|
| Autor | Wiadomość | ||||
|---|---|---|---|---|---|
| mAlIbOr |
|
||||
Dołączył(a): 10.paź.2004 11:33:22 Posty: 1075 Lokalizacja: Pruszkow |
|
||||
| Góra | |
||||
| Mauzer |
|
||||
Dołączył(a): 06.lis.2004 00:06:05 Posty: 5522 Lokalizacja: Kęty Auto: Audi A8 D2 4.2E |
|
||||
| Góra | |
||||
| mAlIbOr |
|
||||
Dołączył(a): 10.paź.2004 11:33:22 Posty: 1075 Lokalizacja: Pruszkow |
|
||||
| Góra | |
||||
| Mauzer |
|
||||
Dołączył(a): 06.lis.2004 00:06:05 Posty: 5522 Lokalizacja: Kęty Auto: Audi A8 D2 4.2E |
|
||||
| Góra | |
||||
| mAlIbOr |
|
||||
Dołączył(a): 10.paź.2004 11:33:22 Posty: 1075 Lokalizacja: Pruszkow |
|
||||
| Góra | |
||||


nie kumem tego. Gdy ja wkrece w troche wyzsze obroty i wcisne sprzeglo przy zwalnianiu to silnik jeszcze wyje i powolutku zaczyna schodzic dopiero w dol z obrotow... Czy w pompie wtryskowej jest jakas regulacja tego?? Czy moze sie cos gdzies moglo przypchac i dlatego tak brzydko sie niunia zachowuje?? Czekam na jakies info z niecierpliwoscia...

