.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 14.lip.2025 14:28:40

Strefa czasowa: UTC + 2




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 73 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lip.2011 17:17:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.sie.2008 09:22:45
Posty: 1210
Lokalizacja: Częstochowa
Frolik napisał(a):
. Zrobisz kapitalke swojego 2.5 Tdi na dobrych czesciach i następne 300 tys km przelatasz bez problemu.


haaa, juz zrobilem. dostal nowe walki kolbenshmta oraz hydraulike INA.
dostal nowe wtryski, przeplywke... w najblzszym czasie rozrzad wymienie...
zastanawiam sie jeszcze nad VP44, parametr CF ma 26.5 poza norma...
niby jezdzi dobrze, ale jakos ta pompa mnie gryzie....

teraz wymienilem olej w tiptroniku i tylnim moscie.
nowe tarcze klocki etc....

teraz mam nadzieje bedzie mi jeszcze dlugo sluzyl, bo choc swoje lata juz ma,
nie chce go sprzedawac bo nie :peace:



Janek512 napisał(a):
A fakt faktem 3,0 tdi dużo fajniej jeździ w porównaniu do 2,5 tdi


to napewno... nowszy silnik, wieksza pojemnosc - wieksza moc.

_________________
A6 180/370 Quattro Tiptronic
A8 335/430 Quattro Tiptronic


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lip.2011 20:27:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2008 20:47:37
Posty: 3345
Lokalizacja: Łódź
badyl napisał(a):
2rafal7 napisał(a):
qww napisał(a):
'05 modelowo '06, duży pysk już, BFM (jeszcze nie FSI)


te silniki sa juz do bani, słynny łańcych. wystarczy trochę poczytać.


te silniki nie są do bani BFM to ostatni dobry silnik na paskach bez łancucha :peace:


myślałem, ze wraz z liftem wszedł motor na łanuchu, bo takowe były montowane chyba pod koniec 2005r. Faktycznie BFM to ostatni pancerniak od Audi. Sory za ot i pomyłke :)

_________________
Obrazek

- Audi A6 Avant BES 2.7T manual + soft - ukradli :(
- BMW 528iA Touring 97r
- BMW 540i6 Touring technoviolett - 95r
- Lexus GS430


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lip.2011 21:53:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.cze.2004 13:27:57
Posty: 2609
Lokalizacja: Warszawa
Auto: 80 Avant
zegar napisał(a):
haaa, juz zrobilem. dostal nowe walki kolbenshmta oraz hydraulike INA.
dostal nowe wtryski, przeplywke...


A ile taka przyjemność kosztuje?

_________________
Golf 7 Variant 1.4 TSI DSG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lip.2011 23:51:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.maja.2010 11:57:33
Posty: 45
Lokalizacja: Raszyn
Frolik napisał(a):
zegar napisał(a):
A jak wygladaja silniki konkurencji? Audi daleko zostaje z tylu, czy konkurenci tez maja takie cudne silniki?


Chyba Audi troche spadło, szczególnie względem BMW: 3-litrowy diesel BMW, poza nieszczęsnymi klapkami nie ma poważniejszych wad. Również dwulitrowy diesel BMW wolny jest od jakichkolwiek fabrycznych wad i usterek.


Marzy mi sie auto o stylizacji a6c6, napedzie quattro, ale z silnikiem 3.0d z palety BMW....


BMW e60 3.0D 2 razy turbina przez 100 tys . (2 lata) i kolektor wydechowy który się przedziurawił za jedyne 9700 w fusie :P i wszystko jasne :) obecnie a6c6 3.0tdi ASB 100 tys i jedyne co było nie tak to w prawym kolektorze klapka się nie zamykała, samochód jeździł normalnie wszystko ok tylko check engine się świecił, w auto unia 1500, niby wymienili, a po około 20 tys znowu się zaświecił check engine i znowu wywala mi ten sam błąd, wiec pewnie nie wymienili tylko stara reperowali ale gwarancje mam i dalej obowiązuje tylko czasu brak odwiedzić ich :P

przepraszam za OT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lip.2011 06:16:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.sie.2008 09:22:45
Posty: 1210
Lokalizacja: Częstochowa
Megster napisał(a):
zegar napisał(a):
haaa, juz zrobilem. dostal nowe walki kolbenshmta oraz hydraulike INA.
dostal nowe wtryski, przeplywke...


A ile taka przyjemność kosztuje?


Walki z hydraulika jak dobrze pamietam 3 tysiace
Nowe wtryski 2 tysice i ori przeplywka nowa cos okolo 500.

Jak sam widzisz, wydatek nie jest maly,
Wiec albo robisz generalny remont i dluuugo sie nim cieszysz,,
Albo nie robisz nic - sprzedajesz, a nowy kupujacy zaczyna sobie wlosy z glowy rwac jak wszystko zacznie sie sypac.

_________________
A6 180/370 Quattro Tiptronic
A8 335/430 Quattro Tiptronic


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lip.2011 07:05:35 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.lip.2006 14:50:12
Posty: 365
Lokalizacja: Gdynia
Przepraszam że się wtrącę
ale z C6 moim zdaniem opłaca się tylko taka konfigurację
A6 Avant quattro 2.4 plus dobra instalacja LPG

http://otomoto.pl/audi-a6-2-4-benzyna-q ... 74653.html

chyba że razy 2 silnik i razy x budżet to rs6 avant :)

_________________
Jest: Audi A6 C4 2.8 AAH Avant Quattro '95 było: Audi 80 B3 1.8 '90
Poza tym w rodzinie: Audi 80 B4 2.0E '92 , Audi A3 1.9TDI '01 , Audi A4 B5 1.8 '95 , Audi 80 B3 1.8S '89 , Audi A6 C5 2.4 '00 , VW Lupo 1.7 SDI '00


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lip.2011 07:32:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2008 20:47:37
Posty: 3345
Lokalizacja: Łódź
grzesiek.sz napisał(a):
Przepraszam że się wtrącę
ale z C6 moim zdaniem opłaca się tylko taka konfigurację
A6 Avant quattro 2.4 plus dobra instalacja LPG

http://otomoto.pl/audi-a6-2-4-benzyna-q ... 74653.html

chyba że razy 2 silnik i razy x budżet to rs6 avant :)


z przykrością musze stwierdzić, ze 2.4 to tez kupa :/. Dokladnie ta sama historia co z resztą, łańcuch.

Zegar. Wydając z 7tys zł na remoant motoru, wolałbym kupić 4.2 i go zagazować. Instalacja to koszt 4tys zł i jeszcze mi zostaje 3tys i nie martwie się, ze zaraz coś wysra. W 4.2 lejesz paliwo i śmigasz bez stresu (i olej czasem też :D). Jazda 4.2 na gazie jest tańsza niż 2.5tdi.

_________________
Obrazek

- Audi A6 Avant BES 2.7T manual + soft - ukradli :(
- BMW 528iA Touring 97r
- BMW 540i6 Touring technoviolett - 95r
- Lexus GS430


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lip.2011 07:42:47 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.lip.2006 14:50:12
Posty: 365
Lokalizacja: Gdynia
Żeby wymienić łańcuch trzeba wyciągać silnik ?

_________________
Jest: Audi A6 C4 2.8 AAH Avant Quattro '95 było: Audi 80 B3 1.8 '90
Poza tym w rodzinie: Audi 80 B4 2.0E '92 , Audi A3 1.9TDI '01 , Audi A4 B5 1.8 '95 , Audi 80 B3 1.8S '89 , Audi A6 C5 2.4 '00 , VW Lupo 1.7 SDI '00


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lip.2011 08:09:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lut.2011 14:40:18
Posty: 1015
Lokalizacja: Warszawa
Auto: 80b4
grzesiek.sz napisał(a):
Żeby wymienić łańcuch trzeba wyciągać silnik ?


Na pewno... to droga przyjemność w takim silniku.

Na forum ktos opisywał jak zmienial łancuch w s4b6 (silnik identyczny jak w c6) i po wymianie dalej halasował tak samo.... bo poza łańcuchem są tam jeszcze napinacze i inne cuda....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lip.2011 08:15:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.maja.2008 12:47:04
Posty: 1870
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
Auto: Audi A6C7 2.0TDI S-Tronic
2rafal7 napisał(a):
grzesiek.sz napisał(a):
Przepraszam że się wtrącę
ale z C6 moim zdaniem opłaca się tylko taka konfigurację
A6 Avant quattro 2.4 plus dobra instalacja LPG

http://otomoto.pl/audi-a6-2-4-benzyna-q ... 74653.html

chyba że razy 2 silnik i razy x budżet to rs6 avant :)


z przykrością musze stwierdzić, ze 2.4 to tez kupa :/. Dokladnie ta sama historia co z resztą, łańcuch.

Zegar. Wydając z 7tys zł na remoant motoru, wolałbym kupić 4.2 i go zagazować. Instalacja to koszt 4tys zł i jeszcze mi zostaje 3tys i nie martwie się, ze zaraz coś wysra. W 4.2 lejesz paliwo i śmigasz bez stresu (i olej czasem też :D). Jazda 4.2 na gazie jest tańsza niż 2.5tdi.

Do 2.4 masz tańszą instalację LPG mnie pali od 4.2, mniej oleju, mniej świec, mniej przewodów WN, ogólnie 2,4PB+LPG w Audi C6 to jedyne rozsądne rozwiązanie.
Napisałem rozsądne a nie najlepsze!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lip.2011 09:20:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sty.2005 11:02:49
Posty: 2719
Lokalizacja: Warszawa
ernieball napisał(a):
2rafal7 napisał(a):
grzesiek.sz napisał(a):
Przepraszam że się wtrącę
ale z C6 moim zdaniem opłaca się tylko taka konfigurację
A6 Avant quattro 2.4 plus dobra instalacja LPG

http://otomoto.pl/audi-a6-2-4-benzyna-q ... 74653.html

chyba że razy 2 silnik i razy x budżet to rs6 avant :)


z przykrością musze stwierdzić, ze 2.4 to tez kupa :/. Dokladnie ta sama historia co z resztą, łańcuch.

Zegar. Wydając z 7tys zł na remoant motoru, wolałbym kupić 4.2 i go zagazować. Instalacja to koszt 4tys zł i jeszcze mi zostaje 3tys i nie martwie się, ze zaraz coś wysra. W 4.2 lejesz paliwo i śmigasz bez stresu (i olej czasem też :D). Jazda 4.2 na gazie jest tańsza niż 2.5tdi.

Do 2.4 masz tańszą instalację LPG mnie pali od 4.2, mniej oleju, mniej świec, mniej przewodów WN, ogólnie 2,4PB+LPG w Audi C6 to jedyne rozsądne rozwiązanie.
Napisałem rozsądne a nie najlepsze!!!


Instalacja do 6 czy 8 garów to praktycznie te same pieniądze - no chyba, że przy 5k zł, 500 robi różnicę.
No z tymi kablami WN to przesadziłeś, ale reszta się zgadza, dodałbym
Mniej mocy, mniej momentu niż 4.2 :( a pali pewnie ze 3-4 ltr LPG mniej niż większy brat - więc jeśli brane jest pod uwagę LPG - wybór jest prosty 4.2 :)

_________________
Pozdrawiam
Zagór

RS3 [8V] Sportback '15
S3 [8L] Nogaroblue '01
BYŁO
S6 [C5] Avant 4.2 quattro '01
A4 [B5] Avant 1.8T quattro '97


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lip.2011 10:32:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.maja.2008 21:03:47
Posty: 776
Lokalizacja: trojmiasto
Auto: A8 D3 4.2 MPI
ernieball napisał(a):
2rafal7 napisał(a):
grzesiek.sz napisał(a):
Przepraszam że się wtrącę
ale z C6 moim zdaniem opłaca się tylko taka konfigurację
A6 Avant quattro 2.4 plus dobra instalacja LPG

http://otomoto.pl/audi-a6-2-4-benzyna-q ... 74653.html

chyba że razy 2 silnik i razy x budżet to rs6 avant :)


z przykrością musze stwierdzić, ze 2.4 to tez kupa :/. Dokladnie ta sama historia co z resztą, łańcuch.

Zegar. Wydając z 7tys zł na remoant motoru, wolałbym kupić 4.2 i go zagazować. Instalacja to koszt 4tys zł i jeszcze mi zostaje 3tys i nie martwie się, ze zaraz coś wysra. W 4.2 lejesz paliwo i śmigasz bez stresu (i olej czasem też :D). Jazda 4.2 na gazie jest tańsza niż 2.5tdi.

Do 2.4 masz tańszą instalację LPG mnie pali od 4.2, mniej oleju, mniej świec, mniej przewodów WN, ogólnie 2,4PB+LPG w Audi C6 to jedyne rozsądne rozwiązanie.
Napisałem rozsądne a nie najlepsze!!!


mniej pali ze 3-4 litry lpg tak jak kolega wyżej pisał oleju może ze 2 litry mniej czyli 60 zł na 15 tyś kilometrów świece zmieniasz co 100 tyś kilometrów także co to za wydatek 2 świece więcej 60 zł przewody hmm (jakie przewody :?: chyba cewki które bardzo żadko się psują) a biorąc pod uwage osiągi i to że 2.4 można nazwać toczydłem to dla mnie wybór jest oczywisty tylko 4.2 :peace: :peace: :diabel:

_________________
audi a8 d3 4.2 pb 2003 jest
http://www.youtube.com/watch?v=0TGOmui21CY - takie tam bączki A8

Obrazek

audi a3 1.9 tdi ahf jest
bmw e46 330d 204 ps byla :)
bmw e46 320d 150 ps byla
audi a6 c5 avant quattro 2.5 tdi ake bylo
suzuki gsxr 1000 k3 175 ps ponad 300 km/h smiga:):) 0-200 km/h 7 sek :P
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 6h8e2jv3-c
tak to daje ognia :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lip.2011 13:41:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.maja.2008 12:47:04
Posty: 1870
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
Auto: Audi A6C7 2.0TDI S-Tronic
badyl napisał(a):
ernieball napisał(a):
2rafal7 napisał(a):
grzesiek.sz napisał(a):
Przepraszam że się wtrącę
ale z C6 moim zdaniem opłaca się tylko taka konfigurację
A6 Avant quattro 2.4 plus dobra instalacja LPG

http://otomoto.pl/audi-a6-2-4-benzyna-q ... 74653.html

chyba że razy 2 silnik i razy x budżet to rs6 avant :)


z przykrością musze stwierdzić, ze 2.4 to tez kupa :/. Dokladnie ta sama historia co z resztą, łańcuch.

Zegar. Wydając z 7tys zł na remoant motoru, wolałbym kupić 4.2 i go zagazować. Instalacja to koszt 4tys zł i jeszcze mi zostaje 3tys i nie martwie się, ze zaraz coś wysra. W 4.2 lejesz paliwo i śmigasz bez stresu (i olej czasem też :D). Jazda 4.2 na gazie jest tańsza niż 2.5tdi.

Do 2.4 masz tańszą instalację LPG mnie pali od 4.2, mniej oleju, mniej świec, mniej przewodów WN, ogólnie 2,4PB+LPG w Audi C6 to jedyne rozsądne rozwiązanie.
Napisałem rozsądne a nie najlepsze!!!


mniej pali ze 3-4 litry lpg tak jak kolega wyżej pisał oleju może ze 2 litry mniej czyli 60 zł na 15 tyś kilometrów świece zmieniasz co 100 tyś kilometrów także co to za wydatek 2 świece więcej 60 zł przewody hmm (jakie przewody :?: chyba cewki które bardzo żadko się psują) a biorąc pod uwage osiągi i to że 2.4 można nazwać toczydłem to dla mnie wybór jest oczywisty tylko 4.2 :peace: :peace: :diabel:


Tak, tak, 2.4pb to toczydełko chmmm 9.1s do setki to przecież nawet się nie da wyprzedzać.
Już kiedyś pisałem, że rozmowa na forum zaczyna się od silnika 1.6 a kończy na 4.2. bo to i tak prawie te same koszty utrzymania, eh co zrobisz?
:banghead:

Jeżeli ktoś robi 3000km miesięcznie to na samym LPG mamy 300zł(4.2vs2.4)
Pisałem przecież, że 2,4pb to rozsądny wybór a nie najlepszy.
Najlepszym wyborem dla właściciela tematu byłoby kupić A6C5 1.9Tdi AVF z końca produkcji i tyle. Na C6 za mało kaski a szukać najtańszego nie ma sensu gdyż na pewno się to zemści na na nowym właścicielu.


Ostatnio edytowano 13.lip.2011 13:47:23 przez ernieball, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lip.2011 13:46:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.maja.2008 21:03:47
Posty: 776
Lokalizacja: trojmiasto
Auto: A8 D3 4.2 MPI
ernieball napisał(a):
badyl napisał(a):
ernieball napisał(a):
2rafal7 napisał(a):
grzesiek.sz napisał(a):
Przepraszam że się wtrącę
ale z C6 moim zdaniem opłaca się tylko taka konfigurację
A6 Avant quattro 2.4 plus dobra instalacja LPG

http://otomoto.pl/audi-a6-2-4-benzyna-q ... 74653.html

chyba że razy 2 silnik i razy x budżet to rs6 avant :)


z przykrością musze stwierdzić, ze 2.4 to tez kupa :/. Dokladnie ta sama historia co z resztą, łańcuch.

Zegar. Wydając z 7tys zł na remoant motoru, wolałbym kupić 4.2 i go zagazować. Instalacja to koszt 4tys zł i jeszcze mi zostaje 3tys i nie martwie się, ze zaraz coś wysra. W 4.2 lejesz paliwo i śmigasz bez stresu (i olej czasem też :D). Jazda 4.2 na gazie jest tańsza niż 2.5tdi.

Do 2.4 masz tańszą instalację LPG mnie pali od 4.2, mniej oleju, mniej świec, mniej przewodów WN, ogólnie 2,4PB+LPG w Audi C6 to jedyne rozsądne rozwiązanie.
Napisałem rozsądne a nie najlepsze!!!


mniej pali ze 3-4 litry lpg tak jak kolega wyżej pisał oleju może ze 2 litry mniej czyli 60 zł na 15 tyś kilometrów świece zmieniasz co 100 tyś kilometrów także co to za wydatek 2 świece więcej 60 zł przewody hmm (jakie przewody :?: chyba cewki które bardzo żadko się psują) a biorąc pod uwage osiągi i to że 2.4 można nazwać toczydłem to dla mnie wybór jest oczywisty tylko 4.2 :peace: :peace: :diabel:


Tak, tak, 2.4pb to toczydełko chmmm 9.1s do setki to przecież nawet się nie da wyprzedzać.
Już kiedyś pisałem, że rozmowa na forum zaczyna się od silnika 1.6 a kończy na 4.2. bo to i tak prawie te same koszty utrzymania, eh co zrobisz?
:banghead:

Jeżeli ktoś robi 3000km miesięcznie to na samym LPG mamy 300zł(4.2vs2.4)
Pisałem przecież, że 2,4pb to rozsądny wybór a nie najlepszy.

z twojego punktu widzenia może to będzie rozsądny wybór za to z mojego rozsądnym wyborem będzie 4.2 i tyle w tym temacie :peace: :diabel:

_________________
audi a8 d3 4.2 pb 2003 jest
http://www.youtube.com/watch?v=0TGOmui21CY - takie tam bączki A8

Obrazek

audi a3 1.9 tdi ahf jest
bmw e46 330d 204 ps byla :)
bmw e46 320d 150 ps byla
audi a6 c5 avant quattro 2.5 tdi ake bylo
suzuki gsxr 1000 k3 175 ps ponad 300 km/h smiga:):) 0-200 km/h 7 sek :P
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 6h8e2jv3-c
tak to daje ognia :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lip.2011 14:02:42 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.lip.2006 14:50:12
Posty: 365
Lokalizacja: Gdynia
Nie wiedziałem że rozpętam burzę

Opłacalność 2.4 jest z mojego punktu widzenia większa
4.2 fajne ale koszty są odrobinę większe

p.s. dobrze że tu się silniki nie zaczynają na 1.6 a kończą na 4.2
a rozważamy tylko 2.4 i 4.2

_________________
Jest: Audi A6 C4 2.8 AAH Avant Quattro '95 było: Audi 80 B3 1.8 '90
Poza tym w rodzinie: Audi 80 B4 2.0E '92 , Audi A3 1.9TDI '01 , Audi A4 B5 1.8 '95 , Audi 80 B3 1.8S '89 , Audi A6 C5 2.4 '00 , VW Lupo 1.7 SDI '00


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lip.2011 14:19:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lut.2011 14:40:18
Posty: 1015
Lokalizacja: Warszawa
Auto: 80b4
Co do kosztów i porównania 2.4 oraz 4.2 - warto zwrócic uwage na ważny fakt - a wiec cenę i dostępnosc samochodów.

Czyli - za te same kwote np. 60 tys zł dostaniemy super idealne bezwypadkowe 2.4 z niewielkim udokumentowanym przebiegiem , albo 4.2 z wielkim przebiegiem zniszczone i zaniedbane, amerykanca po wodowaniu itp.

Wiadomo ze 4.2 jest lepsze, ale przez to drozsze. Mysle ze roznica ceny miedzy tymi dwoma autami w bdb stanie moze siegac nawet 20 tys zł. Jeden doplaci bo go stac, dla drugiego bedzie to granica nie do przeskoczenia

Ogólnie wolałbym za 60 tys zł miec idealne 2.4 niz zaneidabne 4.2 wymagajace ciagłych napraw i inwestycji. 4.2 wiadomo ze fajne, ale idealne pewnie bedzie 20 tys zł drozsze. Tak sie licytujac mozemy dojsc do wnioskow ze 3.0 TDI po 2008 roku jeszcze lepsze - owszem lepsze, ale i o ile drozsze...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lip.2011 14:27:19 
Moderator

Dołączył(a): 31.lip.2006 13:05:41
Posty: 5400
Lokalizacja: mazowieckie
Auto: S6 C4
zegar napisał(a):
Widze ze Audi spoczelo na laurach...

Zaslyneli z napedu Quattro, kilka lepszych silnikow z lat 90' i na tym zaprzestali :|

A jak wygladaja silniki konkurencji? Audi daleko zostaje z tylu, czy konkurenci tez maja takie cudne silniki?


Widzę że zaczynasz chwytać o co mi chodziło :peace:

A propos 2.4 vs. 4.2..... jeśli przebiegi do 2000km/miesięcznie to oczywiście 4.2. Jeśli ktoś jeździ więcej i chce by trochę grosza zostało to 2.4 jest rozsądnym wyborem.

Coś w tym jest że rozmowa zaczyna się od 1.6 a kończy 4.2 :):
Gdybym nie był zalogowany na tym forum od paru lat, pewnie nie przekonałbym się do 4.2 :diabel: Przygoda z Audi w moim przypadku trwa nieprzerwanie od 13 lat a progress wyglądał mniej więcej tak: 1.8 90KM (Cygaro) -> 1.8 112KM(80 B3) -> 2.0 R5 115KM (Cygaro) -> 2.3 133 KM (100 C4) -> 2.3 136KM (90 B3) -> 2.8 174KM (100 C4) -> 2.8 174 KM quattro (też przekonany dzięki AKP :): ) -> 2.8 30V 193KM (A6 C4) quattro -> 4.2 V8 (S6 C4) :peace:
po drodze błądziłem wśród innych silników Audi ale postęp zawsze jakiś tam był ;)

W związku z postępem technologii i rażącym spadkiem jakości produkowanych aut (księgowi zamiast inżynierów etc.) bardzo bym chciał zapewnić obecnemu autu dożywocie i spokojną starość (albo drugie życie, kto wie...) czy się uda czas pokaże...

