.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 20.cze.2025 09:49:50

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: sonda lambda ?
PostNapisane: 10.paź.2004 19:48:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2003 23:51:20
Posty: 869
Lokalizacja: Łomża
Auto: A6 2,7T
Miałbym pare pytań do osób które miały z tematem troche doczynienia, chodzi mianowicie o sonde.
zmieniał moze ktoś u siebie w aucie sond l, a jezeli tak to jaką wstawialiście?

Zmieniałem ją jakiś czas temu u siebie, miałem org. bosch > była super, ale niestety strzeliła :/ więc wstawiłem drugą też boscha czteroprzewodowa juz, ale jest inaczej....
niewiem w czym szukać przyczyny bo obserwuje taką stytuacje ze po wciśnięciu gazu jest jakby "t" :diabel: dziura, a na poprzedniej auto strzelało jak z procy.
dodam też ze sonda którą teraz mam ma otwory od góry obudowy (rdzenia),3 otwory, poprzednia zaś miała z boku takie jakby nacięcia po swojej długości...
zastanawiam sie czy kszatał moze mieć takie znaczenie na odczyt... :?:

_________________
A4 1,8 T quattro -
A6 2,7 T 2010-
A4 1,9 TDi 2006-2010
Coupe 2,3 10V 2002-2006


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2004 02:44:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.lip.2003 06:56:59
Posty: 1050
Lokalizacja: Oborniki / Wrocław
pytanie nr.1.
Czy skasowales blad po zmianie sondy?
------

Ja zmeinialem sonde bo mi tez walnela w grudniu i jezdzilem ze zwalona 2 miesiace. Paliwa bral ze 25l/100, z tyly bylo czarno i smrod sadzy. Kupilem na allegro nowke ale 3 pinowa (gosc mowil ze jest od Seata), ale wszystkie sondy z VAGA sa takie same, czy do VW czy seata czy nawet do roznych modeli Audi. CHarakterystyka jest ta sama.
Moze masz cos nie tak z grzaniem. Szukaj 3 pinowej i nie bedziesz musial nic przerabiac.

_________________
Competition 2.0 16V quattro + wtrysk gazu JustHeavy New


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2004 08:47:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
Ja zmieniałem u siebie lambade. Stara przetala funkcjonowac na przestrzeni kilku tygodni, pomimo nagrzania napiecie na wyjsciu nie roslo. kupilem nowke bosha z katalogu do tego silnika 3-przewodową. 2 białe przewody sluza do pogrzewania sondy (po przekreceniu kluczyka jest podawane non stop 12V, takze podczas jazdy, rezystancja na zimnej kilka ohmow, po nagrzaniu rosnie). Natomiast czarny jest przewodem sygnałowym i jest odnoszony do masy pojazdu, masa jest takze na obudowie sondy lambda. Sonda 4ro przewodowa jest identyczna, tyle ze masa jest dodatkowo (albo wyłącznie) wyciągnięta czwartym przewodem (zresztą mozna to zmierzyć). Wazne zeby typ sie zgadzal 0-1 V , bo sa z innym zakresem. Do tego przy kombinacjach trzeba sprawdzić poprawność połączeń, pozdro!

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.paź.2004 01:53:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2003 23:51:20
Posty: 869
Lokalizacja: Łomża
Auto: A6 2,7T
W sumie nie skasowałęm błędu :/ ... ale już dość długo z tą sondą smigam i ostatnio mnie to zdrzaźniło, troche śmigałem na paliwku ...
sonda jest 4 przewodowa ale tym sie nie przejmuje, dałem jej poprostu masę z bloku silnika, zastanawiała by mnie jedynie jej budowa gdyż umiejscowienie otworów przez które sonda czyta.... może być mniej korzystne niż w orginalnej
chyba ze ona moze miec inny czas reakcji bo zauważyłem ze np jak mu depne to jakby była opóźniona reakcja

choć jedną rzecz muszę zbadać bo miałem przez jakiś czas podpięty pod sonde tester który mógł pobierać volty co mogło mieć wpływ na sterowanie > chyba dobrze mysle..? miałem podpięty tester sondy L.

_________________
A4 1,8 T quattro -
A6 2,7 T 2010-
A4 1,9 TDi 2006-2010
Coupe 2,3 10V 2002-2006


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.paź.2004 02:06:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.lip.2003 06:56:59
Posty: 1050
Lokalizacja: Oborniki / Wrocław
musisz skasowac ten blad, to ze zmieniles sonde sterownika nie obchodzi, on ma to gdzies ze teraz jest dobry sygnal. Jak skasujesz blad zobaczysz roznice. Albo vag, albo odlaczenia zasilania na paredziesiat minut.

_________________
Competition 2.0 16V quattro + wtrysk gazu JustHeavy New


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: