.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 21.cze.2025 15:10:48

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Motanie 2.8 3oV
PostNapisane: 16.lip.2006 00:08:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lip.2006 14:50:51
Posty: 256
Lokalizacja: KrK CITY
Czy ktoś z tu obecnych motał silniczek 2.8 30V?? Jest jakiś guru?? Ile z czegoś takiego mozna wyciągnąć?? Na poczatek interesowałoby mnie dostrojenie elektroniki na jakie spotencjalne 210-215km. Czy ktoś już chipował podobny silnilk?? Jak sie zachowuje??

_________________
MÓJ IDEALNY SAMOCHÓD - BMW NA LATO (e39 528i), AUDI NA ZIME (A6 C5 2.8 quattro) / Sponsorem mojej nieobecności są browary Żywieckie S.A. :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lip.2006 00:16:13 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sie.2003 15:20:59
Posty: 2049
Lokalizacja: The Great Lakes
Samym chip'em chcesz dodać 20 KM w silniku NA? Jak 1/4 tego dodasz to będzie góra.

_________________
Było: B5 1.8Tq
Jest: E39 530i, 8R Q5 3.0T, Charger SRT392


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lip.2006 00:31:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lip.2006 14:50:51
Posty: 256
Lokalizacja: KrK CITY
W najbrdziej optymalnych warunkach zakładając dość podatny silnik i dobrze przeprowadzone strojenie mozna uzyskać max 10% mocy silnika. Tak mowi teroria i w praktyce czasami tez to ma odbicie??
Szukam kogos kto już cos takiego klecił i ma jakieś miarodajne opinie, wykresy z hamowni itp.

_________________
MÓJ IDEALNY SAMOCHÓD - BMW NA LATO (e39 528i), AUDI NA ZIME (A6 C5 2.8 quattro) / Sponsorem mojej nieobecności są browary Żywieckie S.A. :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lip.2006 00:49:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12012
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
(prawie)nikt tego nie kręcił. Napisałem prawie,żeby nie być posądzany o autorytarne stwierdzenia ;)

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lip.2006 00:52:33 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
nikt normalny nie bawi sie w podkrecanie mocy w takich silnikch... albo sie bawia ludzie w rzedowych czworkach zeby w rajdach startowac i w klasie sie miescic albo sie laduje silniki turbodoladowane a taka zabawa w podkrecanie czipem N/A to praktycznie to samo co magnetyzery ... robia to ludzie ktorzy nie maja zielonego pojecia o silnikach spalinowych i odaja to wichlaczom ktorzy kroja za to calkiem niezle a efekty widac tylko na wykresie z hamowni bo w rzeczywistosci jest to roznica wkalkulowana w blad pomiarowy czy inne zmienne warunki w jakich pracuje silnik


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lip.2006 04:00:24 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sie.2003 15:20:59
Posty: 2049
Lokalizacja: The Great Lakes
ozzy napisał(a):
W najbrdziej optymalnych warunkach zakładając dość podatny silnik i dobrze przeprowadzone strojenie mozna uzyskać max 10% mocy silnika. Tak mowi teroria i w praktyce czasami tez to ma odbicie??
Szukam kogos kto już cos takiego klecił i ma jakieś miarodajne opinie, wykresy z hamowni itp.

GIAC ma chip'a do amerykańskiej wersji tego silnika (190 KM w serii). Twierdzą, że ich chip dodaje od 6-9 KM mocy i 6-9 ft-lb (8-12 Nm) momentu.

Z tego co pamiętam, kolesie na AudiWorld robili pomiary na hamowni i przyrost mocy był około 5-7 KM. Za $300, gra nie warta świeczki jak dla mnie.

_________________
Było: B5 1.8Tq
Jest: E39 530i, 8R Q5 3.0T, Charger SRT392


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lip.2006 09:15:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
6-7 KM, to może być również nowy filtr powietrza, zatankowane zdrowsze paliwo i pomiar wczesnym chłodnym rankiem... Nie ma sensu tego kręcić...

Nie ma to jak obudzić się w niedzielę, podejść do swojego 2,2t, wlutować czipek, pokręcić troszkę śrubkami i łyknąć +20-30KM... :D

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lip.2006 09:32:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lip.2006 14:50:51
Posty: 256
Lokalizacja: KrK CITY
Co miało znaczyć stwierdzenie "nikt normalny..." - chyba oznacza ono zwykłego przeciętnego zjadacza chleba który nie widzi różnicy w silnku od auta i w silniku od kosiarki.
Ja akurat ma m "wejścia" do Krakowskiego V-techu, którzy za 600-700 stówek wgraja mi standartowego chipa a jeżeli to się bedzie źle spisywac to piszą indywidualnie pod moje auto program :diabel: . Zabawa w sumie miła tylko troszke przydługawa bo trzeba wypróbowac kilka opcji i wybrać tą która najepiej się spisuje a wiadomo ze roznice nie sa kolosalne......
Szkoda że nikt nic nie motał.....
P.S. trzeba to forum troszke rozruszać i zachęcić chłopców do boju bo w lampki,lampeczki to sie w liceum mozna pobawić :diabel: ;-)

_________________
MÓJ IDEALNY SAMOCHÓD - BMW NA LATO (e39 528i), AUDI NA ZIME (A6 C5 2.8 quattro) / Sponsorem mojej nieobecności są browary Żywieckie S.A. :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lip.2006 09:39:39 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 05:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
VTECH ????? :): :): :): :):


BUUHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHBUUHAHAHAHAHAHAHAH
UUHAHAHAHA orany zaraz padne ze smiechu....

Widze, ze kolega chce miec ladny wykres na scianie w pokoju w antyramie oraz lepsze samopoczucie kiedy wsiada do auta uhahhaha

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lip.2006 09:43:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
Zamotać to się już dałeś. Twoje wejścia, to żadne wejścia, skoro płacisz za coś co i tak da Ci mizerne efekty. Masz wielozaworową głowicę i napewno lepiej podatną na dłubanie, ale czy naprawdę warto wydać dużą kasę? Na czipie się nie może i nie skończy. Musisz zrobić wydech, ale obliczony i dolot, obrobić dwie głowice i wstawiść ostre wałki. Jeszcze dolać więcej paliwa i zmienić wtryski. Sam zobacz jakie cienkie wtryski są w V6. Ostatnio wstawiłem takie do Poloneza 1,6 GSI i nawet nie zalewały. To cienizna. Zastanów się. Wydasz na to łądnych parę tysiaków. Masz...Twoje...wydawaj... Ale łatwiej zmienić auto. Dupowóz zawsze będzie dupowozem.

Aha...co Ty chcesz rozruszać na tym forum? Jedni piszą o lampkach, a inni dłubią w garażach i nie mają czasu pisać. Szału tu nie zrobisz. Napewno nie z tuningiem V6. Jak znam życie, skończy się na rezystor-czipie z allegro, wydechu koncowym turbo mega power i wyciętych katach i na stożku Jacky...magnesozery już Ci odpuszczę...

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lip.2006 09:58:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lip.2006 14:50:51
Posty: 256
Lokalizacja: KrK CITY
@ Zuru
A co Cie tak boli V-tech?? Znasz ich, miałeś z nimi do czynienia?? Ja miałem i to niejednokrotnie, w PL są możę lepsze warsztaty ale w promieniu 150km nie widze żadnego......
Wykres jest wykresem a jazda jazdą.... Robiłeś już coś w N/A ?? Ja przynajmniej kilka samochodów i wiem ile realnie można z nich wycisnąć a jaki jest stosunek kwota/osiagi to juz prywatna sprawa. Osobiście wole wywalić te "kilka" złotych w elektronike niz w neony pod autem.
Poza tym napisz coś konkretnego bo w Twoim poście trudno czegoś się dopatrzeć.......

_________________
MÓJ IDEALNY SAMOCHÓD - BMW NA LATO (e39 528i), AUDI NA ZIME (A6 C5 2.8 quattro) / Sponsorem mojej nieobecności są browary Żywieckie S.A. :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lip.2006 10:12:50 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 05:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
Nie nie robilem nic w Vtechu, natomiast widzialem na wlasne oczy ich dziela (sztuk 3) z silnikami atmosferycznymi na hamowni w konfrontacji z seria z wypozyczalni aut - zenada :)

Mam tez kolege, ktory pracowal u nich.
A ludzi w Krakowie znajdziesz naprawde dobrych, tylko trzeba wiedziec gdzie szukac, bo niestety w tym kraju tacy ludzie nie maja ogromnych rozdmuchanych firm :( A moze to i nawet lepiej.

Polecam Ci 2B, albo CompSport.
Widzialem efekty mechanicznego grzebania przez chlopakow z 2B w starym motorku 1.8 JN z Audi coupe b2 - zdziwilbys sie :)
Masakrowali tez pieknego golfa 1 2.0 DOHC...teraz on masakruje.
I wiele innych...nie generuja wykresow z hamowni, tylko robia dobra robote a wykresy powstaja samoczynnie w TTC :)

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lip.2006 10:29:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.sie.2004 09:38:15
Posty: 7013
Lokalizacja: Katowice
Starośc z kraka wie co pisze :)

_________________
Obrazek


To, że twoje auto potrafi jechać szybko.Nie znaczy że ty również ....
Audi S6 4.2 avant quattro
Audi 80 B1 1975r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lip.2006 10:33:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lip.2006 14:50:51
Posty: 256
Lokalizacja: KrK CITY
:peace:
Każdy sie uczy i ma mniej lub bardziej udane projekty, nie bronie ich ale nie specjalizują się oni w danej marce /robią praktycznie wszystko - masówa, co nie jest chyba w dzisiejszych czasach dziwne bo inaczej nie utrzymali by sie na rynku). Co do mechaniki to nie wiem co u nich piszczy, tzn wiem i poziom nie jest za wysoki - znam lepsze firmy w małopolsce, ale w elektronice są nawet całkiem całkiem. Wiadomo, że zabieranie się od razu za elektronike przy seryjnych bebechach to zabieranie sie do dup*** strony, ale nie chce sie bawić w wałki, głowice, gniazda zaworowe bo wtedy po :
primo - bedzie to juz wóz zrobiony troche na zapylanie tzn przystosowany glownie do trzyamnia na wysokich obrotach wiec jazda w miescie nie bedzie zbyt mila
secundo - nie bedzie to juz w miare oszczedne V6

Słyszałeś kiedyś o GT-SERVICE ze Skawiny i ich projektach ???

_________________
MÓJ IDEALNY SAMOCHÓD - BMW NA LATO (e39 528i), AUDI NA ZIME (A6 C5 2.8 quattro) / Sponsorem mojej nieobecności są browary Żywieckie S.A. :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lip.2006 10:44:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
ozzy napisał(a):
Wiadomo, że zabieranie się od razu za elektronike przy seryjnych bebechach to zabieranie sie do dup*** strony


Skoro już o tym wiesz, to po co założyłeś ten wątek? To co...pozostaniesz na zmianie czasu wtrysku i przestawisz zapłon? To Ci wystarczy? A skąd silnik weźmie więcej powietrza i jeszcze więcej paliwa? I czym to wypierdzi w przestrzeń? Nie chcesz szaleć po obrotach, to nie zmieniaj wałka. Zostań przy obróbce głowicy, wydechu, dolocie, paliwie i czipku...bez tego nie ma sensu zaczynać. A z resztą... wiesz co...ja sobie daruje... Średnio raz na tydzień powstaje Taki wątek. Czasami czesciej...

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lip.2006 11:00:43 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
ozzy , z calym szacunkiem ale zblokowales sie na krecenie bata z gowna. jezeli sadzisz ze mole ksiazkowe i internetowe odradzaja Ci ten glupi pomysl to jestes w sporyum bledzie. nie znam Twojego pojecia o mechanice i elektronice pojazdowej ale z Twoich wypowiedzi wynika ze sa na tym forum ludzie ktorzy w tej dziedzinie sa lepsi od Ciebie i to wlasnie w tym watku odradzaja Ci to co chcesz zrobic. ostatecznie , zrobisz jak uwaszasz tylko nie licz na to ze bedzie za co i komu bic brawo jak bedziesz chcial sie popisac wynikami. a o V-techu to racz sobie poczytac na forach dyskusyjnych to juz sie az tak nimi nie bedizesz podniecal ... to ze ktos moze sie pomylic to pol biedy ale gorzej jak ktos kogos swiadomie nabija w butelke dla checi zyskua dodatkowo wysadza w powietrze silnik i nie przyznaje sie do przyczynienia sie do takiej usterki ... pozdrawiam i polecam dluzsza wizyte w lodowce celem ochloniecia :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lip.2006 12:11:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12012
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
ozzy jak zapodasz sobie tego super chipa z vtechu to zapraszam na rzetelną hamownię do Poznania przy okazji, albo w inne umówione dla Twojej przyjemności miejsce. Dojedziemy :)

ps. aha, w promieniu 150 km od Krakowa jest Koraszewski. Chcesz dobrze - z nim zagadaj.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lip.2006 15:10:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lip.2006 14:50:51
Posty: 256
Lokalizacja: KrK CITY
Ja sie nie przypalam... Poprostu rozważam taką możliowść żeby silniczek troszkę odmulić. Myślałem że ktoś sie już tutaj bawił w grubszu tuning tego silnika i wie z autopsji na co najlepiej zwrócić uwage i za co się zabierać żeby maiło to ręce i nogi.... W końcu zawsze sie znajdzie jakiś oshołom podobny do mnie :P :P

_________________
MÓJ IDEALNY SAMOCHÓD - BMW NA LATO (e39 528i), AUDI NA ZIME (A6 C5 2.8 quattro) / Sponsorem mojej nieobecności są browary Żywieckie S.A. :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lip.2006 16:01:20 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Kup sobie 4.2, 2.8 w tej budzie to żadna rewelacja...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lip.2006 17:42:04 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
ozzy napisał(a):
Ja sie nie przypalam... Poprostu rozważam taką możliowść żeby silniczek troszkę odmulić. Myślałem że ktoś sie już tutaj bawił w grubszu tuning tego silnika i wie z autopsji na co najlepiej zwrócić uwage i za co się zabierać żeby maiło to ręce i nogi.... W końcu zawsze sie znajdzie jakiś oshołom podobny do mnie :P :P


jeszcze raz powtarzam, nikt zdrowo myslacy (czyt. : majacy pojecie o silnikach N/A) nie bedzie sie podejmowal roboty ktora wyniesie okolo 10 tys pln zeby dodac te 30 KM jak mozna za te same pieniadze wstawic silnk 2.7 BiT ... czy zdajesz sobie sprawe jak funkcjonuja silniki atmosferyczne i doladoane? jak kolosalna roznica jest miedzy nimi i jak diametralnie roznie sa podatne na chiptuning ? ...

w takim 2.8 30 V musisz przede wszystkim zmienic parametry mechaniczne zeby zmiana softu cos dala a o tym nic nie piszesz wiec moj wnioek jest taki ze dla zabicia czasu chciales pozawracac 4 litery na forum :D pozdrawiam i smacznego grilla zycze :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: