Witamy nowego uzytkownika AKP Forum. Przedstaw sie w dziale NEWBIE bo cie zaraz zjedza

Masz tu link do artykulu z gazety Motomagazyn opisane jest tam Audi A8 4.2 quattro TEST 10 000 km.
http://auto.gazeta.pl/auto/1,50180,848373.html Jest to bardzo komfortowe auto, ktore ma solidnie wykonczone i przestronne wnetrze. Przy zakupie nalezy zwrocic uwage na uklad hamulcowy no i na sam przebieg auta. Posluchac silnik, jak pracuje na wolnych obrotach i czy zalancza sie wentylator chlodnicy. Nalezy sprawdzic czy auto odpala prawidlowo i czy sprawnie przyspiesza oraz jak sie zachowuje podczas jazdy na wprost. Chodzi o to czy go nie znosi np. przy hamowaniu. Poogladaj tez karoserie i szczeliny miedzy nimi, czy sa takie same i rowne. Sprawdz czy dzrzwi sie dobrze zamykaja, bo powinny dobrze sie zamykac. Wszelkie drobne usterki swiadcza nie o zuzyciu, ale o powypadkowej przeszlosci A8. Pogladac tez nalezy wnetrze, a konkretnie kierownice i skorzana tapicerke. Jezeli we wnetrzu beda dosc znaczne slady zuzycia, to znaczy to ze, auto bylo instensywnie eksploatowane. Silnik 4.2 V8 jest bardzo dobry i chyba optymalnym, jak na tak duze auto. Automat jest 5-stopniowy, super niezauwazalnie zmienia biegi.
Odsylam do tego testu o A8 jest naprawde dobrze opisane wrazenia z uzytkowania. Nawigacja w Polsce zaczyna dzialac, ale niestety czasem sie myli. Sa plyty z oprogramowaniem dla NAVI. Mozna je kupic na Allegro lub na gieldzie samochodowej. Ogolnie autko super jest, ale nie montowalbym do niego gazu. Szkoda mi silnika. Jak juz cie stac na takie auto to na paliwo tez

Sa tez przeciez inne wersje silnikowe np 2.5 TDI czyli bardzo oszczedny Diesel. Mozesz sobie taka wersje silnikowa kupic jezeli chesz taniej jezdzic. Gaz ma podrozec jeszcze bardziej a i tak juz jest drogi. Koszt instalacji gazowej bedzie tez wysoki no i przeglad techniczny auta co roku tez. Dlatego montaz gazu jest nieoplacalny. Przedluzana wersja istniala od 1997 roku....
W artykule z polskiej strony Audi, napisali ze, w 1982 roku Audi przedstawił pierwszy samochód z całkowicie aluminiową karoserią. Od tego czasu inżynierowie udoskonalali technologię aluminium, a zwieńczeniem sukcesów na tym polu jest Audi A8, którego nadwozie jest najlżejsze w segmencie samochodów luksusowych. Tak wiec z tego wynika ze byly aluminiowe nadwozia A8 od 1994 roku tylko, ze co roku je udoskanalano az do dzisiejszych czasow. Dodam ze osobiscie Audi A8 bardzo mi sie podoba.
