.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 23.cze.2025 20:23:09

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A4 1.9 TDI] trzesie buda na wolnych obrotach
PostNapisane: 25.kwi.2006 19:28:01 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.lut.2006 19:28:45
Posty: 25
Lokalizacja: Suwalki
Witam Klubowiczow i zwracam sie do was z prozba o pomoc.Jestem wlascicielem A4 TDI i strasznie mi trzesie sie cala buda na wolnych obrotach czyli ok 900.Po odpaleniu silnika wszystko jest Ok problem pojawia sie po jakiejs minusie,wszystko zaczyna sie trzesc.Przejrzalem juz podobne posty i nie wiem co moze bys przyczyna drgan w kabinie.Mozliwe ze to wina klimatronika??????bo mam wersje z klima i niedawno odpalilem ja po zimie i od czasu do czsu slychac bylo chuczenie klimy moze to jakies lozysko na klimie sie przyciera????co wy na to??????????czekam na wasze opinie!!!!POMOCY

_________________
Adam12 A4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.kwi.2006 04:26:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2006 17:10:18
Posty: 233
Lokalizacja: Turek
Jaki klimatronik ? to po prostu wysrał sie nastawnik na pompie wtryskowej. Wymienić albo przeczyścic i bedze ok. Typowy przypadek, pewnie auto ma ok 200.000 już przjechane.

_________________
ARTUR SZ.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.kwi.2006 08:43:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.lis.2005 21:40:27
Posty: 273
Lokalizacja: Szczecin-Goleniów
I ja podłączam się do tematu...

Mam podobnie w B4 jak się za to zabrać, bo słyszałem, że to dość skomplikowana operacja......czy można zrobić to samemu, bez obaw czy coś się spie......

Ewentualnie jakie są koszty takiej operacji??

_________________
Życie to sztuka wyboru, więc dlaczego Audi??
B4 1,9 TDi `92
Diesel to śmierdziel, zawsze puści pierda


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.kwi.2006 09:21:44 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.lut.2006 19:28:45
Posty: 25
Lokalizacja: Suwalki
Dzieki Artur za szybka reakcje z Twojej strony.Zgadza sie autko jest z 1996r i ma juz przejechane 235 000.Napisz mi jeszce czy wymiana nastawnika jest trudna czy dam rade sam wymienic????I jaki jest koszt nowego nastawnika???POZDRAWNIAM I JESZCZE RAZ DZIEKOWA :peace:

_________________
Adam12 A4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A4 1.9 TDI] trzesie buda na wolnych obrotach
PostNapisane: 26.kwi.2006 09:22:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.sty.2006 11:47:11
Posty: 139
Lokalizacja: śląsk cieszyński
Adam12 napisał(a):
Witam Klubowiczow i zwracam sie do was z prozba o pomoc.Jestem wlascicielem A4 TDI i strasznie mi trzesie sie cala buda na wolnych obrotach czyli ok 900.Po odpaleniu silnika wszystko jest Ok problem pojawia sie po jakiejs minusie,wszystko zaczyna sie trzesc.Przejrzalem juz podobne posty i nie wiem co moze bys przyczyna drgan w kabinie.Mozliwe ze to wina klimatronika??????bo mam wersje z klima i niedawno odpalilem ja po zimie i od czasu do czsu slychac bylo chuczenie klimy moze to jakies lozysko na klimie sie przyciera????co wy na to??????????czekam na wasze opinie!!!!POMOCY

jaki silnik???1z czy afn czy moze jeszcze inny :?:

_________________
Audi A4 Avant tdi AFN

gg 9317158


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.kwi.2006 09:34:40 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.lut.2006 19:28:45
Posty: 25
Lokalizacja: Suwalki
Piotrze dokladnie to ja sam nie wiem bo autko sprowadzilem niedawno z Litwy i nie dostalem zadnej ksiazki serwisowej,ale jest to silnik 90 konny,wiec chyba to Z1,jak sie nie myle.A czym sie rozni Z1 od AFN???Ale odbiegam od tematu.RATUJCIE CZY TO WINA NASTAWNIKA!!!!!!!!!!!!! pomocy

_________________
Adam12 A4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.kwi.2006 09:40:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.sty.2006 11:47:11
Posty: 139
Lokalizacja: śląsk cieszyński
Adam12 napisał(a):
Piotrze dokladnie to ja sam nie wiem bo autko sprowadzilem niedawno z Litwy i nie dostalem zadnej ksiazki serwisowej,ale jest to silnik 90 konny,wiec chyba to Z1,jak sie nie myle.A czym sie rozni Z1 od AFN???Ale odbiegam od tematu.RATUJCIE CZY TO WINA NASTAWNIKA!!!!!!!!!!!!! pomocy

rozni sie moca.1z ma 90 a Afn 110.czasami wina drzenia budy jest kolo dwumasowe ale ciebie to nie dotyczy bo 1 z nie ma takowego wiec moze rzeczywiscie nastawnik :/

_________________
Audi A4 Avant tdi AFN

gg 9317158


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.kwi.2006 10:01:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
piotr1602 napisał(a):
Adam12 napisał(a):
Piotrze dokladnie to ja sam nie wiem bo autko sprowadzilem niedawno z Litwy i nie dostalem zadnej ksiazki serwisowej,ale jest to silnik 90 konny,wiec chyba to Z1,jak sie nie myle.A czym sie rozni Z1 od AFN???Ale odbiegam od tematu.RATUJCIE CZY TO WINA NASTAWNIKA!!!!!!!!!!!!! pomocy

rozni sie moca.1z ma 90 a Afn 110.czasami wina drzenia budy jest kolo dwumasowe ale ciebie to nie dotyczy bo 1 z nie ma takowego wiec moze rzeczywiscie nastawnik :/

z tego co pamietam to w 96 roku juz nie wkaldali 1Z do A4 ... wiec prawdopodobnie bedzie to AFN albo AHU .....

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.kwi.2006 10:45:20 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.lut.2006 19:28:45
Posty: 25
Lokalizacja: Suwalki
Panowie moim zdaniem gdyby padl NASTAWNIK to szarpałoby silnikiem przy wyzszych obrotachoraz przy redykcji biegow,przy przyspieszaniu a u mnie przyspiesza elegancko i nie szarpie przy redukcji.Kiedy zwiekszam delikatnie obroty z 900 do 1000-1100 na postoju to drgania ustaja.Juz sam sie gubie bo nie wiem od czego zaczac ,na komputerze bylem z 2 tyg temu nic nie wykazalo.MYSLALEM ZE DIESEL JEST MNIEJ SKOMPLIKOWANY :/

_________________
Adam12 A4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.kwi.2006 11:50:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.sty.2006 10:06:10
Posty: 81
Lokalizacja: białystok
miałem kiedyś taki przypadek że w pasacie też trzęsło całą budą na postoju i okazało się że to wina plecionki na wydechu(zardzewiała czy coś w tym stylu) po wymianie drgania ustały ,także spróbuj w tym kierunku.moim zdaniem nastawnik odpada.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.kwi.2006 12:21:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2006 17:10:18
Posty: 233
Lokalizacja: Turek
przy zrypanym nastawniku najpierw zaczyna nierówno chodzić na wolnych a potem z biegiemczasu szarpać przy przyśpieszaniu na kolejnych biegach ( różnie 3, 4,5 ) najczęściej 3 i 4. Jak nie wierzysz to sobie posmigaj kolejne 30 tyś to sie przekonasz. Nastawniki leca nie dylko w 1Z ale też w AFn tylko rzadziej. Kwestia paliwa i obciążenia sielnika podczas jazdy. Robi to koles w Nadarzynie pod W-Wa. Graniczna 4.

_________________
ARTUR SZ.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.kwi.2006 14:20:59 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.lut.2006 19:28:45
Posty: 25
Lokalizacja: Suwalki
Jak to wina naswawnika to przejade sie na Litwe tam maja rozwiniety rynek z czesciami i za pol ceny wszystko.Czy jak podepne pod kompa to komputer pokaze mi blad nastawnika??????

_________________
Adam12 A4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.kwi.2006 16:00:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.maja.2005 07:10:00
Posty: 32
Lokalizacja: Rzeszów
A może panowie najpierw sprawdzić poduszki zamocowania silnika???

_________________
AUDI A4 B6 1.9 TDI AVF 2004 r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.kwi.2006 16:22:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.lis.2005 16:21:10
Posty: 514
Lokalizacja: Gdzieś między fotelem a kierownicą Toruń
Perez napisał(a):
A może panowie najpierw sprawdzić poduszki zamocowania silnika???
:peace:, masz traktora to normalne(mocne drgania itp...) i sprawdz te poduchy

_________________
,,Gdy bedziesz robic to co lubisz, nigdy nie bedziesz pracowac"
Audi 80 B4 1,9 TDI (1Z) 1993r
Daf LF 45.170 '02
:kosci:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.kwi.2006 17:00:44 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.lut.2006 19:28:45
Posty: 25
Lokalizacja: Suwalki
To nie jest normalne poniewaz wiem jak bylo wczesniej ,a poduszek nie sprawdzalem jeszcze,ale gdyby poszyly poduszki to po uruchomieniu silnika od samego poczatu trzesloby buda,a tak nie jest.

_________________
Adam12 A4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.kwi.2006 17:29:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.lis.2005 16:21:10
Posty: 514
Lokalizacja: Gdzieś między fotelem a kierownicą Toruń
sproboj jechac na jakims biegu spusc gaz poczekaj kilka sekund i mocno wdepnij w gary. Sam mam wywalona poduszke i jak tak robie to to czuc. Piszac to normalne<- mialem na mysli, ze rudolf szybciej zuzyje poduszke niz benzyniak

_________________
,,Gdy bedziesz robic to co lubisz, nigdy nie bedziesz pracowac"
Audi 80 B4 1,9 TDI (1Z) 1993r
Daf LF 45.170 '02
:kosci:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.kwi.2006 17:33:08 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.lut.2006 19:28:45
Posty: 25
Lokalizacja: Suwalki
Jesli to nastawnik to czy konieczne bedzie rozbieranie rozrzadu????

_________________
Adam12 A4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.kwi.2006 06:46:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.sty.2006 11:47:11
Posty: 139
Lokalizacja: śląsk cieszyński
nie!!nie bedzie potrzeby :!!:

_________________
Audi A4 Avant tdi AFN

gg 9317158


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.maja.2006 15:59:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.sty.2006 22:29:06
Posty: 46
Lokalizacja: Hrabstwo Klodzkie
mam tez a4 afn i taki sam problem. U Ciebie dziaje sie to po minucie prawdopodobnie (zakladamze nie dotykasz gazu) tak odczuwasz w momncie wlaczenia sie silnika w stan pracy jalowej- wlacza sie albo wylacza egr , nie pamietam dokladnie w tj chwili. wyniukaloby z tego ze te drgania sa spowodowane nierowna dawka paliwa.Hm.
mimo wszytko proponuje Ci poluzowac poduszki silnika zapalic silnik i ruszac przod tyl aby silnik sam ustali swoje polozenie - odprezyl zawieszenie.
Nistey u mnie to nioe pomoglo , lacznie z wymian poduszki. Nie wuiem co dalej robic bo te drgania przenosza sie po calej budzie i najgorsze ze tzresie nadmiernie wydechem.
Jak rozpoznac ze kolo zamchowe daje drganai bo to nowinka dla mnie.

_________________
Power TDI i nie ma mocnych...

Nowe części - rewelacyjne ceny dla klubowiczow.gg 5592831


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.maja.2006 20:15:25 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.lut.2006 19:28:45
Posty: 25
Lokalizacja: Suwalki
Wlasnie wrocilem z badania VAG -COM i komputer nie wykryl zadnej usterki pompy wtryskowej czy tez sterownika.Ja osobiscie obstawiam plecionke drgan tlumika laczaca wydech z kolektorm bo tam trzesie najmocniej silnik na poduszkach sie nie trzesie.W nastepnym tygodniu ustawilem sie z mechannikiem i bedziemy szukali usterki.POZDRAWIAM

_________________
Adam12 A4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: