.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 23.cze.2025 09:36:05

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: 1.9 TDI "staje" przy 140 km/h ( ok. 3 tys. o
PostNapisane: 15.lis.2004 23:01:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.wrz.2004 19:54:43
Posty: 426
Lokalizacja: Siedlce
baskecior napisał(a):

(...) Tak ewidentnie węzyk dochodzący do N75 gdzieś ma dziurę.
U mnie VAG wyłapał to jako "błąd podciśnienia w kolektorze dolotowym - wartość zbyt duża". Nie pamietam nru błędu.


dokladnie - mi wlaśnie też taki błąd wystukal VAG i winny był ten czujnik a dokładniej przetarty wężyk.

_________________
Audi A4 1.8 20V bez turbo LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2004 23:36:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.lip.2003 00:15:45
Posty: 259
Lokalizacja: Gdańsk
mam podobny objaw tyle że w 2.5 AAT i tylko przy mocnym przyśpieszaniu
macie pomysły ?
VAG nic nie pokazał.

_________________
Audi A3 2.0 TDI S-line
VW New Beetle 1.8T
Audi S3 225kM było
Audi A3 1.9 TDI było
Audi A6 avant 2.5 TDI było
Audi B4 Cabrio 2.3 było
Audi B4 limo 2.3 było
Audi B4 avant 2.0 było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lis.2004 00:27:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.lis.2004 00:19:03
Posty: 49
Lokalizacja: Poznań
tak jak niektorzy moi przedmowcy stawiał bym na 90 % na zaworek N75 podciśnienia turbiny lub na ktoryś z wężków (w przypadku takiej usterki w OCTAVI 1,9 TDI praktycznie zawsze usterka tkwi w tych elementach) .

Żeby sprawdzić zaworek to niestety najskuteczniejszą metodą jest jego podmiana na nowy (chociaż nam sie czesto zadrzało ze nowy tez był trafiony) albo jak masz znajomego w jakimś serwisie mozna zrobić test zaworka komputerem serwisowym "VAS" a wężki metodą "usta-wężyk" dmuchając w nie mozna sprawdzić ich sczelność

POWODZENIA :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lis.2004 08:41:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.wrz.2004 19:54:43
Posty: 426
Lokalizacja: Siedlce
możesz spróbować przedmuchać ten zaworek sprężonym powietrzem (np. takim do pompowania opon). Bratu pomogło - do dziś.

_________________
Audi A4 1.8 20V bez turbo LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lis.2004 09:49:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Na koniec dyskusji powiem tylko jedno. Nie lekceważcie układów podciśnień w waszych traktorach. Zaczynajcie testy od WĘŻYKÓW, później szukajcie w urządzeniach i elektronice. Niemniej zaczynajcie od VAG`a (VAS`a) ;)

Stay tuned dude. :D

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lis.2004 13:29:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
a zainteresowany zamilkł :P

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lis.2004 14:08:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
eomaciu napisał(a):
a zainteresowany zamilkł :P

Poszedł uszczelniać :D

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lis.2004 19:52:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.wrz.2004 14:40:57
Posty: 481
Lokalizacja: Gliwice
Siemka. Sluchaj u mojego ojca bylo dokladnie to samo ale bylo odczuwalne nawet na 4 przy 120 przy rozpedzaniu od np 60 i na 5 biegu przy tej samej predkosci. On ma B4 z 95 wiec lepszy silnik juz niz 93. NIe potrafie Ci dokladnie powiedziec jak winowajca sie nazywa ale chodzi o taki jakby czujnik w ksztalnie szescianu, odchodza od niego jakies 2 przewody. Albo inaczej ..to tez sam czujnik ktory cI cyka w silniku po wylaczeniu auta... Nie smiej sie z mojej wypowiediz ale nie wiem jak nazwac po ta rzecz po imieniu. To napewno to...ale siusiora sobie nie dam uciac:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lis.2004 00:26:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.wrz.2003 20:32:56
Posty: 231
Lokalizacja: Góry Sowie
w 95r też w awancie jest silnik 1Z taki jak w 93r :) Jedynie trochę osprzętu jest zmienione .
My tu gdybamy a pytającego wcięło :P

_________________
Audi80^1,9TDI^1Z^ABS^Alu^Elektr^Czarna^94r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lis.2004 03:08:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.lis.2004 00:19:03
Posty: 49
Lokalizacja: Poznań
Chance napisał(a):
. . czujnik w ksztalnie szescianu, odchodza od niego jakies 2 przewody. Albo inaczej ..to tez sam czujnik ktory cI cyka w silniku po wylaczeniu auta . . .


jak cyka i sześcian to będzie N75 - taki był w TDI 90km (AGR) gdzie ograniczenie doładowania w turbinie ralizowane jest za pomocą bajpasu
W TDI 110km(AHF) gdzie cisnienie doł. ograniczane jest łopatkami zaworek ten ma raczej kształt cylindryczny

_________________
Obrazek - RC maniac


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2005 10:25:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.lis.2004 22:22:47
Posty: 287
Lokalizacja: Wrocław, Auto: A6 Avant 1,9 TDI
baskecior napisał(a):
zbyszek napisał(a):
czyli została diagnoza :) Właśnie nie spytaliśmy się czy zaświeca mu się kontrolka "check"
Baskecior prześle Ci meilem taką tabelkę . Może byś ją umieścił na forum dla pożytku dla wszystkich traktorzystów :)


Wszystko dla TDI :peace:
Zbyszek, kontrolka check zaświeca się chyba tylko przy trybie awaryjnym, u mnie miałem 2 błedy i nie świeciła 9 a działa na 100%, bo podczas transmisji miga).


Czy w B4 jest kontrolka Check?

_________________
http://wozik.com


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2005 10:51:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Wozik napisał(a):
baskecior napisał(a):
zbyszek napisał(a):
czyli została diagnoza :) Właśnie nie spytaliśmy się czy zaświeca mu się kontrolka "check"
Baskecior prześle Ci meilem taką tabelkę . Może byś ją umieścił na forum dla pożytku dla wszystkich traktorzystów :)


Wszystko dla TDI :peace:
Zbyszek, kontrolka check zaświeca się chyba tylko przy trybie awaryjnym, u mnie miałem 2 błedy i nie świeciła 9 a działa na 100%, bo podczas transmisji miga).


Czy w B4 jest kontrolka Check?


U mnie jest. :)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2005 16:59:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.wrz.2003 20:32:56
Posty: 231
Lokalizacja: Góry Sowie
u mnie też :)

_________________
Audi80^1,9TDI^1Z^ABS^Alu^Elektr^Czarna^94r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2005 22:49:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lip.2003 14:40:36
Posty: 153
Lokalizacja: Warmińsko-Mazurskie
a czy czasem nie jest to klasyczny notlauf?

_________________
A6 Q AKE


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sty.2005 01:10:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
Dokładnie jest to klasyczny notlauf. Jak jedzie spokojnie turbo nie przeładowuje i auto sie rozpędza. Jak jedzie mocno albo z niskich obrotów problem który jest z wezykami podciśnień albo z samym N-75 powoduje obfitą sraczke... Różnice w silnikach z `93 a `94 są znnnaczne. I między innymi w starszych jest kontrolka czek engine i swiece żarowe a w nowszych wszystko komunikowane jest tylko przez kontrolkę św.żarowych.

PITER.T: chyba masz troszkę inne objawy. Opisz je dokładnie w innym wątku. Jeżeli są inne bo nie ma możliwości żeby był taki problem - juz tak nasilający sie i niebył chociażby sporadycznych błędów w kompie...

_________________
diesel - silnik z duchem :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sty.2005 09:22:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.lis.2004 22:22:47
Posty: 287
Lokalizacja: Wrocław, Auto: A6 Avant 1,9 TDI
Arek napisał(a):
a czy czasem nie jest to klasyczny notlauf?


A mógłbyś rozwinąć myśl? :)

_________________
http://wozik.com


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sty.2005 09:26:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lip.2003 14:40:36
Posty: 153
Lokalizacja: Warmińsko-Mazurskie
Turbina daje za duże ciśnienie doładowania, wtedy komp przechodzi w tryb awaryjny i nie jedzie, u mnie w passku zatarły się kierownice w turbinie, zresztą cała turbinka już się kończyła, ja swoją zregenerowałem

_________________
A6 Q AKE


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sty.2005 23:20:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lis.2004 17:25:42
Posty: 88
Lokalizacja: Tomaszów Lub.
ja tak przy okazji chciałem dodać, że moim jechałem już 180 km/h i miał wtedy jakieś 4000 obrotów (może deczko więcej), dalej juz jakoś nie bardzo się zbierał i droga mi się kończyła, myślicie że to normalne, bo wkońcu do czerwonego pola zostało jeszcze ponad 1000 obrotów

_________________
Obrazek
Audi 80 B4 1.9 TDi automat ('94)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sty.2005 23:30:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
manual ma w papierach max 170 i parę... sądze że nie ma powodów do obaw...

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sty.2005 23:48:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
Jeżeli seryjna sie wkręciła na piątce do 4000obr to juz dawno powinieneś leżeć pijany ze szczęścia...

_________________
diesel - silnik z duchem :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: