zegar napisał(a):
Widze ze Audi spoczelo na laurach...
Zaslyneli z napedu Quattro, kilka lepszych silnikow z lat 90' i na tym zaprzestali
A jak wygladaja silniki konkurencji? Audi daleko zostaje z tylu, czy konkurenci tez maja takie cudne silniki?
Widzę że zaczynasz chwytać o co mi chodziło
A propos 2.4 vs. 4.2..... jeśli przebiegi do 2000km/miesięcznie to oczywiście 4.2. Jeśli ktoś jeździ więcej i chce by trochę grosza zostało to 2.4 jest rozsądnym wyborem.
Coś w tym jest że rozmowa zaczyna się od 1.6 a kończy 4.2
Gdybym nie był zalogowany na tym forum od paru lat, pewnie nie przekonałbym się do 4.2

Przygoda z Audi w moim przypadku trwa nieprzerwanie od 13 lat a progress wyglądał mniej więcej tak: 1.8 90KM (Cygaro)

1.8 112KM(80 B3)

2.0 R5 115KM (Cygaro)

2.3 133 KM (100 C4)

2.3 136KM (90 B3)

2.8 174KM (100 C4)

2.8 174 KM quattro (też przekonany dzięki AKP

)

2.8 30V 193KM (A6 C4) quattro

4.2 V8 (S6 C4)
po drodze błądziłem wśród innych silników Audi ale postęp zawsze jakiś tam był
W związku z postępem technologii i rażącym spadkiem jakości produkowanych aut (księgowi zamiast inżynierów etc.) bardzo bym chciał zapewnić obecnemu autu dożywocie i spokojną starość (albo drugie życie, kto wie...) czy się uda czas pokaże...
To czy 3.0TDI po 2008 i 5.2V10 to faktycznie takie dobre silniki to myślę, że jeszcze czas pokaże. Za mało te auta przejechały by coś udowodnić. Dobrze jeśli przejadą chociaż połowę tego co stare poczciwe C4-ki