|
| Autor | Wiadomość | |||
|---|---|---|---|---|
| BART.W |
|
|||
Dołączył(a): 02.paź.2003 23:56:14 Posty: 411 Lokalizacja: BIAŁYSTOK |
|
|||
| Góra | |
|||
| kefir200 |
|
|||
Dołączył(a): 06.sie.2003 19:31:38 Posty: 2236 Lokalizacja: Norwegia Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T |
|
|||
| Góra | |
|||
| pilachgt |
|
||||
Dołączył(a): 12.gru.2003 02:32:22 Posty: 843 Lokalizacja: Lublin |
|
||||
| Góra | |
||||
| kefir200 |
|
|||
Dołączył(a): 06.sie.2003 19:31:38 Posty: 2236 Lokalizacja: Norwegia Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T |
|
|||
| Góra | |
|||
| BiLu |
|
|||
Dołączył(a): 23.lip.2003 19:25:03 Posty: 11651 Lokalizacja: Wrocław |
|
|||
| Góra | |
|||
| pilachgt |
|
||||
Dołączył(a): 12.gru.2003 02:32:22 Posty: 843 Lokalizacja: Lublin |
|
||||
| Góra | |
||||
| kefir200 |
|
|||
Dołączył(a): 06.sie.2003 19:31:38 Posty: 2236 Lokalizacja: Norwegia Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T |
|
|||
| Góra | |
|||
| BART.W |
|
|||
Dołączył(a): 02.paź.2003 23:56:14 Posty: 411 Lokalizacja: BIAŁYSTOK |
|
|||
| Góra | |
|||
| kefir200 |
|
|||
Dołączył(a): 06.sie.2003 19:31:38 Posty: 2236 Lokalizacja: Norwegia Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T |
|
|||
| Góra | |
|||
| Leo |
|
||||
Dołączył(a): 31.maja.2001 02:00:00 Posty: 12032 Lokalizacja: Poznań i okolice Auto: Audi S2, Audi 80 Avant |
|
||||
| Góra | |
||||
| kefir200 |
|
|||
Dołączył(a): 06.sie.2003 19:31:38 Posty: 2236 Lokalizacja: Norwegia Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T |
|
|||
| Góra | |
|||
| pilachgt |
|
||||
Dołączył(a): 12.gru.2003 02:32:22 Posty: 843 Lokalizacja: Lublin |
|
||||
| Góra | |
||||
| Leo |
|
||||
Dołączył(a): 31.maja.2001 02:00:00 Posty: 12032 Lokalizacja: Poznań i okolice Auto: Audi S2, Audi 80 Avant |
|
||||
| Góra | |
||||
| Lukasik |
|
||||
Dołączył(a): 06.paź.2003 18:09:27 Posty: 4593 Lokalizacja: Białystok Auto: przeważnie starsze Audi |
|
||||
| Góra | |
||||
| kefir200 |
|
|||
Dołączył(a): 06.sie.2003 19:31:38 Posty: 2236 Lokalizacja: Norwegia Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T |
|
|||
| Góra | |
|||
| Lukasik |
|
||||
Dołączył(a): 06.paź.2003 18:09:27 Posty: 4593 Lokalizacja: Białystok Auto: przeważnie starsze Audi |
|
||||
| Góra | |
||||


było
Musisz po pierwsze kontrolować ciśnienie doładowania. Najlepiej manometem a nie czujnikiem z komputera w aucie. Zakres regulacji masz bardzo mały. Bardzo szybko możesz przesadzić i skończy się to za uboga mieszanką na wysokich obrotach. Bardzo szybko silnik dostanie w tyłek. Uboga mieszanka-> wysoka temperatura w cylindrach->tłoki ulegną uszkodzeniu. Komputer do pewnego momentu nadrobi większy wydatek powietrza dodajęc paliwo. Ale później trzeba silnik stroić. Tutaj kłania się zaleta silnika 10V. Mechaniczny wtrysk łatwiej podkręcić. Ty na Motronic'u nie pobawisz się w tunera.



