.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 22.cze.2025 17:20:16

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 75 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 17.maja.2006 22:07:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.sty.2005 21:40:59
Posty: 1229
Lokalizacja: Belchatow
Bilo mowisz? A czemu ma trafic?
Ale do 100tys to auta to ja nie bede trzymal - tak czy siak :)

_________________
Projektowanie stron www i sklepow internetowych: www.cenzura_na_audi_klub.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.maja.2006 05:17:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.maja.2006 14:32:45
Posty: 1048
Lokalizacja: Chełm
Ciekawe jak wyglądała by taka LPG np. w ...... Porsche 911 ;) i kiedy by się zwróciła..... Brzmi to tak samo jak S8 z LPG.

Stać na taką furę a na bat do niej już nie ?

(A)rturo napisał(a):
Bilo mowisz? A czemu ma trafic?
Ale do 100tys to auta to ja nie bede trzymal - tak czy siak :)

Fakt, zawsze się trafi jakiś naiwny oszczędny co kupi taki samochód i niech on się martwi co dalej...

_________________
www.xj-jeep.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.maja.2006 06:25:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lut.2004 18:11:56
Posty: 2899
Lokalizacja: Śląsk
Auto: A8, R8
To jest mozliwe tylko w Polsce 911 + Gas :D

_________________
Odis online GeKo CP, VCP
Konwersja USA to EU gratis
Kodowanie online_+48605203589


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.maja.2006 07:14:23 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
Byłby kłopot do 911 bo jeśli instalka 4 generacji to czym ją zagrzać, kiedy Porsche jest powietrzem chłodzone. Do malucha też nie założy.
Jedyne wyjście to instalka V generacji :D tyle, że nie do malucha :P

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.maja.2006 07:24:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2005 09:12:22
Posty: 910
Lokalizacja: Pruszków
Jeżeli to A8 ma jeździć np 12 tyś km rocznie to będzie po prostu bardzo bardzo drogie hobby niezależnie czy na gazie czy na benzynie. Jeśli ma jeździć dużo to tylko kwestia a)jak dużo b)gustu. KONIEC

_________________
Audi A4 B8 Q, 3,0TDI, 2010
dawniej: A4 B6 1,9TDI AVF; Passat 1,9TDI AVF; Audi 80 B4 2.0 ABT 90KM...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.maja.2006 07:51:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.sty.2005 21:40:59
Posty: 1229
Lokalizacja: Belchatow
bezduszny: pekla ci glownica czy tylko nie masz co robic i tak piszesz?

_________________
Projektowanie stron www i sklepow internetowych: www.cenzura_na_audi_klub.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.maja.2006 08:03:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.maja.2006 14:32:45
Posty: 1048
Lokalizacja: Chełm
Wybacz...ale śmieszne jest kupowanie samochodu klasy wyższej z pięknym silnikiem V8 i "okaleczanie" go ładowanie do niego jakiegoś.... LPG.

Zrób wyliczenie ile trzeba przejechać km dla instalacji V czy nawet IV generacji aby wyszła TYLKO NA ZERO.

Jeżeli człowiek jeździ duuuużo to sensowniejsze jest TDI, jeżeli mało to jaki okres jest zwrotu takiej inwestycji. Rozumiem Twoją postawę malkontenta ale zrób sensowne wyliczenie tego i wstaw na forum.

Ile sam robisz miesięcznie km i ile zaoszczędzasz PLN. No i za ile i jaką masz instalację....pochwal się.

_________________
www.xj-jeep.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.maja.2006 09:15:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.wrz.2005 15:01:49
Posty: 1067
Lokalizacja: Krakow
Moja rada A8 4.2 z instal.pelna sekwencja i zadnego 2.5tdi (w innym modelu owszem) chyba ze jestes emerytem i lubisz blokowac lewy pas.
Mam instal.LPG sekwencje, palil ok.11l benzin teraz pali ok.14l(klimatronic)LPG, robie ok.40000km rocznie (od kupna zrobilem 50tys.) za inst.zaplacilem 3500pln (znajomosci) wiec instal.zwrocila sie po niecalych 6 miesiacach :peace:
Skutkow ubocznych prawie brak (smrodek z rury :( ), osiagi bez zmian, ba nawet dzieki zmianom oprogramowania ciut szybszy (zdjecia ponizej), zadnych pekajacych glowic i remontow.
Ci co nie jezdza na LPG prosze nie straszcie innych jak to LPG szkodzi itd.itp.(jakby jazda benzyna lub dieslem na polskim chrzczonym paliwie byla zdrowa dla silnikow).
Przez takich jak Wy tez bronilem sie przed gazem ale wkoncu zwyciezyl zdrowy rozsadek i chlodna kalkulacja, i nie zaluje :D
Poki co nie zyjemy w panstwie gdzie kazdy ma firme i stac go na obracanie 100tys.pln'ow wiec proponuje zakonczyc temat chyba ze ktos jeszcze ma ochote pochwalic sie jaki jest bogacz i jak sprawnie obraca kasa.

PS.Jak dobrze poszukasz to napewno nie zaplacisz wiecej jak 6tys.pln za instalke

_________________
Subaru Legacy SW 2.2 "GT-B line" - ...mały romans na boku :511:
Audi Coupe 2.8V6 quattro - "Oldie & Goldie Edition" :diabelek:
Audi Avant 2.6V6 - byla [']... ale to od niej sie zaczelo... :579:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.maja.2006 10:32:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.lut.2004 11:28:44
Posty: 123
Lokalizacja: śląsk
Jak widac kwestia gazu ( nie tylko w Audi A8) jest kwestią bardzo sporną;)
Prawda jest jednak taka że każdy ma swoje zdanie i nic tego nie zmieni... Więc teksty typu za 100tys masz głowicę do roboty są raczej dobrym żartem :diabel: a nie konkretną odp. na dany temat;]
Naprawdę , czy to silnik benzynowy czy benz. z inst. gazową czy tez silnik diesla zawsze możesz mieć z każdym z nich takie problemy...tyle...

Z mojej strony mogę powiedzieć że A8 4.2 i dobra inst. gazowa (wtrysk sekw.) + fachowa obsługa to jest swietne i ekonomiczne rozwiązanie dla użytkowników którzy robią duże przebiegi i chcą mieć bardzo wygodny i piękny samochód , który jest w miarę tani w eksploatacji... :diabel:;)

Także przemyśl sobie jeszcze raz wątek i zastanów sie nad kosztami....
Ja mogę Ci tylko polecic takie rozwiązanie...wybór należy do Ciebie;]
Ja już niedługo mam nadzieję przesiądę się z S4 na A8;)
Pozdrawiam wszystkich....

_________________
FSO Polonez 1.6GLI 94r-był 1997-1998
FIAT 126 P 78r-był 1998-1999
AUDI 80 B3 1.8 89r-bylo 1999-2004
AUDI S4 4.2 QUATTRO MANUAL 6 B. 93r.Piękna niunia aczkolwiek do dopieszczenia...;)-było 2005-2007
Peugeot 406 2.0hdi 140ps(chips) 00r. -byłby nadal gdyby nie crashhboombang 2007-2008
Yamaha Grizzly 660 4x4 - jest 2007-?
Audi A8 D3 4E V8 TDI -jest 2008-?
Honda X11 2010-?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.maja.2006 10:40:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.sty.2005 21:40:59
Posty: 1229
Lokalizacja: Belchatow
bezduszny: odpowiedz na moje pytanie - prosze cie
Masz auto na lpg? Miales kiedys dobra instalacje lpg? Jesli nie to prosze nie wtracaj sie
tak samo jak ja pytalem sie o instalacje do turbo to wiekszosc bajkopisarzy pisalo ze po miesiacu turbina wybuchnie.. a po prawie roku uzytkowania okazuje sie ze jestem szybszy na lpg niz koledzy na nopb

Ja mam BRC Seqent: 4.5tys zl kosztowala - robie ~30tys rocznie
- a ja mam male auto

A jak ktos kupuje A8 to nie po to aby jezdzic po bulki - ale najczesciej wpada takie auto w rece osoby ktora dzieki autu zyje, funkconuje jego firma
I pewnie robi 2 albo 3 razy takie przebiegi jak ja.
Co nie zmienia faktu ze instalke do 4.2 oplaca sie wlozyc pod warunkiem ze robi sie sporo km i auto nie zostanie na rok w posiadaniu wlasciciela auta

_________________
Projektowanie stron www i sklepow internetowych: www.cenzura_na_audi_klub.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.maja.2006 10:40:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.wrz.2005 15:01:49
Posty: 1067
Lokalizacja: Krakow
ruffi22 napisał(a):
Jak widac kwestia gazu ( nie tylko w Audi A8) jest kwestią bardzo sporną;)
Prawda jest jednak taka że każdy ma swoje zdanie i nic tego nie zmieni... Więc teksty typu za 100tys masz głowicę do roboty są raczej dobrym żartem :diabel: a nie konkretną odp. na dany temat;]
Naprawdę , czy to silnik benzynowy czy benz. z inst. gazową czy tez silnik diesla zawsze możesz mieć z każdym z nich takie problemy...tyle...

Z mojej strony mogę powiedzieć że A8 4.2 i dobra inst. gazowa (wtrysk sekw.) + fachowa obsługa to jest swietne i ekonomiczne rozwiązanie dla użytkowników którzy robią duże przebiegi i chcą mieć bardzo wygodny i piękny samochód , który jest w miarę tani w eksploatacji... :diabel:;)

Także przemyśl sobie jeszcze raz wątek i zastanów sie nad kosztami....
Ja mogę Ci tylko polecic takie rozwiązanie...wybór należy do Ciebie;]
Ja już niedługo mam nadzieję przesiądę się z S4 na A8;)
Pozdrawiam wszystkich....

:peace: :peace: :peace:

_________________
Subaru Legacy SW 2.2 "GT-B line" - ...mały romans na boku :511:
Audi Coupe 2.8V6 quattro - "Oldie & Goldie Edition" :diabelek:
Audi Avant 2.6V6 - byla [']... ale to od niej sie zaczelo... :579:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.maja.2006 11:32:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
nie, niekoniecznie A8 jest dla osoby, ktora z tego zyje.
jezdzilem A8 AKE na wyklady. eksploatacja [paliwo] byla podobna do Micry 1.3. a auto poza tym, ze troche wygodniejsze, to mialo jeszcze wiecej przyciskow w srodku...
...i w zadnym wypadku 2.5TDI nie blokuje lewego pasa (nie nie nie :diabel: ) - momencik robi swoje...

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.maja.2006 14:08:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.wrz.2005 15:01:49
Posty: 1067
Lokalizacja: Krakow
meszrum napisał(a):
...i w zadnym wypadku 2.5TDI nie blokuje lewego pasa (nie nie nie :diabel: ) - momencik robi swoje...

... ;) tak mnie zdraznili komentarzami o LPG ze troche mnie ponioslo, :):

_________________
Subaru Legacy SW 2.2 "GT-B line" - ...mały romans na boku :511:
Audi Coupe 2.8V6 quattro - "Oldie & Goldie Edition" :diabelek:
Audi Avant 2.6V6 - byla [']... ale to od niej sie zaczelo... :579:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.maja.2006 14:29:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Zadajmy sobie pytanie i odpowiedzmy na nie ...
Kto kupuje A8 ? Uczniak z liceum , przeciętnie zarabiajacy cżłowiek, czy raczej dobrze zarabiający własciciel firmy czy biznesmen.
W mojej karierze zawodowej wielokrotnie robiłem interesy z obrzydliwie bogatymi lub bogatymi ludźmi. Rozsądek nie zawsze idzie w parze z pieniędzmi, więc gdy widziałem człowieka , który przyjeżdzał do mnie BMW 750i na LPG lub wypasioną 400-ka na LPG to dziękowałem mu za współprace (choć to nie był jedyny czynnik, ale jeden z wielu który umacniał mnie w przekonaniu że mam do czynienia z szytym biznesmenem, z którym będę się musiał droczyc o kasę).

Przepraszam za dosadność, ale A8 + LPG to zwykłe dziadowanie i psucie wizerunku tego flagowego okrętu Audi ... ale to tylko moja skromna opinia.

PS: temacie watku. Kupić A8 4,2 nie wstrawiać gazu i jeździć rzadko ale z klasą. Dla lubiacych święty spokój A8 2,5 TDI.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.maja.2006 15:16:24 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.gru.2005 12:23:17
Posty: 932
Lokalizacja: mrągowo
Podłącze się do wątku A8 bo nie ma sensu zakładac nowego tematu. Czy warto kupic A8 3.3TDI V8 2002 rok. Jak się sprawuje ten silnik? Może ktoś ma i podzieli się wiedzą. Dzięki i pozdrawiam.

_________________
A6 2.5 TDI Avant Quattro podobno 205 PS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.maja.2006 15:23:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.maja.2006 14:32:45
Posty: 1048
Lokalizacja: Chełm
baskecik napisał(a):
Przepraszam za dosadność, ale A8 + LPG to zwykłe dziadowanie i psucie wizerunku tego flagowego okrętu Audi ... ale to tylko moja skromna opinia.

PS: temacie watku. Kupić A8 4,2 nie wstrawiać gazu i jeździć rzadko ale z klasą. Dla lubiacych święty spokój A8 2,5 TDI.


I ja się pod tym podpisuję....

(A)rturo, ja też poprosiłem o wstawienie sumiennego wyliczenia jak ci się opłaca i w ile ci się zwraca...
Coś nie widzę tego.

Odpowiadam: NIE MAM auta na LPG i już nie chcę nigdy go mieć. Miałem kiedyś Poloneza.....z LPG ale to było dawnooo temu.

_________________
www.xj-jeep.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.maja.2006 15:27:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.maja.2006 14:32:45
Posty: 1048
Lokalizacja: Chełm
lenoks napisał(a):
Podłącze się do wątku A8 bo nie ma sensu zakładac nowego tematu. Czy warto kupic A8 3.3TDI V8 2002 rok. Jak się sprawuje ten silnik? Może ktoś ma i podzieli się wiedzą. Dzięki i pozdrawiam.


Wygląda pięknie....ale to pewnie wiesz.
W trasie (Piaski-Chełm) "próbowałem" się Octavią RS 220KM i mogę powiedzieć, że ma spore odejście i w niczym nie przypomina woła i zawalidrogi.

_________________
www.xj-jeep.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.maja.2006 15:30:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.sty.2005 21:40:59
Posty: 1229
Lokalizacja: Belchatow
bezduszny: to gratuluje ze miales poloneza na lpg :)
Tak liczylem i intalacja zwroci sie wlasnie po roku z uwzgednieniem nowych swiec + dodatkowy przeglad
gdzies byl taki przelicznik fajny.. jak odnajde linka to zapodam

Ja tez nigdy nie chcialem miec auta z LPG - kto mial to zawsze jakies problemy (ale ci co mieli tania instalke) - ale zaryzykowalem i wydalem sporo kasy i nie zaluje.

_________________
Projektowanie stron www i sklepow internetowych: www.cenzura_na_audi_klub.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.maja.2006 15:43:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lut.2004 18:11:56
Posty: 2899
Lokalizacja: Śląsk
Auto: A8, R8
AVANT 2.6V6 napisał(a):
Moja rada A8 4.2 z instal.pelna sekwencja i zadnego 2.5tdi (w innym modelu owszem) chyba ze jestes emerytem i lubisz blokowac lewy pas.
Mam instal.LPG sekwencje, palil ok.11l benzin teraz pali ok.14l(klimatronic)LPG, robie ok.40000km rocznie (od kupna zrobilem 50tys.) za inst.zaplacilem 3500pln (znajomosci) wiec instal.zwrocila sie po niecalych 6 miesiacach :peace:
Skutkow ubocznych prawie brak (smrodek z rury :( ), osiagi bez zmian, ba nawet dzieki zmianom oprogramowania ciut szybszy (zdjecia ponizej), zadnych pekajacych glowic i remontow.
Ci co nie jezdza na LPG prosze nie straszcie innych jak to LPG szkodzi itd.itp.(jakby jazda benzyna lub dieslem na polskim chrzczonym paliwie byla zdrowa dla silnikow).
Przez takich jak Wy tez bronilem sie przed gazem ale wkoncu zwyciezyl zdrowy rozsadek i chlodna kalkulacja, i nie zaluje :D
Poki co nie zyjemy w panstwie gdzie kazdy ma firme i stac go na obracanie 100tys.pln'ow wiec proponuje zakonczyc temat chyba ze ktos jeszcze ma ochote pochwalic sie jaki jest bogacz i jak sprawnie obraca kasa.

PS.Jak dobrze poszukasz to napewno nie zaplacisz wiecej jak 6tys.pln za instalke


Chetnie sie sprawdze moim TDI zobaczymy kto kogo zablokuje
Tylko ja mam elektroniczna blokade do 250km/h :(

_________________
Odis online GeKo CP, VCP
Konwersja USA to EU gratis
Kodowanie online_+48605203589


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.maja.2006 15:52:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.maja.2006 14:32:45
Posty: 1048
Lokalizacja: Chełm
(A)rturo, konkretne wyliczenie poproszę.....

Moja RS pali w trasie od 6/100 (5tka i 90km/h) do 12/100 (180km/h - 250km/h) w zależności jak jadę, miasto...około 10-12 .

Silnik masz praktycznie ten sam (pomijam osprzęt) więc ile ci pali tego gazu ? Na pewno nie mniej niż benzynki.


Podaj swoje spalanie a postaram się sam wyliczyć co i za ile się zwraca...


PS
A8 2.5 TDI 150 KM z 2000 roku wg. katalogu ma 9.9 do setki...V-max 220km/h czy to mało ?

_________________
www.xj-jeep.pl


Ostatnio edytowano 18.maja.2006 16:08:48 przez bezduszny, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 75 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: