|
| Autor | Wiadomość | ||||
|---|---|---|---|---|---|
| ZiPi |
|
||||
Dołączył(a): 10.lip.2005 11:09:55 Posty: 3209 Lokalizacja: Puck |
|
||||
| Góra | |
||||
| pawela122 |
|
||||
Dołączył(a): 10.kwi.2006 19:08:47 Posty: 366 Lokalizacja: BRZOZÓW |
|
||||
| Góra | |
||||
| sebolec |
|
||||
Dołączył(a): 27.paź.2004 23:46:01 Posty: 1899 Lokalizacja: Wrocław |
|
||||
| Góra | |
||||
| yooo25 |
|
|||
Dołączył(a): 24.cze.2004 00:16:44 Posty: 2694 Lokalizacja: Trzebnica |
|
|||
| Góra | |
|||
| bubu05 |
|
|||
Dołączył(a): 22.lis.2005 23:54:12 Posty: 944 |
|
|||
| Góra | |
|||
| ZiPi |
|
||||
Dołączył(a): 10.lip.2005 11:09:55 Posty: 3209 Lokalizacja: Puck |
|
||||
| Góra | |
||||
| bubu05 |
|
|||
Dołączył(a): 22.lis.2005 23:54:12 Posty: 944 |
|
|||
| Góra | |
|||
| ZiPi |
|
||||
Dołączył(a): 10.lip.2005 11:09:55 Posty: 3209 Lokalizacja: Puck |
|
||||
| Góra | |
||||
| bubu05 |
|
|||
Dołączył(a): 22.lis.2005 23:54:12 Posty: 944 |
|
|||
| Góra | |
|||
| kriss62 |
|
|||
|
|
|
|||
| Góra | ||||
| Grzesio B2 |
|
|||
Dołączył(a): 30.kwi.2006 18:27:40 Posty: 3 |
|
|||
| Góra | |
|||
| ZiPi |
|
||||
Dołączył(a): 10.lip.2005 11:09:55 Posty: 3209 Lokalizacja: Puck |
|
||||
| Góra | |
||||
| Grzesio B2 |
|
|||
Dołączył(a): 30.kwi.2006 18:27:40 Posty: 3 |
|
|||
| Góra | |
|||




Czujnik miałem, i mam zresztą nadal, włoski EPS.
Ale ja bym obstawiał ,na pompę ,bo miałem dokładnie tosamo...
no ale nie bede jeżdził z taka temperatura poczytalem trochę na forum kupiłem drugi trochę droższy i co
i nic teraz temperatura skakala jak glupia raz 70 to 50 to 80. poczytałem dalej na forum przeczyściłem wskaznik temperatury WD-40 i taki maly trujnoóg niby regulator dwóch wskazników tego od paliwa i temp. i eureka wszystko wrucilo do należytego porządku jest teraz cały czs przed 90 a na postojach troche powyżej 90 teoria zimnego lutu sprawdzila się. Jedna rada kupujcie orginaly albo wloski zamiennik jest ok