.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 20.cze.2025 15:01:14

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Problem z wolnymi obrotami C4 2.0
PostNapisane: 26.paź.2004 10:31:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.paź.2004 10:27:03
Posty: 8
Lokalizacja: Kraków
Witajcie.
Mam Audi z 93 roku z silnikiem 2.0 na mechanicznym wtrysku 115KM? od pewnego czasu nie zależnie czy silnik jest dogrzany czy nie sam sobie podnosi wolne obroty do 1100obr/min
Nic nie daje przegazowanie ?aby powróciły do ?normalności? anglezy go zgasic i ponownie zaplic i wszytsko wraca do normy co może być przyczyna tego. Także przy gwałtownym skrecie lub zahamowaniu na luzie powoduje zgaszenie silnika nie zawsze a jednak?
Proszę o pomoc drogich klubowiczów


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problem z wolnymi obrotami C4 2.0
PostNapisane: 26.paź.2004 10:40:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.cze.2004 19:49:44
Posty: 1561
Lokalizacja: Zielona góra; Niemcom gratulujemy AUDI
Być moze masz gdzies poluzowany waz dolotowy albo nieszczlnosci w dolocie i jak sie mocniej go wzruszy to lapie za duzo lewego powitrza i gasnie.

_________________
A6 2,0 ABK 115 95rok AVANT Było
A6 2,8 ALG 193 98rok SEDAN Było
A6 2,5tdi BAU 179 04rok AVANT Quattro Było
VW GOLf 1.9tdi AJM 115 00rok Było
A2 1.4tdi AMF jest
A6 C6 3.0tdi CDYA 239 2008 AVANT Jest i Quattro : )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.paź.2004 10:45:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.paź.2004 10:27:03
Posty: 8
Lokalizacja: Kraków
Sprawdzalem wszytskie przewody szczelnosc jest ok...
Stoisz na swiatłach silnik jest zagrzany, po czym obserwujesz obroty a on sobie z 900 obr/min podnosi do 1100obr/min i tak juz pozostaje...dopiero zgaszenie i ponownie zalaczenie silnika powoduje powrot do normalosci


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.paź.2004 10:58:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.cze.2004 19:49:44
Posty: 1561
Lokalizacja: Zielona góra; Niemcom gratulujemy AUDI
m-kubik napisał(a):
Sprawdzalem wszytskie przewody szczelnosc jest ok...
Stoisz na swiatłach silnik jest zagrzany, po czym obserwujesz obroty a on sobie z 900 obr/min podnosi do 1100obr/min i tak juz pozostaje...dopiero zgaszenie i ponownie zalaczenie silnika powoduje powrot do normalosci


Wyglada na to ze stabilizator biegu jalowego cos miesza.

_________________
A6 2,0 ABK 115 95rok AVANT Było
A6 2,8 ALG 193 98rok SEDAN Było
A6 2,5tdi BAU 179 04rok AVANT Quattro Było
VW GOLf 1.9tdi AJM 115 00rok Było
A2 1.4tdi AMF jest
A6 C6 3.0tdi CDYA 239 2008 AVANT Jest i Quattro : )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.paź.2004 11:31:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.paź.2004 10:27:03
Posty: 8
Lokalizacja: Kraków
Krysti napisał(a):
m-kubik napisał(a):
Sprawdzalem wszytskie przewody szczelnosc jest ok...
Stoisz na swiatłach silnik jest zagrzany, po czym obserwujesz obroty a on sobie z 900 obr/min podnosi do 1100obr/min i tak juz pozostaje...dopiero zgaszenie i ponownie zalaczenie silnika powoduje powrot do normalosci


Wyglada na to ze stabilizator biegu jalowego cos miesza.


Czy chodzi tu o tz zawor wolnych obrotow - silnik krokowy...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.paź.2004 14:21:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.cze.2004 19:49:44
Posty: 1561
Lokalizacja: Zielona góra; Niemcom gratulujemy AUDI
m-kubik napisał(a):
Krysti napisał(a):
m-kubik napisał(a):
Sprawdzalem wszytskie przewody szczelnosc jest ok...
Stoisz na swiatłach silnik jest zagrzany, po czym obserwujesz obroty a on sobie z 900 obr/min podnosi do 1100obr/min i tak juz pozostaje...dopiero zgaszenie i ponownie zalaczenie silnika powoduje powrot do normalosci


Wyglada na to ze stabilizator biegu jalowego cos miesza.


Czy chodzi tu o tz zawor wolnych obrotow - silnik krokowy...


Tak chodzi o silnik krokowy. Jakie masz auto i silnik(symbol)

_________________
A6 2,0 ABK 115 95rok AVANT Było
A6 2,8 ALG 193 98rok SEDAN Było
A6 2,5tdi BAU 179 04rok AVANT Quattro Było
VW GOLf 1.9tdi AJM 115 00rok Było
A2 1.4tdi AMF jest
A6 C6 3.0tdi CDYA 239 2008 AVANT Jest i Quattro : )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.paź.2004 10:31:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.paź.2004 10:27:03
Posty: 8
Lokalizacja: Kraków
Krysti napisał(a):
m-kubik napisał(a):
Krysti napisał(a):
m-kubik napisał(a):
Sprawdzalem wszytskie przewody szczelnosc jest ok...
Stoisz na swiatłach silnik jest zagrzany, po czym obserwujesz obroty a on sobie z 900 obr/min podnosi do 1100obr/min i tak juz pozostaje...dopiero zgaszenie i ponownie zalaczenie silnika powoduje powrot do normalosci


Wyglada na to ze stabilizator biegu jalowego cos miesza.


Czy chodzi tu o tz zawor wolnych obrotow - silnik krokowy...


Tak chodzi o silnik krokowy. Jakie masz auto i silnik(symbol)


Wiec jest to AUDI 100 (C4) z 93 roku na mechanicznym wtrysku
silnik 2.0 o symbolu AAD
(Serdecznie dziekuje za pomoc)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.paź.2004 17:32:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.cze.2004 19:49:44
Posty: 1561
Lokalizacja: Zielona góra; Niemcom gratulujemy AUDI
a Wiec te urzadzenie masz na wierzchu w aucie
Wdzodzi do gumy powietrznej. Sprobuj to wyszycic/

_________________
A6 2,0 ABK 115 95rok AVANT Było
A6 2,8 ALG 193 98rok SEDAN Było
A6 2,5tdi BAU 179 04rok AVANT Quattro Było
VW GOLf 1.9tdi AJM 115 00rok Było
A2 1.4tdi AMF jest
A6 C6 3.0tdi CDYA 239 2008 AVANT Jest i Quattro : )


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: