Dołączył(a): 14.sie.2003 17:25:30 Posty: 999 Lokalizacja: Jelenia Góra
				
			 | 
			
				
				
					| 
					
						 musisz rozgraniczyć pewną kwestię - czy trzeba nim kręcić jak postoi rozgrzany czy jak zgasisz i powiedzmy za 10 sekund będziesz chciał odpalić to też już trzeba kręcić?? Jeżli jest jak w tym pierwszym przypadku czyli po krótkim czasie jest OK a po dłuższym trzeba kręcić to zawór w pompie paliwa jest nieszczelny i nie trzyma ciśnienia albo wogóle masz jakąś nieszczelność w układzie paliwowym. Jak to drugie to przyczyn może być znacznie więcej....
 PS
 koczany mechaniczny wtrysk.... 
					
						 _________________ kiedyś były: Audi 200 quattro 1B i 3B; zglebione B4 2,8 quattro; S4 2,2 T;
 teraz jest błękitna Laguna i ... zostanie na dłużej, lecz jednak ... stara miłość nie rdzewieje  
					
  
						
					 | 
				 
				 
			 |