To czy 3.0TDI po 2008 i 5.2V10 to faktycznie takie dobre silniki to myślę, że jeszcze czas pokaże. Za mało te auta przejechały by coś udowodnić. Dobrze jeśli przejadą chociaż połowę tego co stare poczciwe C4-ki

_________________
S6+Avant 4.2 V8 AHK quattro Gmbh LZ5M Nogaro Blau - jeeest
S6 C4 limo 4.2 V8 AEC quattro manual LZ5U - jest
A4 B7 Avant 1.8T BFB LPG quattro - jest...

+
DLTA + CLHA


Ostatnio edytowano 13.lip.2011 14:29:59 przez gitmar, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lip.2011 14:29:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sty.2005 11:02:49
Posty: 2719
Lokalizacja: Warszawa
Tego że koszt utrzymania 4.2 jest większy nikt nie neguje, ale nie jest to różnica rekompensująca braki motoru 2.4, to też duży silnik, dużo oleju, 6 świec, to nie R4 gdzie rzeczywiście koszty są w miarę niskie.

_________________
Pozdrawiam
Zagór

RS3 [8V] Sportback '15
S3 [8L] Nogaroblue '01
BYŁO
S6 [C5] Avant 4.2 quattro '01
A4 [B5] Avant 1.8T quattro '97


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lip.2011 14:02:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.sie.2008 09:22:45
Posty: 1210
Lokalizacja: Częstochowa
grzesiek.sz napisał(a):
A6 Avant quattro 2.4 plus dobra instalacja LPG

http://otomoto.pl/audi-a6-2-4-benzyna-q ... 74653.html



ten akurat.... albo bity i poskaldany na "nowszych czesciach"
albo wlasciciel mial wene tworcza i go przeliftowal...

model C6 przed liftem mialy zaslepki na spryski w ksztalcie rombu,
a swiatla mgłowe byly okragle...

po lifcie zaslepki jak i swiatla byly prostkatne.

auto z 2006 a wtedy nie bylo jeszcze liftu a6c6

do LEDow z przodu sie nie czepiam bo pelno tego na alle... zeby dokupic sama listwe led.


ernieball napisał(a):
Tak, tak, 2.4pb to toczydełko chmmm 9.1s do setki to przecież nawet się nie da wyprzedzać.
.


niestety... 2.5 tdi do setki ma 8.8, troszke lipa jak starszy diesel Cie objedzie...


badyl napisał(a):
z mojego rozsądnym wyborem będzie 4.2 i tyle w tym temacie :peace: :diabel:


moim tez... koszty paliwa, na lpg podobne do diesla, brzmienie V8 pod maska bezcenne! :peace:


gitmar napisał(a):
zegar napisał(a):
Widze ze Audi spoczelo na laurach...

Zaslyneli z napedu Quattro, kilka lepszych silnikow z lat 90' i na tym zaprzestali :|

A jak wygladaja silniki konkurencji? Audi daleko zostaje z tylu, czy konkurenci tez maja takie cudne silniki?


Widzę że zaczynasz chwytać o co mi chodziło :peace:


byc moze, nie sadzilem ze w A6C6 kazdy silnik to ****** !

_________________
A6 180/370 Quattro Tiptronic
A8 335/430 Quattro Tiptronic


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lip.2011 15:35:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.maja.2008 12:47:04
Posty: 1870
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
Auto: Audi A6C7 2.0TDI S-Tronic
"niestety... 2.5 tdi do setki ma 8.8, troszke lipa jak starszy diesel Cie objedzie..."
Hehe dawno się tak nie uśmiałem.
Co to w ogóle za porównanie???
A Audi 100 C4 2.8Pb ma 8.3 do setki i jak to???? objedzie dwie generacje młodsze C5 2.5Tdi. toż to wstyd hehe.
Wymiękam.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 73 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: