Witam
mam problem ponziewaz na IV i na V biegu podczas jazdy samochod ma drgania przenoszace sie po calej budzie. Sa odczuwalne na IV i V biedu. Podczas jazdy na Iv biegu przy obrotach np 1500 daje gazu i gdy obroty dojda do 1800 auto zaczyna wibrowac dosc mocno a gdy juz minie 2100 obr/min wibracje znikaja. Sa one jescze wieksze na V biegu. Nie wiem czy m to jest spowodowane, moze tym ze poprzedni wlasciciel cos tam kombinowal z moca [podobno jest mocniejsze (fabrycznie 90 KM) a teraz ponad 100 nie powiem bo jest mocniejszcze nic zwykla 90 KM. Jak to sprawdzic i co z tym zrobic?? POduszki zarowno pod skrzynia jak silnikem dobre.. Sprawdzalem na Vagu i cos mi sie wydaje ze cos moze byc z katem wtrysku, aleniesety nie znam sie na tym az tak zeby to poprawic. (Zauwazylem na vag'u ze wlasnie w tych obrotach 1800-2100 kat wtrystku spada az do 5 nie wiem czy tak ma byc, bo nie znam sie na tym za bardzo). Prosze o pomoc.. Moze to cos innego
Pozdrawiam
|