|
| Autor | Wiadomość | ||||
|---|---|---|---|---|---|
| Lukasik |
|
||||
Dołączył(a): 06.paź.2003 18:09:27 Posty: 4593 Lokalizacja: Białystok Auto: przeważnie starsze Audi |
|
||||
| Góra | |
||||
| sero c4 |
|
||||
Dołączył(a): 15.sty.2006 18:28:18 Posty: 896 Lokalizacja: Olsztyn |
|
||||
| Góra | |
||||
| Lukasik |
|
||||
Dołączył(a): 06.paź.2003 18:09:27 Posty: 4593 Lokalizacja: Białystok Auto: przeważnie starsze Audi |
|
||||
| Góra | |
||||
| sero c4 |
|
||||
Dołączył(a): 15.sty.2006 18:28:18 Posty: 896 Lokalizacja: Olsztyn |
|
||||
| Góra | |
||||
| Lukasik |
|
||||
Dołączył(a): 06.paź.2003 18:09:27 Posty: 4593 Lokalizacja: Białystok Auto: przeważnie starsze Audi |
|
||||
| Góra | |
||||
| sero c4 |
|
||||
Dołączył(a): 15.sty.2006 18:28:18 Posty: 896 Lokalizacja: Olsztyn |
|
||||
| Góra | |
||||
| adamusek |
|
|||
Dołączył(a): 28.sie.2005 10:53:51 Posty: 489 Lokalizacja: Krosno/Jasło |
|
|||
| Góra | |
|||
| riki76 |
|
|||
Dołączył(a): 01.sty.2005 17:26:24 Posty: 244 Lokalizacja: Dolny Śląsk |
|
|||
| Góra | |
|||
| sero c4 |
|
||||
Dołączył(a): 15.sty.2006 18:28:18 Posty: 896 Lokalizacja: Olsztyn |
|
||||
| Góra | |
||||
| Lukasik |
|
||||
Dołączył(a): 06.paź.2003 18:09:27 Posty: 4593 Lokalizacja: Białystok Auto: przeważnie starsze Audi |
|
||||
| Góra | |
||||
| sero c4 |
|
||||
Dołączył(a): 15.sty.2006 18:28:18 Posty: 896 Lokalizacja: Olsztyn |
|
||||
| Góra | |
||||
| Lukasik |
|
||||
Dołączył(a): 06.paź.2003 18:09:27 Posty: 4593 Lokalizacja: Białystok Auto: przeważnie starsze Audi |
|
||||
| Góra | |
||||
| riki76 |
|
|||
Dołączył(a): 01.sty.2005 17:26:24 Posty: 244 Lokalizacja: Dolny Śląsk |
|
|||
| Góra | |
|||
| Lukasik |
|
||||
Dołączył(a): 06.paź.2003 18:09:27 Posty: 4593 Lokalizacja: Białystok Auto: przeważnie starsze Audi |
|
||||
| Góra | |
||||
| riki76 |
|
|||
Dołączył(a): 01.sty.2005 17:26:24 Posty: 244 Lokalizacja: Dolny Śląsk |
|
|||
| Góra | |
|||




a ty piszesz, ze MOZE jest TROCHE zwawszy?
Chodzi o to, zeby wytrwarzac odpowiednie podcisnienie przy malych przeplywach, zeby reduktor reagowal i dawkowal gaz.
Idąc tym tropem doszedłem do wniosku że mój silnik napewno przy większej średnicy też sobie poradzi! Po kilku próbach z różnymi średnicami i ilościami otworków oraz kąta stożka zwężającego wlot w mikserze doszedłem do optymalnego kształtu i wielkości miksera. Stąd właśnie myślę mniejsza jest róznica w moim przypadku jeśli chodzi o moc!