.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 26.cze.2025 08:55:25

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Co to moze byc ?
PostNapisane: 04.paź.2003 21:10:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
Autko jak w podpisie a problem to : Czasami podczas jazdy i przy obrotach rzedu 2800-3200 silnik zaczyna mi przerywac tak jak by przez moment nie dostawal paliwa jak by cos przerywalo . A z dwa razy to na V biegu przy 3200 samochod przestal przyspieszac dopiero bo zredukowaniu na IV i ponownym wrzuceniu V pracowal normalnie . Dzieje sie to losowo , czasami przez tydzien nic a tu nagle zachce jej sie szarpnac z 2 lub 3 razy . Zauwazylem ze przy obciazonym samochodzie wiecej niz 2 oosby wystepuje to czesciej !! Za odpowiedzi wielkie THX !!!

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.paź.2003 21:29:51 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lip.2003 22:50:28
Posty: 2994
Lokalizacja: SY
Auto: B2 8T
A wtryski sprawdzałeś?

_________________
A6 C4 2,5 TDi aut (2002 - 2006)
A80 B3 2,0E aut (2002 - 2003)
S4 C4 2,2 T Avant aut (2003 - 2005)
A80 B3 2,3E aut (2004 - 2006)
ACQ B3 2,3 20v (2005 - 2006)
A6Q 4B 2,8 30v tip (2006 - 2010)
A4Q B5 2,8 30v avant tip (2006 - 2010)
A4000 CS Q B2 2,2 (2006->2007)
A Coupe GT 2,2 (1/3)(2006-2011)
A 200 Q 2,2T (2006-2008)
A 80 Q 2,2 (2007-2008)
ACQ B2 2,2 (1/3) (2008-2011)
ACQ B2 1,8T (2008->)
A6Q C6 3.0 TDi (2010-2019)
T5q 2,5 TDi (2015->2017)
RS5 8T (2019->)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.paź.2003 23:40:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
niestety nie :( . a co moze byc z nimi nie tak :?: wiem ze jak podaja zla mieszanke to autko mocno dymi a u mnie nic takiego sie nie dzieje wiec przyjolem ze sa ok !! myslalem nad pompa moze ona siada ?

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.paź.2003 07:49:18 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lip.2003 22:50:28
Posty: 2994
Lokalizacja: SY
Auto: B2 8T
może to być też pompa, mogą być wtryski..... i wiele innych rzeczy. Jka rozumiem nie ma pracy ze zmniejszoną mocą, lecz jest jedynie jakby odciecie paliwa raz na jakiś czas?

_________________
A6 C4 2,5 TDi aut (2002 - 2006)
A80 B3 2,0E aut (2002 - 2003)
S4 C4 2,2 T Avant aut (2003 - 2005)
A80 B3 2,3E aut (2004 - 2006)
ACQ B3 2,3 20v (2005 - 2006)
A6Q 4B 2,8 30v tip (2006 - 2010)
A4Q B5 2,8 30v avant tip (2006 - 2010)
A4000 CS Q B2 2,2 (2006->2007)
A Coupe GT 2,2 (1/3)(2006-2011)
A 200 Q 2,2T (2006-2008)
A 80 Q 2,2 (2007-2008)
ACQ B2 2,2 (1/3) (2008-2011)
ACQ B2 1,8T (2008->)
A6Q C6 3.0 TDi (2010-2019)
T5q 2,5 TDi (2015->2017)
RS5 8T (2019->)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.paź.2003 10:44:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
Dokladnie ataman70 odciecie paliwa raz na jaks czas :) jakby sie moja niunia krztusila ! chyba zapodam jej jakis syropek na gardziolko !! a tak powaznie to diagnoza na kompie powinna cos pokazac nie ?

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.paź.2003 11:08:44 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lip.2003 22:50:28
Posty: 2994
Lokalizacja: SY
Auto: B2 8T
Jasne, jedź na kompa.
Moj czesem tak muli - ale nie jak odcięcie, a to mogą wtedy być wtryski.

_________________
A6 C4 2,5 TDi aut (2002 - 2006)
A80 B3 2,0E aut (2002 - 2003)
S4 C4 2,2 T Avant aut (2003 - 2005)
A80 B3 2,3E aut (2004 - 2006)
ACQ B3 2,3 20v (2005 - 2006)
A6Q 4B 2,8 30v tip (2006 - 2010)
A4Q B5 2,8 30v avant tip (2006 - 2010)
A4000 CS Q B2 2,2 (2006->2007)
A Coupe GT 2,2 (1/3)(2006-2011)
A 200 Q 2,2T (2006-2008)
A 80 Q 2,2 (2007-2008)
ACQ B2 2,2 (1/3) (2008-2011)
ACQ B2 1,8T (2008->)
A6Q C6 3.0 TDi (2010-2019)
T5q 2,5 TDi (2015->2017)
RS5 8T (2019->)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.paź.2003 13:06:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
w tym tygodniu sprobuje to sprawdzic na kompie i dam znac co wyszlo !

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.paź.2003 23:45:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 21:01:47
Posty: 600
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Witam!
Miałem podobne objawy w 80-tce - winny był słaby styk na zaworze odcinającym (jeździłem tak kilka dni, sprawdzałem po kolei aż na samym końcu wyszło szydło z worka) - przy niższych obrotach było OK, przy wyższych szarpał i gasł - zdjęłem konektor, psiknęłem Elektrosolem, ścisnęłem szczypcami konektor, założyłem i jak ręką odjął
Zajrzyj jeszcze do odstojnika w filtrze paliwa - może ma już sporo wody?
:wink:

_________________
AUDI = The lord of the four rings
B2 1.6 CY [1998-2000]
C3 2.0 NC [2000-2003]
C4 2.8 AAH [2003-2006]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.paź.2003 12:35:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
Audista : dzieki audista za rade dzisiaj to sprawdze bo juz mnie szlak trafia !!!

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.maja.2005 10:40:00 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:27:10
Posty: 2502
Lokalizacja: Gdynia
Auto: ACQ 4.2 AHC
-> no i co to bylo spanky ?????


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.maja.2005 11:56:38 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
UFOtm napisał(a):
-> no i co to bylo spanky ?????

ale zes kotletow poodgrzewal :P

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.maja.2005 18:40:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
UFOtm napisał(a):
-> no i co to bylo spanky ?????

wysral sie nastawnik w pompie wtryskowej............
ale zes odgrzal kotleta........ :P

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.maja.2005 07:07:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.gru.2004 09:07:21
Posty: 50
Lokalizacja: Wrocław
Jaka jest cena za naprawe tej usterki (orientacyjna) bo u mnie jest identyczny przypadek, włącznie z szarpaniem. Tylko nie wiem czy jest sens to robic, czy sprzedac auto???

_________________
BYL VW PASSAT 1.6 TDI 91'
JEST AUDI 80 B4 1.9 TDI 90 KM 94/95'
JEST VW PASSAT 1.9 TDI 116KM 99'


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.maja.2005 08:48:51 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
Kurzyn napisał(a):
Jaka jest cena za naprawe tej usterki (orientacyjna) bo u mnie jest identyczny przypadek, włącznie z szarpaniem. Tylko nie wiem czy jest sens to robic, czy sprzedac auto???

sam nastawnik ciezko trafic, szykaj calej pompy - koszt od 300 do 1000 pln :P

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: