.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 20.cze.2025 09:47:13

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [C4 A6 AAT]Moc przybyła!!?? UPDATE filmiki
PostNapisane: 29.mar.2006 17:24:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.gru.2003 01:33:16
Posty: 1704
Witam ponownie.
NAkręciłem dzisiaj telefonem dwa filmiki które jak myślę zobrazują nieco moc mojego Gnojka. Prosił bym właścicieli C4 A6 o zweryfikowanie czasów przyspieszenia swoich aut z moim i napisanie czy cokolwiek się u mnie zmieniło. AELowcy też mogli by napisać jakie czasy robią ich auta. To taka moja prymitywna forma sprawdzenie zmian jakie chyba zaszły w moim silniku.
Mierzyłem dzisiaj po 4 razy czasy:
40km/h-100km/h na III biegu
60km/h-100km/h na IV biegu
Droga była sucha idealnie równa (starałem się znaleźć idealną trasę ponieważ nie zależy mi na zaimponowaniu komuś lecz na zweryfikowaniu osiągów)
Zwalniałem do zadanej prędkości startowej wyrównywałem ją i wciskałem PEDAL TO THE METAL aż do 100km/h
Z moich obliczeń średnie przyspieszenie dla 40-100 na III biegu to 7,20s
a dla 60-100 na IV 6,75s.
Wiem że jest wiele błędów w tym "badaniu" ale to ma pokazać, czy jest np tak, że AAT fabryczne robi czas np 8s a mój po zmianie softu 6s.
O hamowni narazie nie piszę bo to kiedyś przy okazji.
Więc czekam na wasze opinie
Zawsze Kochający Oddany Miłośnik silników benzynowych Flavios

PS adres do filmików to http://file4u.pl/plik-1062584769-temp1.rar.html
wybieramy serwer, pod nim jest pobierz plik klikamy na niego potem w drugim oknie klikamy na TEMP1 i ściągamy.

Zawsze Kochający Oddany Miłośnik silników benzynowych Flavios


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.mar.2006 18:32:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.sie.2003 16:04:41
Posty: 281
Lokalizacja: Warszawa/Bytom
co prawda nie pomogę ci porównać się z innym AAT ale powiem jedno - za...la to elegancko :!: :!: :!: Jestem pod wrażeniem. Dasz jakieś wyniki z hamowni? Być może, powiadam być może wkrótce będę zmieniał swoje pudło na coś nowszego i kto wie, może skuszę się na takiego dyzelka typu AEL na przykład :) :P

_________________
było C4 2.3 w automacie

Passat B5 1.9 TDI
Chip by Rogal
Wtryski ASV


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.mar.2006 18:43:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.gru.2003 01:33:16
Posty: 1704
Adam napisał(a):
co prawda nie pomogę ci porównać się z innym AAT ale powiem jedno - za...la to elegancko :!: :!: :!: Jestem pod wrażeniem. Dasz jakieś wyniki z hamowni? Być może, powiadam być może wkrótce będę zmieniał swoje pudło na coś nowszego i kto wie, może skuszę się na takiego dyzelka typu AEL na przykład :) :P

Właśnie nie mam wyników z hamowni i stąd ten post. Bo nie wiem co jest grane. Jak zhamuje to dam znać.
Pozdro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.mar.2006 20:01:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.wrz.2003 20:02:10
Posty: 6695
Lokalizacja: Włocławek
Auto: A6Q C5/CQ B2/A3 8L
Wskazówka chyba tak jak w moim 20V idzie ;)

Sam chce nakrecic wreszcie kilka filmików :)

_________________
Strona o Audi Coupe B2/B3/B4...
'99 Audi A6 Avant quattro 2.8 V6 Tiptronic (APR), 2011-? Obrazek
'85 Audi Coupe quattro 2.2 10V (KV), 2010-9999 Obrazek
'98 Audi A3 1.8 20V Ambiente (AGN), 2013-? Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.mar.2006 20:25:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.cze.2005 21:01:20
Posty: 799
Lokalizacja: Świnoujście
FLAVIOS! Ty chyba sobie to kreciles po tym, jak zalozyles 13" kola :diabel:
Spoko, jest niezle :peace:

_________________
C5 2,4 APS Q TIP
SHARAN 1,9 AUY TDI
C4 2,3 AAR +LPG -było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.mar.2006 20:39:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.gru.2003 01:33:16
Posty: 1704
opperator napisał(a):
FLAVIOS! Ty chyba sobie to kreciles po tym, jak zalozyles 13" kola :diabel:
Spoko, jest niezle :peace:

:D Nie naprawdę starałem się oddać obraz sytuacji na flmie dlatego nakręciłem jaki bieg jest zapięty i jak wygląda droga
Jakbym chciał oszukać to bym nagrał sam licznik i auto podniósł do góry u wulkanizatora.
PS wiem, że to był żart
;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.mar.2006 09:15:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.gru.2005 23:06:53
Posty: 568
Lokalizacja: Olsztyn
Witam, dzisiaj pojezdzilem sobie znalazlem idealna droge :) i pomierzylem przy pomocy rowniez filmu z komorki :)
mam sinik 2.5tdi aat napisane 108kW nie wiem skad ;) i automat , wiec nie moge miezyc na ktoryms biegu, poprosuy przy 40 i 60 wciskam pedal w podloge i :

60-100 powyzej 6 ponizej 7 wiec 6.5?
40-100 niecale 8s

_________________
B4 1992 1z bylo
C4 1994 aat bylo
C4 1996 ael bylo
B5fl x2 bylo
A3 2004 BKD bylo
A4 2006 ASB quattro
A6 c4 quattro XYS ael 30.12.1997
A6 C6 CDYA
A6 C7 CDUD @ 320/700
S4 B5 AGB @ 320/460


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.mar.2006 11:46:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Flavios ... uważam że cieńko wyszło ... gdybyś miał pod maską 4,2 , no chociaż 2,2 T , wtedy szło by lepiej ... a tak ? Coś strasznie warczało, pomimo że nic nie czułem poczułem smród spalin a do tego pewie stałeś w miejscu a znajomy wykonał montaż ...

PS: jest ok. :peace:

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.mar.2006 12:24:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Takie może moje wrażenie ale trochę gorzej od AEL-a.Ale i tak całkiem nieźle.

Ps Wytnij w drugim filmiku to ograniczenie do (40) :diabel:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.mar.2006 15:42:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.gru.2003 01:33:16
Posty: 1704
dandifr napisał(a):
Witam, dzisiaj pojezdzilem sobie znalazlem idealna droge :) i pomierzylem przy pomocy rowniez filmu z komorki :)
mam sinik 2.5tdi aat napisane 108kW nie wiem skad ;) i automat , wiec nie moge miezyc na ktoryms biegu, poprosuy przy 40 i 60 wciskam pedal w podloge i :

60-100 powyzej 6 ponizej 7 wiec 6.5?
40-100 niecale 8s

Tu jest problem że ja nie patrząc na biegi zrobił bym lepsze czsy niż na filmikach bo tu to już mówimy o innych przełożeniach. Więc twoje dane nic mi nie mówią.
Ale dzięki i może byś gdzieś załadował te filmiki?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.mar.2006 15:47:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sie.2003 00:34:44
Posty: 8535
Lokalizacja: Random
Gratuluje, całkiem przyjemnie sie zbiera :peace:

_________________
Pozdro Mirek :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.mar.2006 20:08:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.gru.2005 23:06:53
Posty: 568
Lokalizacja: Olsztyn
Siemano, zrobilem jeszcze jeden pomiar i wyszlo nastepujaco , tym razem na paliwie s shella (ale nie v power diesel) , ale za to 2 osoby on board, czas mierzony przez pasazera i :
60-100km/h - ~5.8s
40-100km/h - nie mierzylem bo nie moglem az tak zwolnic bo to na trasie, jednak znalalzme odcinek bez gorek i dolkow, bo te pierwsze pomiary byly pod delikatna gorke.
to tyle co moglem dodac od siebie.
filmikow niestety nie mam gdzie wrzucic
a jeszcze dodam ze, 90-180km/h w 25s !!
pozdro!

_________________
B4 1992 1z bylo
C4 1994 aat bylo
C4 1996 ael bylo
B5fl x2 bylo
A3 2004 BKD bylo
A4 2006 ASB quattro
A6 c4 quattro XYS ael 30.12.1997
A6 C6 CDYA
A6 C7 CDUD @ 320/700
S4 B5 AGB @ 320/460


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.mar.2006 21:05:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.paź.2004 21:14:46
Posty: 649
Lokalizacja: mazury
No to zescie mi pojechali :/
u mnie w seri AEL (wylko ciekawe le tam zostalko skoro takie wyniki ...) :
40-100 III 9s z hakiem!!
60-100 IV 11-12s!!!!!!!!!
A przeciez ja mam 6stke skrzynie a flavios masz 5tke chyba nie? czyli teoretycznie zaczynajac na powiedzmy 3ce z 40 mam juz wyzsze obroty nie? Wiec to jescze poteguje przepasc!

To albo wy macie mega rakiety albo ja mega mula :/

Co dziwne 0-100 normalnie robi w jakies 10-11s czyli mniej wiecej jak fabryka nakazala :/

zmiezcie swoje 0-100 tak mniej wiecej

_________________
pozdrawiam
sampek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.mar.2006 21:13:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.gru.2005 23:06:53
Posty: 568
Lokalizacja: Olsztyn
mi robi w prawie 10s, czyli minimalnie ponizej 10s... dzisiaj mierzylem bo tez bylem ciekaw jak to jest faktycznie, szkoda mi kasy na hamowanie, bo chca za to 250zl, wiec sobie poprostu robie takie dzikie testy :) bo dalej nie jestem przekonany czy faktycznie mam te 108kW , ale tak powoli coraz bardziej sie utwierdzam w tym przekonaniu

_________________
B4 1992 1z bylo
C4 1994 aat bylo
C4 1996 ael bylo
B5fl x2 bylo
A3 2004 BKD bylo
A4 2006 ASB quattro
A6 c4 quattro XYS ael 30.12.1997
A6 C6 CDYA
A6 C7 CDUD @ 320/700
S4 B5 AGB @ 320/460


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.mar.2006 21:31:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.paź.2004 21:14:46
Posty: 649
Lokalizacja: mazury
dandifr napisał(a):
mi robi w prawie 10s, czyli minimalnie ponizej 10s... dzisiaj mierzylem bo tez bylem ciekaw jak to jest faktycznie, szkoda mi kasy na hamowanie, bo chca za to 250zl, wiec sobie poprostu robie takie dzikie testy :) bo dalej nie jestem przekonany czy faktycznie mam te 108kW , ale tak powoli coraz bardziej sie utwierdzam w tym przekonaniu


Jak najbardziej ci zycze zebysmial jak najwiecej mocy bo cieki temu by wychodizlo ze z mim nie jest tak zle tzn ze trzyma w miare swoja serie.
Chlopaki ze zwyklymi AEL dajcie swoje dane..

_________________
pozdrawiam
sampek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.mar.2006 06:37:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.gru.2003 01:33:16
Posty: 1704
sampek napisał(a):
No to zescie mi pojechali :/
u mnie w seri AEL (wylko ciekawe le tam zostalko skoro takie wyniki ...) :
40-100 III 9s z hakiem!!
60-100 IV 11-12s!!!!!!!!!
A przeciez ja mam 6stke skrzynie a flavios masz 5tke chyba nie? czyli teoretycznie zaczynajac na powiedzmy 3ce z 40 mam juz wyzsze obroty nie? Wiec to jescze poteguje przepasc!

To albo wy macie mega rakiety albo ja mega mula :/

Co dziwne 0-100 normalnie robi w jakies 10-11s czyli mniej wiecej jak fabryka nakazala :/

zmiezcie swoje 0-100 tak mniej wiecej

Im wyższe obroty na 3 tym lepiej bo nie ruszasz bez momentu.
Po drugie quattro trzeba wykarmić, i myślę że z tąd te czasy.
Po trzecie do setki nie będe mierzył bo to nic nie mówi. Nie wiadomo jak człowiek wysprzęgli, jak ruszy i czy dobrze zmieni bieg. Komuś może nawet wyjść 15s. Sam nie wiem czy wszystko dobrze robie.
Ale post robi sięcoraz ciekawszy.
Może właściciele PB by coś od siebie dodali ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.mar.2006 08:38:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.paź.2004 21:14:46
Posty: 649
Lokalizacja: mazury
flavios napisał(a):
Im wyższe obroty na 3 tym lepiej bo nie ruszasz bez momentu.
Po drugie quattro trzeba wykarmić, i myślę że z tąd te czasy.
Po trzecie do setki nie będe mierzył bo to nic nie mówi. Nie wiadomo jak człowiek wysprzęgli, jak ruszy i czy dobrze zmieni bieg. Komuś może nawet wyjść 15s. Sam nie wiem czy wszystko dobrze robie.
Ale post robi sięcoraz ciekawszy.
Może właściciele PB by coś od siebie dodali ;-)


No wlasnei wiec jesli ja mam ktotszebiegi wiec to powino byc na moja korzyc a czasy i tak tragiczne wiec poteguje to tragizm ;)

ok quattro quattro ale bez przesady.

0-100 balo by to ze jesli u mnie nie ma jakiejs tragedi z silnkiem to u was w tych podciagnietych silnikach z takimi czasami 40-100 60-100 , 0-100 powinno byc naprawde niezle i przy mniej wiecej prawidlowym procesie sprzeglo biegi .. powinno byc dobre ponizej10 wg mnie

_________________
pozdrawiam
sampek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.mar.2006 18:19:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.gru.2003 19:22:12
Posty: 663
Lokalizacja: Olsztyn
Witajcie.
Przyłączę się z powodów oczywistych
Znalazłem swoje zapiski sprzed 1,5 roku:

Przyśpieszenia 10.10.04
0-100 I,II,III 11,7
60-120 IV 12,8
80-120 IV 7,9
60-120 V 19,3
80-120 V 10,9

Testy robiłem w podróży z rodzinką i bagażami i zatankowanym autem.
Przy okazji powtórze w zakresach opisywanych powyżej.
Acha miałem wtedy za późny wtrysk (tzn moja oooo w AAT). Niby się mówi że dynamicznie ECU sobie wyrówna ale ja po prawidłowym ustawieniu widzę różnice w pracu silnika (nie tylko w zapalaniu).
Nie wiem czy lepiej przyśpiesza czy nie, trudno powiedzieć.
Pomierzę to napiszę
Pzdr
Darp

_________________
Batymetria jezior


A6 C4 2.5TDI 115KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.mar.2006 19:18:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.paź.2004 21:14:46
Posty: 649
Lokalizacja: mazury
Darp napisał(a):
Niby się mówi że dynamicznie ECU sobie wyrówna ale ja po prawidłowym ustawieniu widzę różnice w pracu silnika (nie tylko w zapalaniu).
Nie wiem czy lepiej przyśpiesza czy nie, trudno powiedzieć.
Pomierzę to napiszę
Pzdr
Darp


lol to tez bijesz mojego ael (u mnie 60-100 na IV to prawie jak u ciebie 60-120).
a co do kata to takie same wrazenie mam jak mialem mocno zrypany kat na pompie to wtedy to byl mul!

_________________
pozdrawiam
sampek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.mar.2006 20:38:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.lis.2005 19:07:32
Posty: 174
Lokalizacja: Dolnyśląsk
Musze przyznac ze niezle to idzie,napewno teraz duzo bardziej elastyczne jest a jak zalapie pewne obroty to widac jak sprawnie przyspiesza,naprawde super,pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: