezyc.

Zurzucie paliwa okolo 12 po miescie za to na trasie (3pasmowa autostrada wiec dorga lux) udało mi sie nawet osiagnac 6.5 przy nie szczegulnie spokojnej jezdzie.

Wracajac do pytania to z tych 3 wybrał bym 1.8T :diabel: :diabel:

Pozdrawiam :peace:

_________________
:diabel:

Było --> A4 1.8 ADR [B5] :-)
Było --> A6 1.9 TDI AFN [C5] :-)
Było --> Audi 100 2.3E NF [C3] :-(
Jest --> Audi A6 2.4 AGA [C5] :-)

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.mar.2006 12:42:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2004 20:15:14
Posty: 115
Lokalizacja: Gdańsk
gruch4 napisał(a):
bowill a powiedz mi czemu "nigdy 2.4" ?? 2.8 jest fajne ale przy mojej jezdzie w miescie to bedzie mi palil po 17l/100 ;o a to troszke bedzie bolalo :P


Nie ma bata żeby spalił ci 17. Zeby tyle spalił musiałbyś go ciągnąć na każdym biegu po 6 tyś obrotów, a uwierz mi że w tym silniku to zbyteczne. Przy naprawdę ostrej jeździe w mieście nie weźmie więcej niż 15 litrów, a przy ostrej jeźdie z wykorzystywaniem potencjału tego silnika ( wysoki moment obrotowy ) weźmie ci max 13 litrów. Mówię o wersji przednionapędowej.

Pozdro

_________________
Rozruszniki, Alternatory, części Hurtownia
Dla użytkowników forum rabaty. Kontakt na priv.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.mar.2006 13:13:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lut.2006 01:07:43
Posty: 736
Lokalizacja: Leżajsk/Tampa FL
Brat ma 2.8 to na trasie przy normalnej jeździe 90-120 da się zejść do 8.5l przy paliwie 93okt. a w mieście 12.5l ale przy ośce i manualu-przebieg ma 180tyś. mil i zajebany katalizator

_________________
>AUDI 80 B4 2.3 NG '93,
>2.8 AAH '93-sprzedane :-(
>Chrysler LHS 3.5 24V '97.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.kwi.2006 09:07:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.kwi.2006 21:52:42
Posty: 4
Lokalizacja: Konin
polecalbym silniki 2.4 lub 2.8, oczywiscie V6. Co do pierwszego mam taki silnik w swoim Audi + gaz sekwencja Levato. Praktycznie nie odczuwam ubytku mocy, a silnik ciagnie pieknie az do czerwonych kresek. Jesli chodzi o awaryjnosc, to mialem juz problem z ukladem chlodzenia (ubytek plynu - wymiana chlodnicy i czujnika temp.wody 1000zl), oraz z ukladem smarowania (wyciek oleju - usuniecie usterki ok.1000zl). Od tego czasu nie mam zadnych problemow, jezdzi sie pieknie. Natomiast 2.8 jezdzi kolega i rowniez jest zadowolony, z tym ze narzeka troche na spalanie.
Wybor nalezy do Ciebie!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.kwi.2006 19:17:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.lis.2003 19:46:40
Posty: 375
Lokalizacja: Błonie k/Warszawy
Moja rada taka, silniki V maja piękną kulture paracy, ale pomimo dużych mocy ich osiągi nie są powalające. Od dołu te siliniki to muły. Odwrotnie sprawa przestawia się z silnikami TURBO. Te maja max mont w duzym zakresie obrotów 1950-5500obr/min i od samego początku wciśnięcia gazu pięknie ciągną. Dodatkowo łatwo z nich wykrzeszać dodatkowe konie poprzez tuning. Minus to gorsza kultura pracy.
Jezdziłem ostatnio golfem VR6 i jestem mocno zawiedzony. Natomiast Seat Leon 1,9TDI zrobiony na 200KM powalił mnie z wrażenia.

_________________
Audi B-4 Avant '93 1,9 TDI 103PS 215Nm H&R Bilstein B6 Ciemna szyba Klima Dodatkowe zegary Soczewki Xenon Wtryski AFN Zderzak RS CB-radio
****** WSZYSTKO REZANE *******


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.kwi.2006 19:31:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lip.2004 21:01:00
Posty: 31
Lokalizacja: Lublin
Wszystko zależy jak leży :) Mam 2,6Q bez piep... gazu pali średni około 11/100 ma najechane ponad 200tyś i bardzo mało problemów z silnikiem.Chciałem kupic 2,4 ale nie było godnego zainteresowania.Na temat diesla sie nie wypowiadam ale podobno 2,5 są całkiem lepsze.Każdy diesel jest lepszy niż zniszczenie samochodu gazem


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: odp
PostNapisane: 06.kwi.2006 19:34:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.gru.2005 17:36:43
Posty: 292
Lokalizacja: szczecin
jeżeli benzyna to tylko1.8 turbo po co CI 4*4 wystarczy turbo jak chcesz diesla to 1.9 tdi 130 km
spALANIE 1,8 t od 7 do 14benzyny a na gazie od 7 do 17
diesel od 5 do 8,5

1,8 turbo bardzo dobrze chodzi mała awaryjnośc miałem więc wiem zależy jak się jeżdzi i gdzie w dieslu jest bto samo bo zawiecha jest ta sama sczerze nie wiem co bym wybrał

_________________
ksysiu A6 2,5 TDI V6 2001 PRODUKUJE OKNA I DRZWII PCV I ALUMINIUM :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.kwi.2006 19:44:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.mar.2006 17:02:38
Posty: 44
Lokalizacja: Mazury
Witam. Moim skromnym zdaniem wybór ogranicza się tylko do wyboru między
1,9 TDI 115 KM, a 2,5 TDI 150 KM. Jeśli ktoś mówi, że to traktory tzn. że nie ma pojęcia o osiągach i ekonomiczności tych silników. Jeżeli koszty paliwa nie są dla Ciebie ważne to wyłącznie 2,8. :!:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.kwi.2006 23:19:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.kwi.2006 11:35:06
Posty: 4
Ja śmigam a4 1,8t quattro juz 3 latka i z silnikiem niema problemów pozatym od 2 lat chodzi w gazie i calkiem spoko sobie z tym radzi.Spalanie w mieście do 12l LPG na trasie 10l LPG(dobrej jakości nie szitu) i nikt go nie oszczędza a chodzi doskonale.Można tym pośmigać calkiem spoko a turbinka gwizda jak dzika.POLECAM CI ten SILNIK!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.kwi.2006 23:32:04 
Moderator

Dołączył(a): 22.sty.2002 01:00:00
Posty: 1397
Lokalizacja: czuje swad
1.8 T pali w miescie 10.2 a na trasie ok. 8. spanky moze potwierdzic, bo widzial u mnie kompa.

pzdr.

_________________
s8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.kwi.2006 04:13:59 
Moderator

Dołączył(a): 19.lip.2003 14:18:17
Posty: 3402
michu napisał(a):
1.8 T pali w miescie 10.2 a na trasie ok. 8. spanky moze potwierdzic, bo widzial u mnie kompa.

pzdr.


Michu komp Ci oszukuje , albo jeździsz jak emeryt :) Siakoś mało pali w porównaniu do B5 , które było lżejsze :):


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: