.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 20.cze.2025 17:23:20

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: obroty w C4 2.8
PostNapisane: 06.paź.2004 21:53:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.paź.2003 19:26:02
Posty: 152
Lokalizacja: Warszawa
heloł...mam takie zapytanie....jak jest z waszymi silnikami 2.8 V6 AAH jesli chodzi o obroty...u mnie wszystko ladnie rowno chodzi tylko pzy ok 2000obr wzbudzaja sie lekkie drgania? czy to jest taka charakterystyka tych silnikow? czy po calosci powinny plynnie chodzic.... bo szlak mnie trafia...fachowiec sam nie ma pojecia co jest w nim zle.....ewentualnosc to cewka.....a tak to nie wiadomo....
a facet pracuje w autoryzowanym serwisie audi...i caly zaklad sie glowi:)

wiec jak to jest z waszymi silniczkami......

_________________
B7 - BKE
C5 - AWX
B5 - AFN Q chip
C4 - AAH
D2 - AAH
C3 - DR


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: obroty w C4 2.8
PostNapisane: 06.paź.2004 22:03:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2004 11:22:39
Posty: 94
Lokalizacja: Zamość
Tomaszek napisał(a):
...u mnie wszystko ladnie rowno chodzi tylko pzy ok 2000obr wzbudzaja sie lekkie drgania?


Pozwolę się przyłączyć do tego pytanka ja mam co prawda 2.6 i efekt taki występuje przy ok. 3000 obrotów (nagonione 261kkm)

_________________
1. AUDI 80 1,8S AUT + LPG
2. AUDI 100 C4 2,6V6 AUT + EMMEGAS TSI-03 L4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.paź.2004 01:03:46 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
to by trzeba obsluchac bo jakies tam odglosy to jest odczucie subiektywne i moze chodzic o zupelnie cos innego ... warczec silnik warczy ale to napewno nie ma nic wspolnego z jego zla praca ... tyle ze mi to nie przeszkadza


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.paź.2004 01:30:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12012
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
u mnie w 2.6 jak były takie właśnie zawirowania w granicach 2800-3000 rpm to okazało się, że katalizatory były wyje.... Po wycięciu i wstawieniu na ich miejsce tłumików przelotowych objaw minął.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.paź.2004 08:22:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Zgadza, sie na początek warto katy sprawdzić.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron